TOPSHOP TOPMAN – Bucuresti Mall-Vitan

/TOPSHOP TOPMAN – Bucuresti Mall-Vitan

TOPSHOP TOPMAN – Bucuresti Mall-Vitan

Campanie

22.04.2019 - 09.06.2019

100 participanti

100 kituri

Descopera noul magazin TOPSHOP TOPMAN doar la Bucuresti Mall-Vitan!

Indiferent ce stil ai aborda, acum ai ocazia ideala sa-l perfectionezi, in noua campanie de testare BUZZStore TOPSHOP TOPMAN. Daca vei fi selectionat/a, iti vom oferi un voucher de 150 de lei, pentru cumparaturi de minim 250 de lei din magazinul TOPSHOP TOPMAN.

Noul magazin TOPSHOP TOPMAN, deschis de curand la Bucuresti Mall – Vitan, te conecteaza cu tot ce inseamna avangarda in materie de fashion, stil si cultura. Peste 300 de noi modele must have, din colectiile mainline si cele de accesorii sunt lansate saptamanal.

Un preview al colectiilor dezvaluie salopete din denim, rochii tricotate, din jerseu sau de tip camasa cu imprimeu de piele de sarpe, pantaloni lejeri cu animal-print, trenciuri si jachete din vinilin, botine si sandale, curele cu catarama supradimensionata sau detalii aurii. Pentru barbati vor fi disponibile, printre altele, jachete bomber, tricouri si pantaloni in dungi alb-bleumarin, bluze cu modele geometrice, pantaloni sport cu banda lateral sau stretch slim sau spray fit jeans.

Campania se adreseaza femeilor si barbaţilor din Bucuresti ce vor sa se bucure de o experienta de shopping exclusivista. In campanie sunt 100 de locuri disponibile.

Bucuresti Mall – Vitan este primul centru comercial modern de tip shopping mall din Romania, deschis in septembrie 1999. Inca de la lansare, a redefinit experientele urbane ale publicului si a deschis noi drumuri in materie de moda si entertainment.

Bucuresti Mall – Vitan a trecut printr-un amplu proces de renovare si modernizare, prin care si-a reconfigurat spatiile si a implementat un design atractiv si modern atat in interior, cat si la exterior, pentru a ramane una dintre destinatiile de shopping preferate ale bucurestenilor. Daca nu l-ai vizitat inca, te invitam sa o faci. Vei regasi cafenele moderne, magazine elegante, o zona de food court pentru toate gusturile si cinematograful Hollywood Multiplex, cu cele mai noi filme. Evenimentele organizate periodic in mall atrag de la fashioniste pana la cinefili si familii cu copii, cu promisiunea ca toti vor trai experienta completa de shopping, distractie si socializare.

Cum poti pastra produsele la finalul campaniei de testare?

# Esti fan al paginilor de Facebook si Instagram BUZZStore si Facebook si Instagram Bucuresti Mall – Vitan.
# Realizezi minim 3 postari pe profilul personal de Facebook/ Instagram cu tag la pagina Bucuresti Mall – Vitan, cu impresii din perioada de testare sub forma de text si foto/video, dupa cum urmeaza:

  • O postare dedicata produsului/produselor TOPSHOP/TOPMAN achizitionate + poze din locatie
  • O postare dedicata evenimentelor Bucuresti Mall – Vitan din perioada campaniei/decoratiunilor – carusel/atrium/corridor zona Starbucks
  • O postare dedicata proiectului Alist Designers Boutique – o poza cu probarea unei tinute din locatie sau postare generala despre proiect sau o poza in cornerul photo al proiectului

# Faci doua vizite la Bucuresti Mall – Vitan, ocazie cu care postezi pe Facebook minim 2 check-in din locatie (in doua zile diferite), subliniind la fiecare vizita minim o campanie de reduceri atractiva remarcata in orice magazin al Bucuresti Mall – Vitan. Acestea se pot face in aceleasi postari cu cele de mai sus.

# Realizezi minim 2 postari pe profilul personal de Instagram cu impresii din perioada de testare sub forma de text si foto. Fiecare postare va contine:

  • Check-in din Bucuresti Mall – Vitan
  •  Poze cu achizitiile facute in cursul acestei vizite/produsele preferate
  •  Tag la pagina de Instagram a BUZZStore (@the_buzzstore) si a magazinului vizitat (@topshopromania @topmanromania @bucurestimallvitan)
  •  Hashtagurile campaniei #ilovebucurestimall #topshopromania #topmanromania #buzzbucurestimall

# Realizezi minim un review (5 stele + text) pe pagina de Facebook Bucuresti Mall -Vitan https://www.facebook.com/bucurestimall/ – in care sa subliniezi un avantaj oferit vizitatorilor de Bucuresti Mall – Vitan, recenzie realizata pe pagina Facebook Bucuresti Mall – Vitan.
# Completezi integral, in maxim cinci zile lucratoare de la informarea pe e-mail, chestionarul de finalizare a campaniei.
# Incarci in My BUZZ raportul de activitate care sa ateste postarile efectuate in campanie, asa cum apar ele la sectiunea 6 din regulament, in termen de maxim cinci zile lucratoare de la informarea pe e-mail.

# Folosesti in toate postarile din mediul online hashtagurile: #ilovebucurestimall #topmanromania #topshopromania #buzzbucurestimall

Regulament

SECTIUNEA 1 - ORGANIZATORUL SI REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI

Campania de testare, denumita in continuare CAMPANIA este organizata si desfasurata de SC BUZZSTORE SRL cu sediul social in Bucuresti, sector, 2, Str. Tuzla nr. 9-27, Bl. I, Apt.I33, inmatriculata la Registrul Comertului sub nr. J40/2974/15.03.2012, avand CUI RO29917150 denumit in continuare „ORGANIZATORUL”. Beneficiarul acestei campanii este BUCURESTI MALL DEVELOPMENT AND MANAGEMENT SRL SA denumita in continuare “BENEFICIAR”.

CAMPANIA este organizata si se deruleaza cu scopul de a promova marcile si produsele Beneficiarului in randul participantilor si a prietenilor acestuia atat prin comunicarea beneficiilor produselor in mediul online (retele sociale, pagini web tip blog) cat si offline (discutii directe cu colegii/ prietenii).

CAMPANIA se va derula conform prevederilor prezentului Regulament oficial (denumit in continuare “Regulamentul”), fiind obligatoriu pentru toti Participantii la CAMPANIE. Participantii la CAMPANIE sunt obligati sa respecte termenii si conditiile Regulamentului potrivit celor mentionate mai jos.

Regulamentul CAMPANIEI este intocmit si facut public in mod gratuit pe pagina www.buzzstore.ro, in sectiunea special dedicata CAMPANIEI. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica sau schimba prezentul regulament oficial, urmand ca astfel de modificari sa intre in vigoare numai dupa anuntarea in prealabil a acestora catre participantii implicati in campanie.

SECTIUNEA 2 - DURATA CAMPANIEI

CAMPANIA va fi lansata pe data de 24.04.2019 si va dura pana pe data de 31.05.2019. Organizatorul isi rezerva dreptul de a prelungi perioada CAMPANIEI pe parcursul derularii acesteia, dar nu inainte de a anunta prelungirea in mod public, pe pagina de internet www.buzzstore.ro dedicata CAMPANIEI.

SECTIUNEA 3 - DREPTUL DE PARTICIPARE

CAMPANIA este deschisa participarii tuturor persoanelor fizice, femei si barbati, in varsta de minim 18 ani (impliniti la data lansarii prezentei Campanii) care indeplinesc, cumulativ, urmatoarele conditii:

3.1. au domiciliul/ resedinta in Bucuresti, inclusiv cetatenii straini rezidenti pe teritoriul orasului Bucuresti (care pot face dovada acestui statut, pe baza certificatului de rezidenta fiscala inregistrat la Administratia Financiara.)
3.2. sunt membri ai comunitatii BUZZStore, mai precis, s-au inscris benevol pe site-ul www.buzzstore.ro pentru a lua parte la campanii de testare gratuite organizate de SC BUZZStore SRL si accepta termenii si conditiile prezentului Regulament Oficial
3.3. completeaza corect si integral chestionarul de inscriere
3.4. profilul lor personal de consumator (varsta, resedinta, venituri, status in campul muncii, profesie, obiceiuri de consum, dar fara a se limita la acestea) are afinitate cu publicul tinta al serviciilor si produselor testate precum si a activitatii desfasurate in mediul online sau in campaniile anterioare derulate de BUZZStore.
3.5. Nu au drept de participare la campanie doi sau mai multi membri ai aceleasi familii (rude de gradul I sau II), persoane ce locuiesc in aceeasi resedinta si nici rudele de gradul I si II ale Organizatorului sau Beneficiarului.

SECTIUNEA 4 - ELIGIBILITATE

Pentru a participa la CAMPANIE si pentru a fi desemnati parte din panelul de 100 de persoane ce vor testa acasa produsele CAMPANIEI, Participantii trebuie sa urmeze urmatorii pasi:

4.1. sa aiba un cont activ pe site-ul www.buzzstore.ro si un cont activ pe site-urile de socializare Facebook si Instagram. Orice cont activ pe alte retele sociale sau detinerea unui blog propriu reprezinta un avantaj, dar nu este o conditie obligatorie.
4.2. sa fie fani ai paginii de Facebook BUZZStore, Facebook Bucuresti Mall Romania, Instagram BUZZStore, si Instagram Bucuresti Mall Romania.
4.3. Sa completeze cu informatii reale chestionarul de inscriere, disponibil pe microsite-ul campaniei la sectiunea INSCRIERE, alcatuit din intrebari ce privesc obiceiurile de consum ale participantilor.
4.4. Dupa anuntarea prin e-mail a calitatii de participant la CAMPANIE, sa confirme acceptul de participare si conditiile campaniei asa cum apar ele specificate in prezentul regulamnet. Neconfirmarea in timp util, poate duce la pierderea calitatii de participant.
4.5. Sa ridice de la biroul de Informatii din Bucuresti Mall, personal voucherul de reducere in perioada comunicata de Organizator si sa il utilizeze conform specificatiilor primite de la Organizator.

SECTIUNEA 5 – DESFASURAREA CAMPANIEI

5.1. Perioada si conditiile de inscriere – Incepand cu data de 24.04.2019, orele 16.00 Organizatorul va permite inscrierea in CAMPANIE a Participantilor. La campanie se poate inscrie orice membru al comunitatii BUZZStore ce indeplineste cumulat conditiile de la sectiunile 3 si 4. Inscrierile se inchid la data ocuparii tuturor locurilor disponibile in campanie.
5.2. Locuri disponibilie – In cadrul CAMPANIEI sunt 100 (o suta) de locuri disponibile ce vor fi alocate acelor participanti care, in urma analizei raspunsurilor din Chestionarul de inscriere in CAMPANIE, corespund criteriilor de selectie, asa cum sunt ele enuntate in sectiunea 5 si sectiunea 7 a prezentului regulament, iar profilul lor personal prezinta afinitate cu produsele si serviciile oferite spre testare. Odata cu cei 100 de participanti selectionati pentru campania de testare, se vor desemna si 10 rezerve ce ii vor putea inlocui pe cei ce renunta la calitatea de participant in campanie.

5.3. Continutul pachetelor de testare si modalitatea de receptionare a acestora Pachetul de testare BUZZStore este format dintr-un voucher de reducere in valoare de 150 de lei, TVA inclus. Voucherul este inseriatsi netransmisibil. Cu acest voucher se poate efectua o plata pentru orice achizitie de produse de minim 250 de lei TVA inclus dintr-unul din magazinele TOPSHOP sau TOPMAN din cadrul Bucuresti Mall, pana la 31.05.2019. Voucherul reprezinta astfel o reducere de 150 de lei la achizitie, restul de minim 100 de lei trebuind achitati in numerar sau cu cardul de catre participant. Reducerea este valabila inclusiv pentru produsele deja reduse sau aflate la oferta. In situatia in care valoarea cumparaturilor depaseste 250 de lei, participantul va achita cu voucherul 150 de lei din suma de plata, iar restul in numerar sau cu cardul, din fonduri proprii. Alaturi de voucherul pentru BUZZer, acesta va mai primi alte 3 vouchere in valoare de 50 de lei, TVA inclus, pentru trei prieteni, cu ajutorul carora acestia pot achizitiona produse din magazinul TOPSHOP si TOPMAN in valoare individuala de minim 100 lei TVA inclus Voucherele nu se pot cumula, se accepta maxim 1 voucher per sesiune de cumparaturi.
5.4. Anuntarea participantilor – se va face prin e-mail, la adresa de corespondenta electronica cu care participantii s-au inscris in comunitatea BUZZStore. In termen de maxim 48h acestia vor confirma dorinta de a participa in campanie. In situatia in care dupa 48h participantul selectionat nu a expediat raspunsul prin e-mail, Organizatorul il va contacta telefonic. Daca participantul nu poate fi contactat telefonic in urma a doua incercari succesive, acesta isi pierde dreptul de participant in campanie, si va fi inlocuit de catre una din rezervele selectionate, in ordinea selectionarii, de la 1 la 10, pana cand toate locurile disponibile in campanie vor fi ocupate.

SECTIUNEA 6 - CONDITIILE PENTRU ACORDAREA VOUCHERULUI

Pentru a beneficia in mod gratuit de voucherul de cumparaturi, participantul trebuie sa desfasoare un set minimal de activitati pe perioada de derulare a campaniei, respectand codul de etica al BUZZerilor, disponibil pe https://www.buzzstore.ro/conduita-buzzerului/
6.1. sa citeasca cu atentie materialele informative si comunicarile prin e-mail aferente Campaniei si sa ridice personal, din Bucuresti Mall biroul de informatii, voucherul de reducere. 6.2. sa prezinte voucherul de reduceri doar in magazinele participante la campanie si sa efectueze in aceste locatii cumparaturi in valoare minima de 250 de lei, tva inclus, achitand din fonduri proprii diferenta de la 150 de lei (valoarea voucherului) pana la valoarea totala a bonului de cumparaturi.
6.3. sa-si faca cunoscuta opinia despre magazinele si atractiile din Bucuresti Mall in randul unui numar cat mai mare de prieteni, cunostinte si colegi fie in conversatii directe, fie pe internet (retele sociale – Facebook, Instagram, Pinterest, YouTube etc), pe blog sau pagina personala de internet, folosind in toate postarile expresiile de monitorizare comunicate dupa selectarea in campanie, etichetand in fiecare postare paginile BUZZStore si pagina Bucuresti Mall, dupa cum urmeaza:
6.3.1. Sa realizeze 3 x postari pe profilul personal de Facebook/ Instagram al cu tag la pagina Bucuresti Mall, cu impresii din perioada de testare sub forma de text si foto/video, dupa cum urmeaza:
o Postare 1 – postare dedicata produsului/produselor TOPSHOP/TOPMAN achizitionate + poze din locatie
o Postare 2 – dedicata evenimentelor Bucuresti Mall din perioada campaniei/decoratiunilor – carusel/atrium/corridor zona Starbucks
o Postare 3 – dedicata proiectului Alist Designers Boutique – o poza cu probarea unei tinute din locatie sau postare generala despre proiect sau o poza in cornerul photo al proiectului
6.3.2. Sa faca doua vizite la Bucuresti Mall, ocazie cu care sa posteze pe Facebook min. 2 check-in din locatie (in doua zile diferite), subliniind la fiecare vizita minim o campanie de reduceri atractiva remarcata de BUZZer in orice magazin al Bucuresti Mall. Acestea se pot face in aceleasi postari cu cele de la pct. 6.3.1.
6.3.3. Sa realizeze 2 x postari pe profilul personal de Instagram al participantului cu impresii din perioada de testare sub forma de text si foto. Fiecare postare va contine:
o check-in din Bucuresti Mall
o poze cu achizitiile facute in cursul acestei vizite/produsele preferate
o tag la pagina de instagram a magazinului vizitat (@topshopromania @topmanromania @bucurestimallvitan)
o hashtagurile campaniei
o Utilizarea hashtagurilor #ilovebucurestimall #topshopromania #topmanromania #buzzbucurestimall
o 1 review (5 stele + text) pe pagina Bucuresti Mall https://www.facebook.com/bucurestimall/
6.3.4. Sa utilizeze hashtagurile #ilovebucurestimall #buzztopshop #topmanromania #topshopromania #buzzbucurestimall in toate postarile din mediul online
6.3.5. Sa realizeze o recenzie despre locatia vizitata (Bucuresti Mall) care sa sublinieze un avantaj oferit vizitatorilor de Bucuresti Mall, recenzie realizata pe pagina Facebook Bucuresti Mall https://www.facebook.com/bucurestimall/
6.3.6 Sa completeze integral, cu informatii sincere, in maxim 5 (cinci) zile lucratoare de la informarea pe e-mail, chestionarul de finalizare a campaniei pus la dispozitie Organizator
6.3.7. Sa incarce in MyBUZZ raportul de activitate care sa ateste postarile efectuate in campanie, asa cum apar ele la punctele 6.3.1 – 6.3.5. din prezentul regulament, in termen de maxim 5 (cinci) zile lucratoare de la informarea pe e-mail.

In masura in care BUZZer-ul participant la campanie nu indeplineste criteriile de la punctele 6.3.1.-6.3.5, Organizatorul este indreptatit sa solicite participantului returnarea voucherului de 150 de lei sau contravaloarea acestuia in bani.

SECTIUNEA 7 – PRODUSE ACORDATE SPRE TESTARE SI PREMII

7.1. In cadrul CAMPANIEI, Beneficiarul ofera pentru 100 de BUZZeri cate 1 voucher valoric de 150 de lei. Valoarea totala a voucherelor oferite spre testare este de 15.000 lei, TVA inclus.

7.2. In cadrul CAMPANIEI, Beneficiarul ofera pentru 300 de prieteni ai BUZZerilor inscrisi in campanie cate 1 voucher valorice de 50 de lei. Valoarea totala a voucherelor (300 de bucati) oferite spre testare este de 15.000 lei, TVA inclus.

7.2. Pe perioada campaniei de testare, Organizatorul va oferi tuturor membrilor comunitatii BUZZStore posibilitatea de a se inscrie la concursuri periodice derulate prin intermediul paginilor de Facebook si Instagram BUZZStore. Astfel:
7.2.1. Concurs Miss Popularitate – se vor premia primele 5 postari cu cele mai multe like-uri care tag-uiesc paginile @Bucuresti Mall-Vitan, @Topshop Romania, @Topman Romania si @BUZZStore si au in postare check-in la Bucuresti Mall. Mod acordare premii – contorizare like-uri. Premiile constau in 5 parfumuri GUCCI Guilty Absolute 90ml. Premiile vor fi oferite de catre Beneficiar.
7.2.2. Concurs Best Facebook Review – toti cei ce lasa un review pozitiv (5 stele) cu un text de minimum 70 caractere pe pagina de Fb @Bucuresti Mall – Vitan au sansa de a castiga unul dintre cele 3 premii puse la dispozitie- 3 parfumuri GUCCI Guilty Absolute 90ml Mod acordare premii – tragere la sorti. Premiile vor fi oferite de catre Beneficiar.
7.2.3. Concurs Superfashionista – membrii comunitatii BUZZStore din Bucuresti vor fi invitati sa descopere colectia de primavara-vara la TOPSHOP TOPMAN din Bucuresti Mall. Toti cei ce vor posta in comentariul concursului o poza cu ei proband o tinuta Topshop / Topman complet accesorizata, vor avea sansa de a castiga 2 parfumuri GUCCI Guilty Absolute 90ml. Mod acordare premii – u tragere sorti. Premiile vor fi oferite de catre Beneficiar.

Castigatorii vor fi desemnati prin jurizare de catre reprezentantii BUZZStore iar numele acestora se va afisa prin intermediul paginilor de Facebook si Instagram ale BUZZStoreRomania. Premiile vor fi oferite de catre Beneficiar si constau in 10 parfumuri GUCCI Guilty Absolute 90ml, in valoarea individuala de 564 lei, TVA inclus. Premiile se vor expedia gratuit prin curier in maxim 10 zile lucratoare de la validarea castigatorilor.

Valoarea totala a voucherelor oferite in cadrul campaniei este 30.000 lei, TVA inclus. Valoarea totala a premiilor oferite in cadrul campaniei este 5.640 lei, TVA inclus.

SECTIUNEA 8 - DREPTURI SI OBLIGATII

Organizatorul isi rezerva dreptul de a elimina din CAMPANIE Participantii care nu au furnizat date corecte de contact, care nu au acordul sau incuviintarea cerute in Sectiunea 5, punctul 2 sau a celor care desfăsoara actiuni cu caracter fraudulos/ilicit în cadrul CAMPANIEI.

Orice eventuala contestatie, inclusiv privind modul de selectie a participantilor sau castigatorilor, poate fi formulata in scris de catre Participant in maxim 5 (cinci) zile lucratoare de la data anuntarii acestora si expediata prin e-mail la adresa de mail: contact@buzzstore.ro si va contine obligatoriu cel putin:
i) datele de identificare ale Participantului contestatar;
ii) prezentarea motivelor de fapt pe care se intemeiaza contestatia;
iii) prevederile continute de prezentul regulament pe care participantul contestatar le considera incalcate.

Contestatia se va solutiona in termen de maximum 5 (cinci) zile lucratoare de la primire. In cazul in care contestatorul va fi nemultumit de decizie se va incerca rezolvarea contestatiei pe cale amiabila, iar in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente.

In cadrul postarii opiniilor din cadrul acestei campanii este interzisa folosirea: limbajului abuziv sau trivial; limbajului sau imaginilor ofensatoare sau explicite sexual ori care dauneaza minorilor sau care incalca dreptul persoanei la viata privata; amenintari sau manifestari rasiste, pornografice, criminale, violente; continut ce incalca legea sau care poate incalca drepturile altor persoane; continut neadecvat paginii; promovare pentru alte servicii sau produse decat cele din Campanie. Organizatorul isi rezerva dreptul de a inlatura un astfel de continut si nu isi asuma responsabilitatea pentru el. Pentru orice act sau fapt care poate aduce prejudicii de imagine sau marca ale Organizatorului sau ale oricaruia din partenerii sai comerciali, Organizatorul are dreptul de a se adresa autoritatilor competente si de a solicita tragerea la raspundere civila si/sau penala –dupa caz a persoanelor vinovate precum si obligarea acestora la plata de daune interese.

SECTIUNEA 9 - RESPONSABILITATE

9.1. Prin participarea la CAMPANIE, toti Participantii si eventualii castigatori sunt de acord si se obliga sa respecte si sa se conformeze tuturor cerintelor si conditiilor impuse de Organizator prin prezentul Regulament Oficial, nerespectarea acestora atragand raspunderea personala si exclusiva a participantilor si a eventualilor castigatori. Organizatorul nu are nici o obligatie de a intretine corespondenta cu solicitantii unor revendicari necastigatoare ce apar ulterior acordarii efective a premiilor sau dupa termenul de revendicare a premiilor prevazut in prezentul Regulament Oficial.
9.2. Inscriere la acesta CAMPANIE valideaza consimtamantul implicit al Participantului cu privire la termenii si conditiile inscrise in acest Regulament. De asemenea, prin înscrierea la CAMPANIE, dar fara a le fi prejudiciate drepturile prevazute de Legea 677/ 2001, respectiv dreptul la informare (art.12), dreptul de acces la date (art.13), dreptul de interventie asupra datelor (art.14) si dreptul de opozitie (art. 15), participanţii sunt de acord ca datele lor de contact sa fie comunicate de catre Organizator Beneficiarului in scopul expedierii de marteriale de comunicare in campaniile marcii Perspirex. Prezentului paragraf se completeaza cu cele ale sectiunii 10. PROTECTIA DATELOR PERSONALE de mai jos.
9.3. Organizatorul CAMPANIEI nu isi asuma responsabilitatea pentru pierderile, intarzierile sau orice alte probleme la inscrierea in CAMPANIE, cauzate de furnizorul de internet sau conexiunea la internet a persoanei care doreste sa se inscrie in CAMPANIE. De asemenea, Organizatorului nu i se pot imputa intreruperile/disfunctionalitatile neanuntate ale furnizorului de internet sau blocarea accesului intern datorita aglomerarii retelelor pe perioadele de trafic intens care pot periclita inscrierea in CAMPANIE in perioada de desfasurare a CAMPANIEI.
9.4. Totodata, Organizatorul nu raspunde pentru niciun fel de daune directe sau indirecte cauzate Participantilor, in cazul in care acestia primesc mesaje scrise pe telefonul mobil prin care se pretinde castigarea unor anumite sume de bani sau premii ca urmare a participarii la acesta CAMPANIE sau orice alta campanile organizata de Organizator si care nu au fost transmise de catre Organizator conform prezentului Regulament. In acest sens, oricaror persoane care intentioneaza sa participe la CAMPANIE sau participa la CAMPANIE, li se pune in vedere ca, in situatia castigarii unui premiu in cadrul acestei CAMPANII, informarea initiala referitoare la castigarea premiilor se va face prin publicarea pe www.buzzstore.ro a Participantilor castigatori, urmand ca o confirmare a obtinerii premiului sa se faca telefonic, dupa transmiterea informatiilor de catre Participantul castigator, pe email, Organizatorului.
9.5. Organizatorul/Beneficiarul nu va fi raspunzator pentru niciunul dintre prejudiciile ce ar putea fi suferite de catre participant in legatura cu produsele testate, indiferent de natura acestor prejudicii cu exceptia situatiilor expres prevazute de lege si care ar institui o astfel de raspundere
9.6. Organizatorul nu isi asuma nicio raspundere si nu poate fi facut responsabil cu privire la calitatea si natura produselor oferite spre testare sau a continutului materialelor informative/ promotionale expediate. Organizatorul nu isi asuma nicio responsabilitate privind pierderile, deteriorarea sau livrarea cu intarziere a coletelor.
9.7. Organizatorul este indreptatit sa ia toate masurile necesare in caz de frauda sau de tentativa de frauda a acestei Campanii, a sistemului folosit, precum si in cazul oricarui abuz sau orice alte fapte sau tentative care ar putea afecta imaginea Organizatorului.
9.8. Dupa data limita de inscriere pe site, Organizatorul nu este responsabil pentru inscrierile in Campanie efectuate prin intermediul formularului electronic de inscriere pe website.

SECTIUNEA 10 - PROTECTIA DATELOR PERSONALE

Prelucrarea datelor cu caracter personal de catre organizator in scop de reclama, marketing si publicitate este inregistrata in Registrul de Evidenţă a Prelucrărilor de Date cu Caracter Personal gestionat de Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP) cu numarul 26652. Prin participarea la CAMPANIE, participantii isi dau in mod expres consimtamantul ca datele furnizate (inclusiv imagini foto, video, text) sa fie folosite de Organizator si Beneficiar in scopul Campaniei pe o durata maxima de 1 an de zile de la data finalizarii campaniei. Refuzul unui Participant de a i se procesa datele personale in scopul Campaniei de catre Organizator indreptateste Organizatorul sa refuze inscrierea acestuia in CAMPANIE. Organizatorul se obliga de asemenea sa respecte prevederile Legii nr. 677/ 2001, privind protectia datelor personale stocate. Ca atare, Organizatorul se angajeaza sa pastreze confidentialitatea datelor personale ale participantilor/ castigatorilor la prezenta CAMPANIE si sa le utilizeze conform prezentului Regulament Oficial si legislatiei in vigoare.

Participantii la CAMPANIE, in calitate de persoane vizate, au, conform Legii 677/ 2001, urmatoarele drepturi: dreptul la informare (art.12), dreptul de acces la date (art.13), dreptul de interventie asupra datelor (art.14) si dreptul de opozitie (art. 15).Totodata, la cererea scrisa a Participantilor, datata si semnata, expediata pe adresa Organizatorului, acesta se obliga: (a) sa confirme solicitantului daca prelucreaza sau nu date cu caracter personal ale acestuia, in mod gratuit; (b) sa rectifice, actualizeze, stearga etc., date a caror prelucrare nu este conforma cu dispozitiile Legii nr. 677/2001; si/sau (c) sa inceteze prelucrarea datelor cu caracter personal ale solicitantului.

SECTIUNEA 11- DREPTUL DE PROPRIETATE

Prin confirmarea participarii la CAMPANIE, participantii selectati sunt de acord ca fotografiile, filmuletele si textele postate in cadrul campaniei sa fie utilizate de catre Organizator sau Beneficiar (Bucuresti Mall-Vitan, respectiv TOPSHOP ROMANIA si TOPMAN ROMANIA) in campanile publicitare ale acestuia in mediul online (web site, site-uri socializare Facebook, Instagram, etc), dar fara a se limita la acesta fara niciun cost suplimentar pentru Organizator sau Beneficiar. Pentru campanii ulterioare, altele decat prezenta, participantilor li se va solicita acordul in mod expres si neechivoc, avand o durata determinata.

Participantii selectati declara pe propria lor raspundere, cunoscand sanctiunile prevazute de legea penala privind falsul in declaratii, ca sunt autorii fotografiilor, filmuletelor, textelor postate in cadrul acestei campanii si ca nici unul dintre aceste materiale nu incalca dreptul de autor si/sau orice alt drept conex al vreunui tert

SECTIUNEA 12 – TAXE SI IMPOZITE

Acolo unde este cazul, Organizatorul se obliga sa calculeze, sa retina si sa vireze impozitul datorat pentru produsele acordate in cadrul campaniei de testare, in conformitate cu legislatia in vigoare privind impozitul pe venit.

SECTIUNEA 13 - INCETAREA CAMPANIEI

Prezenta CAMPANIE poate inceta inainte de data de 31.05.2019 (data de final a CAMPANIEI) in cazul producerii unui eveniment ce constituie forta majora, inclusiv in cazul imposibilitatii Organizatorului, din motive independente de vointa sa, de a continua prezenta CAMPANIE

SECTIUNEA 14 – LITIGII

Eventualele litigii aparute intre Organizator si participantii la prezenta CAMPANIE se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente.

Inscriere

Ne pare rau, dar perioada de inscriere pentru aceasta campanie s-a terminat!
Pentru a fi printre primii la curent cu noile campanii iti sugeram sa ne urmaresti pe Facebook si Instagram.


Participanti:

Admin BUZZStore, Sectorul 1


Liliana Cojocariu, BUCURESTI


,


Georgiana Chihaia, Voluntari


ana maria porcica, BUCURESTI


,


Ruxandra Lidia Ciupitu, BERCENI


Marinela Coandă, București


Andra Condurat, Popesti Leordeni


Madalina Dragulin, Magurele


Anisoara Ghita, BUCURESTI


,


Maria Cornelia Dutu, Bucuresti


,


Cristina Iorgulescu, BUCURESTI


OANA PASCALE, Bucuresti, sector 1


Simina Budei, BUCURESTI


madalina zailic, VOLUNTARI


Ionela Comoli, Fagaras


,


Cerasela Trifan, BUCURESTI sector 1


nicoleta Rozolea, Ghiroda


Maria Alexandra Ioana, BUCURESTI


Paula Daniela Craciun, ROSU


SORINA APETREI, BUCURESTI


,


Sorina Tifrea, Domnesti


Mariana Roxana Logigan, BUCURESTI


Carmen Popescu, BUCURESTI


Florentina Popirtac, Bucuresti


beatrice stefan, BUCURESTI


Madalina Nedelcu, BUCURESTI


madalina ruse, BUCURESTI


Ana-Cristina Cioroianu-Ezaru (Dinu), Bucuresti


Daiana Toma-Stan, Bucuresti


Violeta Ramona Barascu, BUCURESTI


Stefania Petrescu, BUCURESTI


ANCUTA VASILICA Nedelcu, Bucuresti


Cezara Podocea, OLTENITA


Catalina Voinea, Bucuresti sect 4


Larisa Militaru, PITESTI


Oana Rachieriu, Bucuresti


Denisa Stroescu, Bucuresti


Patranescu dora silvana, Popești-Leordeni


Andreea Octavia Duta, BUCURESTI


Mihaela Pini, Bucuresti


Andra Neacsu, Bucuresti


Simona Deleanu, Bucuresti


Alina PETROSANU, Bucuresti


Nadia Valeanu, Bucuresti


Georgiana Catalina Buican, BRAILA


Florentina Stefan, Craiova


Cojocaru Anca Raluca, Bucuresti


daniela iuliana ioniche, Bucuresti Sector 5


Claudia Enescu, BUCURESTI


Anamaria Mihu, POPESTI LEORDENI


Diana Alina Vlad, BUCURESTI


Ioana Ishikawa Constantin, BUCURESTI


Mihaela Ionescu, BUCURESTI


Alexandra Balaceanu, Bucuresti


madalina Dincă, Măgurele


Iulia Achim, Bucuresti


Daniela Toader, BUCURESTI


Mihaela Eftenie, Timișoara


radu aura daniela, BUCURESTI


Adriana Dumitru, MAGURELE


Andreea Munteanu, Bucuresti


Florina Elena Petre, VOLUNTARI


Mihai Stancioiu, CRAIOVA


Ioana Anghel, Bucuresti


Ana Dragu, Bucuresti


,


,


Samyra Kolodrevski, Mihail Kogalniceanu


Ramona Andreea Lazar, BUCURESTI


Ruxandra Nicoleta Pavel, BUCURESTI


Claudia Covei, Sat Bacu, com Joita


,


Delia Stan, BUCURESTI


,


Ioana Duca, BUCURESTI


Alexandra Iustina Serian, sat Dudu


,


Maria Alexandra Voicu, Popesti Leordeni


Sabina Oprea, Bragadiru


,


RALUCA ELENA STRATON, Bucuresti


nita diana, BUCURESTI


Denisa Denisa, BUCURESTI


Bianca Muresan, Floresti


Alina elena bajenaru, BUCURESTI


Maria Gabriela Riga, Popeşti-Leordeni Leordeni


florentina nastase, BUCURESTI


Giorgiana Dinu A., Bucuresti


Mona Raus, OTOPENI


,


Simona Stratulat, BUCURESTI


Gabriela Ciorascu, BUCURESTI


Irina Varvorea, Buftea


,


,


Ionescu Alexandru Toma, Bucuresti


Georgiana Țonef-Filip, BUCURESTI


Alexandra Enache, Roman


Iulia MIhai, Bucuresti


Vlăduț Petru Stratulat, Bucuresti


,


Activitatea mea in campanie

Trebuie sa fii participant pentru a putea posta!

Finalizare

Trebuie sa fii participant pentru a completa chestionarul de finalizare! Intra in contul tau!

Aboneaza-te acum!

Fii printre primii care afla noutati despre campanii, BUZZBox si BUZZAcademy.