Servicii de sampling catre nano si micro-influenceri gratuite pentru brandurile mici romanesti , in noul context
Acum, cand trecem cu totii printr-o perioada atipica, cand nu ne mai putem intalni clientii fata in fata la evenimente sau in magazine, cand comunicarea prin retele sociale este cea care ne apropie, in care business-urile mici sau mijlocii au nevoie de #solidaritate si de sprijin reciproc, este mai important decat oricand sa lucram #impreuna.
Pentru a iesi mai puternici din aceasta perioada, brandurile trebuie sa devina mai autentice, sa se apropie mai mult de consumatori, sa devina mai reale. “ Power to the people” e mai relevant ca niciodata. Social Media este noua paradigma,, iar prioritizarea autenticitatii va impacta pe termen lung relatia brandului cu consumatorii. Agentiile, dar si marketerii vor trebui sa mentina brandurile relevante fara a deveni intruzive si ne-organice. Sa readuca umanitatea in marketing. Sa dea voce consumatorilor obisnuiti, imaginilor nefiltrate si lustruite.” spune Adelina Pasat, co-fondator si Managing Director al agentiei BUZZStore.
Iata de ce echipa BUZZStore a ales ca in perioada mai-iunie sa ofere, in mod gratuit, serviciile agentiei si acces la baza de abonati BUZZBox pentru promovarea brandurilor romanesti ce au nevoie de sustinere. Astfel, ofera posibilitatea promovarii prin serviciul de sampling BUZZBox, editia Vara 2020, a produselor si serviciilor romanesti, fara costuri de promovare sau de agentie, doar prin plata unei taxe logistice de 1 eur/potential client atins. BUZZBox este primul serviciu accesibil de discovery box din Romania (cutii periodice pe baza de abonament cu noi produse lansate pe piata, pentru recrutarea de noi consumatori) care pune in mainile consumatorilor obisnuiti activi in social media, lideri in comunitatile lor de prieteni (nano-influenceri) si microinfluencerilor noi produse si servicii de ingrijire personala, wellness, gadgets, oferind astfel brandurilor posibilitatea unui contact direct cu consumatorii potentiali, ducand experienta de sampling la un alt nivel.
BUZZBox Iunie 2020 dedicat producatorilor romani pe scurt:
- 250 de cutii catre 250 de micro si nanoinfluenceri expediate intre 25 mai 2020 – 15 iunie 2020
- exclusivitate pe categoria de produs (pe principiul primul venit/primul servit)
- sampling cu produsul dorit in cele 250 de cutii, impreuna cu pliant de prezentare, voucher de reducere, mostre de inmanat prietenilor etc – la alegerea brandului
- prezenta in catalogul de prezentare BUZZBox editia vara 2020 tiparit si distribuit in 1.000 de exemplare catre 1.000 de abonati, indiferent de tipul de cutie la care este abonat
- pachet media gratuit pe paginile web si social media BUZZStore cu peste 100.000 de followeri : cate 1 postare si cate 1 story cu continut de brand si link la pagina de social media si web a brandului pe canalale Facebook si Instagram (total 4 postari)// minim 25 postari/brand pe paginile micro si nano-influencerilor in Social Media generate in urma testarii produselor
- raport de vizibilitate a brandului in social media prin proiectul BUZZBox in luna iulie
- cost logistic redus, de doar 1 eur/participant
“Invitam brandurile romanesti sa se inscrie pentru un loc in cea mai dorita cutie cu surprize a verii pentru acces la potentiali clienti precum si la comunicare generata de consumatori in retelele sociale, toate gandite pentru a le sustine afacerea in aceasta perioada. Le stam cu drag la dispozitie pentru mai multe detalii la buzzbox@buzzstore.ro”, a mai precizat reprezentanta BUZZStore.
Despre BUZZStore
BUZZStore este prima agentie de word-of-mouth marketing din Romania, ce reuneste peste 100.000 de nano si microinfluenceri, pe scurt BUZZeri, in cea mai mare comunitate de ambasadori de brand de la noi. Din 2012 deruleaza proiecte de comunicare pentru branduri locale si internationale, ajutand zeci de branduri sa stimuleze cea mai influenta forta de vanzare – recomandarea unui prieten. Mai multe info pe www.buzzstore.ro, Facebook si Instagram sau LinkedIn.