Yves Rocher – HYDRA VÉGÉTAL
Campanie
05.05.2022 - 01.06.2022
100 participanti
100 kituri
Hidrateaza-ti pielea, da frau emotiilor!
Cunoaste-ti nevoile tenului si ofera-i hidratarea intensa necesara pentru intreaga zi, pentru ca tu sa te simti mai increzatoare!
Un ten bine hidratat este un ten mai sanatos! Gama HYDRA VÉGÉTAL de la Yves Rocher este imbogatita cu ingredientul activ Edulis, specialist in hidratare. Datorita celulelor sale care acumuleaza si retin apa, aceasta planta asigura hidratarea de care pielea ta are nevoie. Planta Edulis folosita in gama Hydra Vegetal provine din gradinile BIO din Bretania, unde cele mai bune conditii de crestere primeaza. Acest lucru garanteaza cea mai buna calitate a ingredientului activ extras, denumit apa celulara de Edulis, ce are efect de hidratare de pana la 48 de ore.
HYDRA VÉGÉTAL este potrivita oricarei varste, iar prin formula sa, apa din celulele plantei Edulis ajută tenul sa-si mentina hidratarea la diferite niveluri ale pielii si sa elibereze apa printr-o actiune continua derulata pe parcursul a 48 de ore.
Kit-ul tau de testare este format din:
# Gel-crema pentru hidratare intensa 48 de ore – Hidrateaza in profunzimea pielii timp de 48h. Imediat, tenul este revitalizat. *
# Ser lichid ultra-hidratant – Textura formata din micro picaturi revitalizeaza si hidrateaza imediat tenul, datorita formulei sale super concentrate in activi hidratanti.*
# Gel hidratant anti-oboseala pentru zona ochilor – Diminueaza cearcanele, netezeste si hidrateaza pielea din zona ochilor. Textura proaspata confera luminozitate privirii si nu contine parfum.*
*Formula testata sub control dermatologic. Nu contine ulei mineral.
Yves Rocher este un brand a carui valori sunt atenta grija pentru pielea ta, dar si pentru mediul inconjurator! Produsele campaniei, si nu numai, contin peste 90% ingrediente de origine naturala. Respect pentru Planeta! Cutia in care sunt asezate produsele campaniei este din carton reciclabil (invelita intr-o punga de plastic reciclata si reciclabila). Ambalajele produselor sunt din carton reciclabil obtinut din paduri gestionate in mod durabil, iar recipientele sunt realizate din sticla reciclabila.
Pentru a beneficia de produsele oferite spre testare si a putea participa si la viitoare campanii, implicarea ta este esentiala!
REALIZEZI POSTARI IN SOCIAL MEDIA
Postarile tale trebuie sa contina hashtag-urile campaniei, etichetarea paginilor BUZZStore si Yves Rocher, sa puna in evidenta beneficiile produselor, fara a contine alte marci in imagine. Vei include impresii din perioada de testare insotite de fotografii si/sau video expresive in care produsele sa apara intr-un context cat mai natural. Iata ce trebuie sa includa activitatea ta din campanie:
ACTIVITATEA TA ONLINE
# Sa realizezi un numar total de 4 postari (de preferat 2 Facebook, 2 Instagram); 2 stories (Facebook/Instagram). Postarile trebuie sa contina descrieri ale produselor si impresiile tale din perioada de testare.
# Reel pe Instagram SAU un clip pe Tik-Tok, cat mai creative. Poti pune in evidenta beneficii ale produselor prin clipuri in care realizezi rutina de ingrijire a tenului cu produsele campaniei!
# Publici un articol pe blogul propriu, daca ai unul, SAU un clip pe canalul tau de YouTube, in care sa impartasesti impresiile tale despre produse si detalii despre rutina de ingrijire marca HYDRA VÉGÉTAL
# Realizezi cate o recenzie pentru fiecare produs din kit-ul de testare, pe site-ul Yves Rocher
# Folosesti in toate postarile, exceptand review-urile, hashtag-urile campaniei #BUZZHydraVegetal #YvesRocherRomania
# Da like si follow paginilor de Facebook si Instagram BUZZStore si paginilor de Facebook si Instagram Yves Rocher.
FINALIZEZI CAMPANIA
# Incarci in My BUZZ raportul de activitate care sa ateste postarile efectuate in campanie, asa cum apar ele la punctele 6.3.1 – 6.3.5. din regulament. Link-urile postarilor pot fi incarcate in MyBUZZ pe toata perioada campaniei;
# La finalul campaniei, completezi integral cu informatii corecte chestionarul de satisfactie pe care il vei gasi in sectiunea Finalizare. Acesta va fi disponibil dupa cca. doua saptamani de la inceperea perioadei de testare si trebuie completat pana la finalul perioadei de testare anuntata pe site sau prin newsletter.
Regulament
Campania de testare produs, denumita in continuare CAMPANIA, este organizata si desfasurata de SC BUZZSTORE SRL cu sediul social in Bucuresti, Sector 2, Str. Tuzla nr. 9-27, Bl I, apt I33, inmatriculata la Registrul Comertului sub nr. J40/2974/15.03.2012, avand CUI RO29917150 denumita in continuare „Organizatorul”. Organizatorul a fost mandatat in acest sens de catre compania Yves Rocher, detinatoarea marcilor Hydra Vegetal, denumita in continuare “Beneficiar”.
Campania este organizata si se deruleaza cu scopul de a promova marcile si produsele Beneficiarului in randul participantilor si a prietenilor acestora, atat prin comunicarea beneficiilor produselor in mediul online (retele sociale, pagini web tip blog), cat si offline (discutii directe cu colegii/ prietenii).
CAMPANIA se va derula conform prevederilor prezentului Regulament oficial (denumit in continuare “Regulamentul”), fiind obligatoriu pentru toti Participantii la CAMPANIE. Participantii la CAMPANIE sunt obligati sa respecte termenii si conditiile Regulamentului potrivit celor mentionate mai jos.
Regulamentul CAMPANIEI este intocmit si facut public in mod gratuit pe pagina www.buzzstore.ro, in sectiunea special dedicata CAMPANIEI. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica sau schimba prezentul regulament oficial, urmand ca astfel de modificari sa intre in vigoare numai dupa anuntarea in prealabil a acestora catre participantii implicati in campanie.
CAMPANIA va fi lansata pe data de 06.05.2022 si va dura pana pe data de 01.06.2022 Organizatorul isi rezerva dreptul de a prelungi perioada CAMPANIEI pe parcursul derularii acesteia, dar nu inainte de a anunta prelungirea in mod public, pe pagina de internet www.buzzstore.ro dedicata CAMPANIEI.
CAMPANIA este deschisa participarii tuturor persoanelor fizice, in varsta de minim 18 ani (impliniti la data lansarii prezentei Campanii) care indeplinesc, cumulativ, urmatoarele conditii:
3.1. au domiciliul/ resedinta in Romania, inclusiv cetatenii straini rezidenti pe teritoriul Romaniei (care pot face dovada acestui statut, pe baza certificatului de rezidenta fiscala inregistrat la Administratia Financiara.)
3.2. sunt membri ai comunitatii BUZZStore, mai precis, s-au inscris benevol pe site-ul www.buzzstore.ro pentru a lua parte la campanii de testare gratuite organizate de SC BUZZStore SRL si accepta termenii si conditiile prezentului Regulament Oficial
3.3. completeaza corect si integral chestionarul de inscriere
3.4. profilul lor personal de consumator (varsta, resedinta, venituri, status in campul muncii, profesie, obiceiuri de consum, dar fara a se limita la acestea) are afinitate cu publicul tinta al produselor testate precum si a activitatii desfasurate in mediul online sau in campaniile anterioare derulate de BUZZStore. In acest sens vor fi eliminati din campanie toti acei membri ai comunitatii ce nu indeplinesc cumulativ conditiile:
3.4.1. Nu au drept de participare la campanie doi sau mai multi membri ai aceleasi familii (rude de gradul I sau II), persoane ce locuiesc in aceeasi resedinta si nici rudele de gradul I si II ale Organizatorului sau Beneficiarului.
Pentru a participa la CAMPANIE si pentru a fi desemnati parte din panelul de persoane ce vor testa acasa produsele CAMPANIEI, Participantii trebuie sa urmeze urmatorii pasi:
4.1. sa aibe un cont activ pe site-ul www.buzzstore.ro si un cont activ pe site-urile de socializare Facebook si Instagram. Detinerea unui blog propriu de frumusete, moda sau lifestyle reprezinta un avantaj, dar nu este o conditie obligatorie.
4.2. sa fie fani ai paginii de Facebook BUZZStore (www.facebook.com/BUZZStoreRomania), Instagram BUZZStore (https://www.instagram.com/the_buzzstore_ro/) si Yves Rocher Facebook si Instagram https://www.instagram.com/yvesrocherro/, https://www.facebook.com/YvesRocherRoumanie
4.3. Sa completeze cu informatii reale chestionarul de inscriere, disponibil pe pagina campaniei la sectiunea INSCRIERE, alcatuit din intrebari ce privesc obiceiurile de consum ale participantilor.
4.4. Dupa anuntarea prin e-mail a calitatii de participant la CAMPANIE, sa confirme acceptul de participare, in 48h de la data primirii email-ului de acceptare in campanie. Neconfirmarea in timp util, poate duce la pierderea calitatii de participant.
5.1. Perioada si conditiile de inscriere – Incepand cu data de 06.05.2021 orele 15.00, Organizatorul va permite inscrierea in CAMPANIE a BUZZerilor. Inscrierile sunt deschise pana la completarea cu persoane eligibile (Participanti) a tuturor locurilor disponibile.
5.2. Pachetul de testare si locuri disponibilie – In cadrul CAMPANIEI sunt 100 de locuri, respectiv 100 de kit-uri pentru testare. Produsele vor fi alocate acelor participanti care, in urma analizei raspunsurilor din Chestionarul de inscriere in CAMPANIE, corespund criteriilor de selectie, asa cum sunt ele enuntate in sectiunea 5 si sectiunea 7 a prezentului regulament, profilul lor personal prezinta afinitate cu produsele oferite spre testare. O data cu cei 100 de participanti selectionati pentru campania de testare se vor desemna si 10 rezerve care ii vor putea inlocui pe cei ce renunta la calitatea de participant in campanie.
Odata cu confirmarea de participare la campanie, participantul primi prin curier kit-ul de testare, fiind anuntat pe e-mail despre AWB-ul coletului.
Participantul va primi un kit de testare ce va contine produse de ingrijire a tenului Hydra Vegetal.
Organizatorul nu isi asuma nicio raspundere si nu poate fi facut responsabil cu privire la calitatea si natura produselor oferite spre testare sau a continutului materialelor informative/ promotionale primite in kit-ul de testare. Cu toate acestea, Organizatorul va depune toate diligentele necesare pentru a se asigura ca, la data preluarii produselor de catre participanti, acestea corespundeau din punct de vedere al integritatii ambalajelor si al cantitatii.
5.3. Modalitatea de testare si posibilitatea pastrarii la final a produselor – Participantii vor avea la dispozitie 14 de zile pentru testarea produselor si pentru a-si formula o parere de utilizare avizata, pe care o vor comunica prin mediile sociale in care activeaza sau in conversatii directe catre prieteni, colegi sau familie. Cei ce indeplinesc cerintele campaniei, asa cum apar ele in sectiunea 6 a prezentului regulament, pastreaza cu titlu gratuit produsele. Organizatorul isi rezerva dreptul de a solicita returul produselor, in starea initiala, celor ce nu indeplinesc integral sau partial cerintele campaniei.
5.4. Anuntarea participantilor – se va face initial prin e-mail/sms, iar ulterior, dupa completarea formularului de confirmare a participarii si asumarii prezentului regulament, lista participantilor va fi publicata pe platforma www.buzzstore.ro, in pagina dedicata campaniei, sectiunea Participanti. In termen de maxim 48h de la anuntarea prin email/sms BUZZerii selectionati vor confirma prin completarea unui formular de confirmare dorinta de a participa in campanie. In situatia in care dupa 48h participantul selectionat nu a completat chestionarul, Organizatorul il va contacta prin SMS. Daca participantul nu poate fi contactat prin SMS, acesta isi pierde dreptul de participant in campanie si va fi inlocuit de catre una din rezervele selectionate, in ordinea selectionarii, de la 1 la 10, pana cand toate locurile disponibile in campanie vor fi ocupate.
Pentru a pastra cu titlu gratuit produsele oferite in cadrul campaniei de testare, participantul trebuie sa desfasoare un set minimal de activitati, conform subpunctelor de mai jos, pe perioada de derulare a campaniei, respectand codul de etica al BUZZerilor, disponibil pe https://www.buzzstore.ro/despre-noi/, sectiunea BUZZerul ideal.
6.1. sa citeasca cu atentie materialele informative primite in colet si comunicarile prin e-mail aferente campaniei
6.2. sa testeze periodic pe parcursul campaniei produsele primite in testare, conform instructiunilor producatorului si sa-si formeze o parere despre acestea, bazata pe experienta de folosire a lor.
6.3. sa-si faca cunoscuta opinia sincera despre produsul testat in randul unui numar cat mai mare de prieteni, cunostinte si colegi fie in conversatii directe, fie pe internet (retele sociale – Facebook, Instagram, TikTok etc), pe blog dupa cum urmeaza:
6.3.1 sa fie fani ai paginilor de Facebook si Instagram BUZZStore si Yves Rocher (https://www.facebook.com/YvesRocherRoumanie; https://www.instagram.com/yvesrocherro/; https://www.facebook.com/BUZZStoreRomania/; https://www.instagram.com/the_buzzstore_ro/)
6.3.2 sa realizeze un numar minim de 4 postari (de preferat 2 Facebook, 2 Instagram) alte doua stories pe Instagram sau Facebook, care sa descrie beneficiile produselor testate.
6.3.3 sa realizeze o postare tip Reel pe Instagram sau un clip pe Tik-Tok in care sa surprinda rutina de ingrijire folosind produsele campaniei
6.3.4 sa posteze un articol pe blogul propriu, daca detine unul, pentru produsele testate.
6.3.5 pe baza experientei personale, sa realizeze cate o recenzie pentru fiecare produs din kit-ul de testare pe site-ul Yves Rocher
6.3.6 sa completeze integral cu informatii corecte chestionarul de finalizare a campaniei, in maxim cinci zile lucratoare de la informarea pe e-mail.
6.3.7 sa foloseasca in toate postarile, exceptand review-urile de pe site-ul Yves Rocher, hashtag-urile campaniei: #BUZZHydraVegetal #YvesRocherRomania
6.4. Sa incarce in My BUZZ raportul de activitate care sa ateste postarile efectuate de participant in campanie, asa cum apar ele la punctele 6.3.1 – 6.3.7 din prezentul regulament. Link-urile postarilor pot fi incarcate in MyBuzz pe toata perioada campaniei, acestea fiind dovada contributiilor participantului.
6.5. Sa completeze integral, la finalul campaniei, cu informatii corecte si sincere, chestionarul de satisfactie (prezent in tab-ul Finalizare), acesta fiind disponibil dupa perioada de testare. Chestionarul de satisfactie va putea fi completat in maxim cinci zile lucratoare de la data primirii emailului de informare ce atesta publicarea acestuia pe pagina campaniei.
6.6. In masura in care BUZZerul participant la campanie nu indeplineste criteriile de la punctele 6.1.-6.5 Organizatorul este indreptatit sa solicite participantului returnarea produselor primite, in starea initiala. De asemenea, Organizatorul percepe o penalitate de pana la 200 de puncte eligibile din contul BUZZerului si isi rezerva dreptul de a nu-l mai selecta pe respectivul BUZZer in campaniile viitoare.
7.1. In cadrul campaniei, Beneficiarul ofera spre testare, prin intermediul Organizatorului, 100 de seturi de produse din gama Hydra Vegetal.
7.2. In cadrul campaniei, Organizatorul va derula doua concursuri cu 20 de premii, destinate tututor membrilor comunitatii online BUZZStore prin intermediul paginilor sale de Facebook si Instagram (10 seturi Hydra Vegetal oferite pe pagina de Facebook si 10 seturi Hydra Vegetal pe pagina de Instagram). Concursurile se vor derula in perioada 16.05.2022 – 24.05.2022 iar castigatorii vor fi anuntati in data de 26.05.2022.
Modalitatea de acordare a premiilor va fi prin tragere la sorti. Premiile se vor expedia prin curier rapid in maxim 30 de zile de la data validarii castigatorilor. Valoarea medie de raft a premiilor acordate este de 217 lei + TVA per premiu.
7.3 In cadrul campaniei, Organizatorul va derula și un concurs cu 10 premii, a cate 1 voucher in valoare de 600 lei pentru produsele Yves Rocher din site-ul www.yves-rocher.ro, destinat tututor participantiilor campaniei. Conditiile de participare la concurs sunt: realizarea de continut creativ, care sa puna in valoare produsele testate si beneficiile acestora, indeplinirea tuturor cerintelor din campanie. Concursul se va derula in perioada 02.05.2022 – 31.05.2022 iar castigatorii vor fi anuntati prin e-mail in data de 02.02.2022. Valoarea medie de raft a premiilor acordate este de 217 lei + TVA per premiu.
Organizatorul isi rezerva dreptul de a elimina din CAMPANIE Participantii care nu au furnizat date corecte de contact, care nu au acordul sau incuviintarea cerute in Sectiunea 3, punctul 2 sau a celor care desfăsoara actiuni cu caracter fraudulos/ilicit în cadrul CAMPANIEI. Orice eventuala contestatie, inclusiv privind modul de selectie a participantilor sau castigatorilor, poate fi formulata in scris de catre Participant in maxim 5 (cinci) zile lucratoare de la data anuntarii acestora si expediata prin e-mail la adresa de mail: contact@buzzstore.ro si va contine obligatoriu cel putin: i) datele de identificare ale Participantului contestatar; ii) prezentarea motivelor de fapt pe care se intemeiaza contestatia; iii) prevederile continute de prezentul regulament pe care participantul contestatar le considera incalcate. Contestatia se va solutiona in termen de maximum 5 (cinci) zile lucratoare de la primire. In cazul in care contestatorul va fi nemultumit de decizie se va incerca rezolvarea contestatiei pe cale amiabila, iar in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente. In cadrul postarii opiniilor din cadrul acestei campanii este interzisa folosirea: limbajului abuziv sau trivial; a limbajului sau a imaginilor ofensatoare sau explicite sexual ori care dauneaza minorilor sau care incalca dreptul persoanei la viata privata; amenintari sau manifestari rasiste, pornografice, criminale, violente; continut ce incalca legea sau care poate incalca drepturile altor persoane; continut neadecvat paginii; promovare pentru alte servicii sau produse decat cele din Campanie. Organizatorul isi rezerva dreptul de a inlatura un astfel de continut si nu isi asuma responsabilitatea pentru el. Pentru orice act sau fapt care poate aduce prejudicii de imagine sau marca ale Organizatorului sau ale oricaruia din partenerii sai comerciali, Organizatorul are dreptul de a se adresa autoritatilor competente si de a solicita tragerea la raspundere civila si/sau penala – dupa caz – a persoanelor vinovate, precum si obligarea acestora la plata de daune interese.
9.1. Prin participarea la CAMPANIE, toti Participantii si eventualii castigatori sunt de acord si se obliga sa respecte si sa se conformeze tuturor cerintelor si conditiilor impuse de Organizator prin prezentul Regulament Oficial, nerespectarea acestora atragand raspunderea personala si exclusiva a participantilor si a eventualilor castigatori. Organizatorul nu are nici o obligatie de a intretine corespondenta cu solicitantii unor revendicari necastigatoare ce apar ulterior acordarii efective a premiilor sau dupa termenul de revendicare a premiilor prevazut in prezentul Regulament Oficial.
9.2. Inscrierea la aceasta CAMPANIE valideaza consimtamantul implicit al Participantului cu privire la termenii si conditiile inscrise in acest Regulament. De asemenea, prin înscrierea la CAMPANIE, dar fara a le fi prejudiciate drepturile prevazute de Legea 677/2001, respectiv dreptul la informare (art.12), dreptul de acces la date (art.13), dreptul de interventie asupra datelor (art.14) si dreptul de opozitie (art. 15), participanţii sunt de acord ca datele lor de contact sa fie comunicate de catre Organizator Beneficiarului in scopul expedierii de materiale de comunicare in campaniile marcilor Hydra Vegetal. Prezentul paragraf se completeaza cu cele ale sectiunii 10. PROTECTIA DATELOR PERSONALE, de mai jos.
9.3. Organizatorul CAMPANIEI nu isi asuma responsabilitatea pentru pierderile, intarzierile sau orice alte probleme la inscrierea in CAMPANIE, cauzate de furnizorul de internet sau conexiunea la internet a persoanei care doreste sa se inscrie in CAMPANIE. De asemenea, Organizatorului nu i se pot imputa intreruperile/disfunctionalitatile neanuntate ale furnizorului de internet sau blocarea accesului intern datorita aglomerarii retelelor pe perioadele de trafic intens care pot periclita inscrierea in CAMPANIE in perioada de desfasurare a CAMPANIEI.
9.4. Totodata, Organizatorul nu raspunde pentru niciun fel de daune directe sau indirecte cauzate Participantilor, in cazul in care acestia primesc mesaje scrise pe telefonul mobil prin care se pretinde castigarea unor anumite sume de bani sau premii ca urmare a participarii la acesta CAMPANIE sau orice alta campanile organizata de Organizator si care nu au fost transmise de catre Organizator conform prezentului Regulament. In acest sens, oricaror persoane care intentioneaza sa participe la CAMPANIE sau participa la CAMPANIE, li se pune in vedere ca, in situatia castigarii unui premiu in cadrul acestei CAMPANII, informarea initiala referitoare la castigarea premiilor se va face prin publicarea pe www.buzzstore.ro a Participantilor castigatori, urmand ca o confirmare a obtinerii premiului sa se faca telefonic, dupa transmiterea informatiilor de catre Participantul castigator, pe email, Organizatorului.
9.5. Organizatorul/Beneficiarul nu va fi raspunzator pentru niciunul dintre prejudiciile ce ar putea fi suferite de catre participant in legatura cu produsele testate, indiferent de natura acestor prejudicii, cu exceptia situatiilor expres prevazute de lege si care ar institui o astfel de raspundere.
9.6. Organizatorul nu isi asuma nicio raspundere si nu poate fi facut responsabil cu privire la calitatea si natura produselor oferite spre testare sau a continutului materialelor informative/ promotionale expediate. Organizatorul nu isi asuma nicio responsabilitate privind pierderile, deteriorarea sau livrarea cu intarziere a coletelor.
9.7. Organizatorul este indreptatit sa ia toate masurile necesare in caz de frauda sau de tentativa de frauda a acestei Campanii, a sistemului folosit, precum si in cazul oricarui abuz sau orice alte fapte sau tentative care ar putea afecta imaginea Organizatorului.
9.8. Dupa data limita de inscriere mentionata pe website, Organizatorul nu este responsabil pentru inscrierile in Campanie efectuate prin intermediul formularului electronic de inscriere pe website.
Prelucrarea datelor cu caracter personal de catre organizator in scop de reclama, marketing si publicitate este inregistrata in Registrul de Evidenţă a Prelucrărilor de Date cu Caracter Personal gestionat de Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP) cu numarul 26652. Prin participarea la CAMPANIE, participantii isi dau in mod expres consimtamantul ca datele furnizate (inclusiv imagini foto, video, text) sa fie folosite de Organizator si Beneficiar in scopul Campaniei pe o durata maxima de 1 an de zile de la data finalizarii campaniei. Refuzul unui Participant de a i se procesa datele personale in scopul Campaniei de catre Organizator indreptateste Organizatorul sa refuze inscrierea acestuia in CAMPANIE. Organizatorul se obliga de asemenea sa respecte prevederile Legii nr. 677/ 2001, privind protectia datelor personale stocate. Ca atare, Organizatorul se angajeaza sa pastreze confidentialitatea datelor personale ale participantilor/ castigatorilor la prezenta CAMPANIE si sa le utilizeze conform prezentului Regulament Oficial si legislatiei in vigoare. Participantii la CAMPANIE, in calitate de persoane vizate, au, conform Legii 677/ 2001, urmatoarele drepturi: dreptul la informare (art.12), dreptul de acces la date (art.13), dreptul de interventie asupra datelor (art.14) si dreptul de opozitie (art. 15). Totodata, la cererea scrisa a Participantilor, datata si semnata, expediata pe adresa Organizatorului, acesta se obliga: (a) sa confirme solicitantului daca prelucreaza sau nu date cu caracter personal ale acestuia, in mod gratuit; (b) sa rectifice, actualizeze, stearga etc., date a caror prelucrare nu este conforma cu dispozitiile Legii nr. 677/2001; si/sau (c) sa inceteze prelucrarea datelor cu caracter personal ale solicitantului.
Prin confirmarea participarii la CAMPANIE, participantii selectati sunt de acord ca fotografiile, filmuletele si textele postate in cadrul campaniei sa fie utilizate de catre Organizator sau Beneficiar in campaniile publicitare ulterioare ale acestuia in mediul online (website, site-uri socializare), dar fara a se limita la acesta, fara niciun cost suplimentar pentru Organizator sau Beneficiar. Pentru campanii ulterioare, altele decat prezenta, participantilor li se va solicita acordul in mod expres si neechivoc, avand o durata determinata. Participantii selectati declara pe propria lor raspundere, cunoscand sanctiunile prevazute de legea penala privind falsul in declaratii, ca sunt autorii fotografiilor, filmuletelor, textelor postate in cadrul acestei campanii si ca nici unul dintre aceste materiale nu incalca dreptul de autor si/sau orice alt drept conex al vreunui tert.
Fotografiile sau filmuletele postate de catre Participanti trebuie sa respecte conditiile de mai jos:
- sa nu includa continut licentios, imoral sau antisocial;
- sa nu contina detalii defaimatoare, cuvinte sau simboluri care sunt jignitoare in general sau in mod direct pentru persoane de o anumita rasa, etnie, religie, orientare sexuala sau grup socio-economic;
- sa nu contina amenintari catre nicio terta persoana, loc, afacere sau grup, sa nu lezeze intimitatea, dreptul la viata privata si/sau alte drepturi ale niciunei terte persoane, firme sau entitate si sa nu incalce in niciun alt mod legislatia si reglementarile aplicabile;
- sa nu contina referiri sau imagini cu privire la marci inregistrate sau neinregistrate; in cazul in care Organizatorul doreste sa afiseze un video care contine referiri sau imagini cu privire la marci inregistrate sau neinregistrate, acesta isi rezerva dreptul de a publica si de a sterge sau inlocui respectivele referiri/imagini;
- sa nu contina aluzii/referiri directe sau indirecte la marci de tigarete sau alcool;
- sa nu contina aluzii/referiri directe sau indirecte la persoane minore;
- sa respecte tematica CAMPANIEI asa cum este descrisa pe site;
- sa fie original si sa nu contina elemente obscene, jignitoare sau antisociale;
- sa fie realist, fara texte, logo-uri sau orice alte materiale care implica drepturi de autor sau care nu apartin participantului.
Acolo unde este cazul, Organizatorul se obliga sa calculeze, sa retina si sa vireze impozitul datorat pentru produsele acordate cu titlu gratuit in cadrul campaniei de testare, in conformitate cu legislatia in vigoare privind impozitul pe venit.
Prezenta CAMPANIE poate inceta inainte de data de 06.06.2022 (data de final a CAMPANIEI) in cazul producerii unui eveniment ce constituie forta majora, inclusiv in cazul imposibilitatii Organizatorului, din motive independente de vointa sa, de a continua prezenta CAMPANIE.
Eventualele litigii aparute intre Organizator si participantii la prezenta CAMPANIE se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente.
Participanti:
Admin BUZZStore, Sectorul 1
Delia Hanga, Oradea
Andreea Ganga, Bucuresti
DORINA DRAJNEANU, constanta
Maria Alexandra Voicu, Popesti Leordeni
Adina Lungu, Cluj Napoca
Bianca Ciochinaru, Slobozia
Diana Niculescu, Pucioasa
Roxana Popa, Cisnadie
Laura Elena Duta, Ploiesti
Gratiela Ion, Caracal
Cristina Ciobanu, Sector 2
Maria Galan, Malu mare
,
Alexandra Catcauan, Cluj-Napoca
Mara Trandafir, Baicoi
Casandra Contora, Sambateni
Alexandra Cheroiu, Sibiu
Ioana Popa, Pitesti
Cristina Marinela Crivăț , Năvodari
Alexandra Cîrlejan, Beclean
Bernadett - Edina Dajka, Oradea
Gabriela Marin, Sacele
Andreea Melinescu, CRAIOVA
Ana-Maria Peșea, Melinești
Alina Cristiana Gherghiceanu, Bucuresti
Larisa Militaru, PITESTI
Gabriela Munteanu , Sânpetru
marina rosu, Bucuresti
Andra Costa, Giroc
Adelina Dimieru, Craiova
Simona Ionel, Iasi
Lorena Lidia Cîmpeanu, București
Alexandra Floarea, Brasov
Valentina Plosnita, Brașov
Florica Manda, Craiova
Maria Cuciuc, Pitesti
Diana Cristina Pavel, București sector 6
cristina balau, Cisnadie
Larisa Adela Motu, DEVA
Anca Vieru, Bacău
Krisztina Ajtai, CLUJ-NAPOCA
Cristina Mădălina Leu, Iași
Stefana David, Suceava
Laura Petronela Presura, iasi
Mihaela Nita, Timisoara
Bianca Sandu , Codlea
Monica-Elena Costin, Sector 4
Violeta Gheorghe, Boldesti-Scaeni
Andreea Istoc, Bacau
Mihaela Schwarcz , CAMPIA TURZII
Ruxandra Stanca, bucharest
Sebastiana Paval, Radaseni
Nicoleta Tertiuc, Bacau
Ágnes Miklós, Brasov
Diana Popa, Craiova
Jenifer Mustatea, Mioveni
Ionela Predescu-Ciobotariu, Bucuresti
Denisa Savu, Petrila
Evelina Macrea, Tulcea
Vasilica Neagu, Cosoba
iuliana Ivan, Galati
Georgiana Franciuc, Medias
Cosmina Andrei, Urecheni
Ana Neacsu Ana Camelia, TOPOLOVENI
Izabella Cete, Cluj-Napoca
Delia Alina Perju, Iași
Elena Alexandra Elena Alexandra, Ocnele mari
Oana Maria Stefan, Radaseni
Stefania Nan, Focsani
Bianca Radu, Marsa
Raluca Tolcer, Popesti
Andreea Fătu, Sector4
Elena Georgiana Haloiu, Ramnicu Valcea
Mirela Vasile, Chiajna
Laura Bucur, BUCURESTI
Leona Turcea, Iasi
Cristina Popescu, Galati
GABRIELA RADULESCU-PETCA, Ploiesti
Ana Maria Dumitru, Chiajna
Ivona Oancea, Bucuresti
Roxana Știubei, Craiova
Alina Movileanu, București
Iulia-Georgiana Panait, Iasi
Maria Nita, Gaesti
Irina Tifachi, Iasi
Andreea Burlacu, Chiojdeni
Ioana Pintilie, Breazu , Iasi
Ilinca Ioana Iliescu, Bucuresti
Diana Raicu , Popesti leordeni
Selena Lazar,
Liliana Mardaru, suraia,vrancea
Alexandra Nefiru, Pantelimon
Maria Gindac, Ovidiu
Andreea Doditoiu, Craiova
Adriana Delcea, Sector 6
Gabriela Gonganau, BUCURESTI
Cristina Procopii, Iași
Magda Angela Paraschiv, Galati
Oana Zamfirescu, Bucuresti
Iacob Alexandra, Buzau
Admin BUZZStore, bucuresti
Activitatea mea in campanie
Trebuie sa fii participant pentru a putea posta!
Finalizare
Trebuie sa fii participant pentru a completa chestionarul de finalizare! Intra in contul tau!