Prada Paradoxe Virtual Flower
Campanie
21.08.2024 - 04.10.2024
100 participanti
100 kituri
Testează noul parfum Prada Paradoxe Virtual Flower inspirat de Inteligența Artificială și experimentează o călătorie olfactivă a avangardei!
Esența feminității într-un singur parfum! PARADOXE este noua aromă florală pentru femei care poartă semnătura Prada.
Cu Paradoxe Virtual Flower, vei explora senzații neașteptate ale contradicțiilor și vei celebra expresia nonconformistă si eliberarea sinelui, puterea de a fi mereu tu însăți. Un parfum care nu se încadrează în tipare ci evoluează constant pe piele în note distincte.
Noul parfum de la Prada este un simbol al căutării, al avangardei, o evoluție a feminității care sfidează status quo-ul, un dialog între ultra-realism și dimensiunea virtuală inspirat de Inteligența Artificială.
Descoperă o nouă dimensiune senzorială în care percepțiile feminității moderne sunt reinterpretate reunind legătura dintre natură și inovație. O metaforă aromată care îmbină prospețimea florilor de portocal și căldura vibrantă a chihlimbarului, toate infuzate cu molecule revoluționare de mosc, creând un parfum floral proaspăt.
Reinventează definiția feminității tale cu noul parfum Prada Paradoxe Virtual Flower!
Kit-ul tău de testare conține:
- 1x Mini Parfum Prada Paradoxe Virtual Flower, 7ml;
- 1x tote bag Prada beauty;
PĂREREA TA CONTEAZĂ PENTRU NOI!
Pentru a beneficia de produsele oferite spre testare și a putea participa și la viitoare campanii, implicarea ta este esențială! Exprimă-ți în mod creativ părerile de testare în mediul online și finalizează cu succes campania.
POSTĂRI ÎN SOCIAL MEDIA
Descoperă experiența senzorială a parfumului Prada Paradoxe Virtual Flower și împărtășește cu noi exeperiența ta astfel:
- Publică un review în magazinul online sephora.ro pentru produsul Prada Paradoxe Virtual Flower în care îți împărtășești opinia legată de produs după testare.
- Un material video pe Instagram în feed și/sau TikTok prin care să arăți experința ta în urma testării, incluzând hashtags #BUZZ_PradaParadoxe #PradaParadoxe #PradaFragrances #PradaBeauty + tags: @sephoraromania;
MENȚIUNI
- Lasă un review care să reflecte experiența senzorială și evoluția parfumului pe ph-ul pielii tale;
- Realizează un material video creativ cu o notă avangardă în care îți exprimi feminitatea și originalitatea. Asigură-te că produsul este clar vizibil, într-un cadru potrivit fără alte mărci/branduri;
- Nu uita ca postările tale să conțină hashtag-urile campaniei: #BUZZ_PradaParadoxe, #PradaParadoxe #PradaFragrances #PradaBeauty și etichetarea paginilor BUZZStore și Sephora Romania (Instagram & TikTok).
ALTE ACTIVITĂȚI
- Rămâi la curent cu noutățile campaniei, devenind fan al paginilor de Instagram și TikTok BUZZStore, Instagram și TikTok Prada Beauty și Instagram și TikTok Sephora Romania;
- Publici un articol pe blogul propriu dacă ai unul SAU pe un forum/grup de pe rețelele sociale în care activezi (nu pe grupuri de BUZZeri) SAU un filmuleț pe Youtube cu experiența ta Prada Paradoxe din campania de testare.
FINALIZEZI CAMPANIA
- Încarci în My BUZZ raportul de activitate care să ateste postările efectuate în campanie, așa cum apar ele la punctele 3.1 – 6.3.4. din regulament. Link-urile postărilor pot fi încărcate în MyBUZZ pe toată perioada campaniei;
- La finalul campaniei, completezi integral cu informații corecte chestionarul de satisfacție pe care îl vei găsi în secțiunea Finalizare. Acesta va fi disponibil după aproximativ două săptămâni de la începerea perioadei de testare și trebuie completat până la finalul perioadei de testare anunțată pe site sau prin newsletter.
Regulament
CAMPANIA de testare produs, denumita in continuare CAMPANIA este organizata si desfasurata de SC BUZZ STORE SRL cu sediul social in Bucuresti, Sector 2, Str. Tuzla nr. 9-27, Bl I, apt I33, inmatriculata la Registrul Comertului sub nr. J40/2974/15.03.2012, avand CUI RO29917150 denumit in continuare „Organizatorul”. Organizatorul a fost mandatat in acest sens de catre compania L’Oreal Romania, cu sediul Calea Floreasca 169 A, București, sector 1, ROMANIA detinatorul marcii Prada, denumita in continuare “Beneficiar”.
CAMPANIA este organizata si se deruleaza cu scopul de a testa si promova produsele Beneficiarului, prin comunicarea calitatii produselor atat in mediul online (retele sociale, pagini web tip blog), cat si offline (discutii directe cu colegii/ prietenii).
CAMPANIA se va derula conform prevederilor prezentului Regulament oficial (denumit in continuare “Regulamentul”), fiind obligatoriu pentru toti Participantii la CAMPANIE. Participantii la CAMPANIE sunt obligati sa respecte termenii si conditiile Regulamentului potrivit celor mentionate mai jos. Prin participarea la Campanie, se prezuma cunoasterea si respectarea integrala, expresa si neechivoca a tuturor termenilor, conditiilor si prevederilor Regulamentului si acordul Participantului. Participantii se obliga sa respecte si sa se conformeze tuturor termenilor, conditiilor si prevederilor prezentului Regulament.
Regulamentul CAMPANIEI este intocmit si facut public in mod gratuit pe pagina www.buzzstore.ro, in sectiunea special dedicata CAMPANIEI. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica si/sau completa oricand Regulamentul, precum si dreptul de a suspenda si/sau inceta si/sau intrerupe si/sau prelungi oricand desfasurarea CAMPANIEI, cu conditia ca orice modificari/completari aduse prevederilor acestui Regulament sa fie supuse instiintarii prealabile a participantilor cu cel putin 24 de ore inainte de data la care orice modificare/completare la Regulament va deveni aplicabila.
CAMPANIA va fi lansata pe data de 21.08.2024 ora 16:00 si va dura pana pe data de 30.09.2024 ora 22:00. Organizatorul isi rezerva dreptul de a prelungi perioada CAMPANIEI pe parcursul derularii acesteia, dar nu inainte de a anunta prelungirea in mod public, pe pagina de internet www.buzzstore.ro dedicata CAMPANIEI.
CAMPANIA este deschisa participarii tuturor persoanelor fizice, in varsta de minim 18 ani (impliniti la data lansarii prezentei Campanii) care indeplinesc, cumulativ, urmatoarele conditii:
3.1. au domiciliul/ resedinta in Romania, inclusiv cetatenii straini rezidenti pe teritoriul Romaniei (care pot face dovada acestui statut, pe baza certificatului de rezidenta fiscala inregistrat la Administratia Financiara.)
3.2. sunt membri ai comunitatii BUZZStore, mai precis, s-au inscris benevol pe site-ul www.buzzstore.ro pentru a lua parte la campanii de testare gratuite organizate de SC BUZZStore SRL si accepta termenii si conditiile prezentului Regulament Oficial
3.3. completeaza corect si integral chestionarul de inscriere
3.4. profilul lor personal de consumator (varsta, resedinta, venituri, status in campul muncii, profesie, obiceiuri de consum, dar fara a se limita la acestea) are afinitate cu publicul tinta al produselor testate
3.5 Nu pot participa la Campanie urmatoarele categorii de persoane:
- Doi sau mai multi membri ai aceleasi familii (rude de gradul I sau II), persoane ce locuiesc in aceeasi resedinta si nici rudele de gradul I si II ale Organizatorului sau Beneficiarului;
- Angajatii companiei L’Oreal Romania si ai distribuitorilor acesteia;
- Angajatii oricaror companii implicate in realizarea oricaror activitati legate de organizarea si desfasurarea CAMPANIEI.
De asemenea, rudele angajatilor mentionati mai sus (respectiv copii/parinti, frati/surori, sot/sotie) nu au dreptul de a participa la Campanie.
Pentru a participa la CAMPANIE si pentru a fi desemnati parte din panelul de persoane ce vor testa produsele CAMPANIEI, Participantii trebuie sa urmeze urmatorii pasi:
4.1. sa aiba un cont activ pe site-ul www.buzzstore.ro si un cont activ pe site-urile de socializare Instagram/TikTok, cu minim 1000 de prieteni/ followeri. Detinerea unui blog propriu sau un canal YouTube reprezinta un avantaj, dar nu este o conditie obligatorie
4.2.sa fie fani ai paginilor de Instagram BUZZStore (www.instagram.com/BUZZStore_Ro), TikTok BUZZStore (https://www.tiktok.com/@buzzstore_ro), ai paginilor de Instagram Prada Beauty (https://www.instagram.com/PradaBeauty) si TikTok (https://www.tiktok.com/@pradabeauty) si ai paginilor de Instagram Sephora Romania (https://www.instagram.com/sephoraromania/) si TikTok (https://www.tiktok.com/@sephora.romania)
4.3. Sa completeze cu informatii reale chestionarul de inscriere, disponibil pe microsite-ul CAMPANIEI la sectiunea INSCRIERE, alcatuit din intrebari ce privesc obiceiurile de consum ale participantilor. Atunci cand organizatorul constata existenta unei neconcordante a datelor furnizate, isi rezerva dreptul de a declara participantul neeligibil.
4.4. Dupa anuntarea prin e-mail a calitatii de participant la CAMPANIE, sa confirme acceptul de participare in 48h de la data primirii email-ului de acceptare in campanie. In cazul in care Participantul nu confirma acceptul de participare in termenul anterior mentionat, Partcipantul va pierde dreptul asupra kit-ului de testare, fara nicio pretentie de despagubire din partea Organizatorului, urmand sa fie contactate rezervele, in ordinea desemnarii lor.
5.1. Perioada si conditiile de inscriere – Incepand cu data de 21.08.2024 orele 16.00, Organizatorul va permite inscrierea in CAMPANIE a BUZZerilor. Inscrierile sunt deschise pana la data mentionata in Sectiunea 2 a prezentului Regulament.
5.2. Pachetul de testare si locuri disponibilie – In cadrul CAMPANIEI, Beneficiarul ofera, prin intermediul Organizatorului, 100 kit-uri produse, fiecare kit avand o valoare nominala estimata de 280 lei in vederea testarii produsului 1 x Mini Prada Paradoxe Virtual Flower, 7ml si 1 x tote bag Prada. Produsele vor fi alocate acelor participanti care, in urma analizei raspunsurilor efectuata de catre Organizator, din Chestionarul de inscriere in CAMPANIE, corespund criteriilor de selectie, asa cum sunt ele enuntate in sectiunea 5 si sectiunea 7 a prezentului regulament, iar profilul lor personal prezinta afinitate cu produsele oferite spre testare. Odata cu cei 100 de participanti selectionati pentru CAMPANIA de testare, se vor desemna si 5 rezerve ce ii vor putea inlocui pe cei ce renunta la calitatea de participant in campanie.
5.3. Modalitatea de testare si posibilitatea pastrarii la final a produselor – Participantii vor avea la dispozitie circa 10 de zile pentru testarea produselor si pentru a-si formula o parere avizata, pe care o vor comunica prin retelele sociale in care activeaza sau in conversatii directe catre prieteni, colegi sau familie.
5.4. Anuntarea participantilor – se va face initial prin e-mail/sms iar ulterior, dupa completarea formularului de confirmare a participarii si asumarii prezentului regulament, vor fi publicati pe platforma www.buzzstore.ro, in pagina dedicata CAMPANIEI, sectiunea Participanti. In termen de maxim 48h de la anuntarea prin email/sms BUZZerii selectionati vor confirma prin completarea unui formular de confirmare dorinta de a participa in campanie si a unui formular pentru acordarea consimtamantului in scopul procesarii datelor cu caracter personal. In situatia in care dupa 48h participantul selectionat nu a completat chestionarul, Organizatorul il va contacta prin SMS. Daca participantul nu poate fi contactat prin SMS, acesta isi pierde dreptul de participant in campanie, si va fi inlocuit de catre una din rezervele selectionate, in ordinea selectionarii, de la 1 la 50, pana cand toate locurile disponibile in campanie vor fi ocupate. Vor fi luate in calcul toate inscrierile valide pentru Campanie, in conformitate cu prevederile si conditiile prezentului Regulament.
5.5. Organizatorul isi rezerva dreptul de a anula orice participare la Campanie ce se efectueaza prin incalcarea prezentului Regulament si de a refuza livrarea produsului pentru testare in cazul constatarii unor asemenea situatii.
5.6. Orice incercare de fraudare se soldeaza cu eliminarea participantului in cauza din Campanie, Organizatorul rezervandu-si dreptul de a decide modalitatea prin care va informa respectivul participant cu privire la aceasta decizie.
Pentru a beneficia de produsele oferite in cadrul CAMPANIEI de testare, participantul trebuie sa desfasoare un set minimal de activitati, conform subpunctelor de mai jos, pe perioada de derulare a CAMPANIEI, respectand codul de etica al BUZZerilor, disponibil pe https://www.buzzstore.ro/despre-noi/ sectiunea BUZZerul ideal.
6.1. sa citeasca cu atentie comunicarile prin e-mail aferente CAMPANIEI si sa accepte termenii si conditiile prezentului regulament prin completatrea chestionarului de inscriere.
6.2. in situatia in care este selectionat/a in campaniei, sa testeze produsul si sa-si formeze o parere personala despre acestea.
6.3. sa-si faca cunoscuta opinia sincera despre produsul testat in randul unui numar cat mai mare de prieteni, cunostinte si colegi, fie in conversatii directe, fie pe internet (retele sociale – Instagram/TikTok, etc), pe blog sau pagina personala de internet, dupa cum urmeaza :
6.3.1. sa realizeze un reel pe Instagram cu share pe TikTok si sa posteze in feed pe Instagram si/sau TikTok la pagina de Instagram si TikTok Prada Beauty si Sephora Romania.
6.3.2.sa foloseasca in toate postarile hashtag-urile campaniei (hashtag) #BUZZ_PradaParadoxe #PradaParadoxe #PradaFragrances #PradaBeauty;
6.3.3. Participantii vor eticheta in postarile campaniei paginile de Instagram si TikTok BUZZStore Romania https://www.instagram.com/BUZZStore_Ro/ si BUZZStore Romania (@buzzstore_ro) | Instagram si TikTok Sephora Romania : https://www.instagram.com/sephoraromania/ (@sephoraromania);
6.3.4. In postarile realizate produsele participante vor fi prezentate intr-un cadru potrivit categoriei de produse si nu vor fi asociate unor alte branduri sau persoane.
6.3.5 Continutul creat va fi unul original, pentru care participantul garanteaza ca este creat de el insusi. Nu se vor folosi imagini create de alti utilizatori.
- sa completeze integral, cu informatii corecte, chestionarul de finalizare a CAMPANIEI, in maxim cinci zile lucratoare de la informarea pe e-mail.
- sa incarce in MyBUZZ raportul de activitate care sa ateste postarile efectuate in campanie, asa cum apar ele la punctele 6.3.1 – 6.3.5. din prezentul regulament, in termen de maxim 5 (cinci) zile lucratoare de la informarea pe e-mail.
7.1 Drepturile si obligatiile participantului
Prin participarea la CAMPANIE, toti Participantii sunt de acord si se obliga sa respecte si sa se conformeze tuturor cerintelor si conditiilor impuse de Organizator prin prezentul Regulament Oficial, nerespectarea acestora atragand raspunderea personala si exclusiva a participantilor. Organizatorul nu are nici o obligatie de a intretine corespondenta cu solicitantii unor revendicari ce apar ulterior acordarii calitatii de participanti sau dupa termenul de revendicare a premiilor prevazut in prezentul Regulament Oficial.
Odata selectionat in campanie, BUZZerul are dreptul de a primi prin curier in mod gratuit kit-ul de testare, livrat integral in termen de maxim 10 zile lucratoare de la data comunicata de Organizator.
Participantul are dreptul de a-si exprima parerile personale in cadrul postarilor, fara a fi in vreun fel directionat de catre Organizator.
Participantul are obligatia de a receptiona coletul campaniei. In cazul in care din motive independente de vointa sa nu poate participa la campanie, acesta fie va refuza coletul, fie il va returna in ambalajul original, nedesfacut, catre organizator, pe cheltuiala sa.
In masura in care BUZZerul participant la campanie nu indeplineste criteriile de la punctele 6.1.-6.6, Organizatorul percepe o penalitate de pana la 200 de puncte din contul BUZZerului si isi rezerva dreptul de a nu-l mai selecta pe respectivul BUZZer in campaniile viitoare.
7.2 Drepturile si obligatiile participantului
Organizatorul isi rezerva dreptul de a elimina din CAMPANIE Participantii care nu au furnizat date corecte de contact, care nu au acordul sau incuviintarea cerute in Sectiunea 5, punctul 2 sau a celor care desfăsoara actiuni cu caracter fraudulos/ilicit în cadrul CAMPANIEI.
Dacă la finalul campaniei participantul nu a îndeplinit cerințele cu care a fost de acord prin acceptarea regulamentului, BUZZStore îşi rezervă dreptul de a solicita contravaloarea pachetului de testare sau un alt produs identic la schimb.
Finalizarea parțială a campaniei (CHESTIONAR DE FINALIZARE sau MYBUZZ) se penalizează cu până la 150 de puncte de BUZZ ce vor fi retrase din contul participantului la închiderea campaniei, în funcție de activitățile și condițiile neindeplinite. Nefinalizarea niciunuia din cei doi pasi ai procesului de finalizare (CHESTIONAR FINALIZARE și MyBUZZ), va primi o penalizare de 200 de puncte de BUZZ din punctajul curent. Nefinalizarea campaniei atrage după sine și posibilitatea de a nu avea acces la viitoare campanii.
BUZZStore își rezervă dreptul de a face verificări la 3 luni, 6 luni și 9 luni de la finalizarea campaniei. În situația în care postările au fost șterse de către BUZZer, L’Oreal Romania are dreptul de a solicita, prin intermediul BUZZStore, returnarea produsului oferit spre testare.
Organizatorul CAMPANIEI nu isi asuma responsabilitatea pentru pierderile, intarzierile sau orice alte probleme la inscrierea in CAMPANIE, cauzate de furnizorul de internet sau conexiunea la internet a persoanei care doreste sa se inscrie in CAMPANIE. De asemenea, Organizatorului nu i se pot imputa intreruperile/disfunctionalitatile neanuntate ale furnizorului de internet sau blocarea accesului intern datorita aglomerarii retelelor pe perioadele de trafic intens care pot periclita inscrierea in CAMPANIE in perioada de desfasurare a CAMPANIEI.
Pentru orice act sau fapt care poate aduce prejudicii de imagine sau marca ale Organizatorului sau ale oricaruia din partenerii sai comerciali, Organizatorul are dreptul de a se adresa autoritatilor competente si de a solicita tragerea la raspundere civila si/sau penala – dupa caz a persoanelor vinovate precum si obligarea acestora la plata de daune interese.
8.1. Orice eventuala contestatie, inclusiv privind modul de selectie a participantilor, poate fi formulata in scris de catre Participant in maxim 5 (cinci) zile lucratoare de la data anuntarii acestora si expediata prin e-mail la adresa de mail: contact@buzzstore.ro si va contine obligatoriu cel putin: i) datele de identificare ale Participantului contestatar; ii) prezentarea motivelor de fapt pe care se intemeiaza contestatia; iii) prevederile continute de prezentul regulament pe care participantul contestatar le considera incalcate. Contestatia se va solutiona in termen de maximum 5 (cinci) zile lucratoare de la primire. In cazul in care contestatorul va fi nemultumit de decizie se va incerca rezolvarea contestatiei pe cale amiabila, iar in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente.
8.2. In cadrul postarii opiniilor din cadrul acestei campanii este interzisa folosirea: limbajului abuziv sau trivial; limbajului sau imaginilor ofensatoare sau explicite sexual ori care dauneaza minorilor sau care incalca dreptul persoanei la viata privata; amenintari sau manifestari rasiste, pornografice, criminale, violente; continut ce incalca legea sau care poate incalca drepturile altor persoane; continut neadecvat paginii; promovare pentru alte servicii sau produse decat cele din Campanie. Organizatorul isi rezerva dreptul de a inlatura un astfel de continut si nu isi asuma responsabilitatea pentru el.
8.3 Inscrierea la aceasta CAMPANIE valideaza consimtamantul implicit al Participantului cu privire la termenii si conditiile inscrise in acest Regulament. Prin înscrierea la CAMPANIE, in conformitate cu Regulamentul European nr. 679/2016, participantii sunt informati cu privire la procesarea datelor personale, iar in cazurile necesare, isi vor acorda consimtamantul.
8.4. Totodata, Organizatorul nu raspunde pentru nici un fel de daune directe sau indirecte cauzate Participantilor, in cazul in care acestia primesc mesaje scrise pe telefonul mobil prin care se pretinde castigarea unor anumite sume de bani sau premii ca urmare a participarii la acesta CAMPANIE sau orice alta campanie organizata de Organizator si care nu au fost transmise de catre Organizator conform prezentului Regulament. In acest sens, oricaror persoane care intentioneaza sa participe la CAMPANIE sau participa la CAMPANIE, li se pune in vedere ca, in situatia castigarii unui premiu in cadrul acestei CAMPANII, informarea initiala referitoare la castigarea premiilor se va face prin publicarea pe www.buzzstore.ro a Participantilor castigatori, urmand ca o confirmare a obtinerii premiului sa se faca telefonic, dupa transmiterea informatiilor de catre Participantul castigator, pe email, Organizatorului.
8.5. Organizatorul/Beneficiarul nu va fi raspunzator pentru niciunul dintre prejudiciile ce ar putea fi suferite de catre participant in legatura cu produsele testate, indiferent de natura acestor prejudicii cu exceptia situatiilor expres prevazute de lege si care ar institui o astfel de raspundere.
8.6. Organizatorul nu isi asuma nicio raspundere si nu poate fi facut responsabil cu privire la calitatea si natura produselor oferite spre testare sau a continutului materialelor informative/ promotionale expediate. Organizatorul nu isi asuma nicio responsabilitate privind pierderile, deteriorarea sau livrarea cu intarziere a produselor oferite spre testare.
8.7. Organizatorul este indreptatit sa ia toate masurile necesare in caz de frauda sau de tentativa de frauda a acestei Campanii, a sistemului folosit, precum si in cazul oricarui abuz sau orice alte fapte sau tentative care ar putea afecta imaginea Organizatorului.
8.8. Dupa data limita de inscriere pe site, Organizatorul nu este responsabil pentru inscrierile in Campanie efectuate prin intermediul formularului electronic de inscriere pe website.
9.1. In conformitate cu legislatia protectiei datelor cu caracter personal si a Regulamentului nr. 679/2016 in special, prelucrarea datelor cu caracter personal de catre organizator in scop de reclama, marketing, imagini foto, imagini video, inregistrari audio, text si publicitate este insotita de o informare prealabila a participantilor si se va efectua pe baza legala si/sau de consimtamant, in scopuri exprese si pe perioade determinate de timp. Refuzul unui Participant de a i se procesa datele personale in scopul CAMPANIEI de catre Organizator indreptateste Organizatorul sa refuze inscrierea acestuia in CAMPANIE.
9.2. Organizatorul se obliga de asemenea sa respecte prevederile Regulamentului nr. 679/2016, privind protectia datelor personale. Ca atare, Organizatorul se angajeaza sa pastreze confidentialitatea datelor personale ale participantilor la prezenta CAMPANIE si sa le utilizeze conform prezentului Regulament Oficial si legislatiei in vigoare. Participantii la CAMPANIE, in calitate de persoane vizate, au, conform Regulamentului nr. 679/2016, urmatoarele drepturi: dreptul la informare, dreptul de acces la date, dreptul de interventie asupra datelor (dreptul de opozitie, dreptul la portabilitate, dreptul de a se adresa Autoritatii Nationale de Supraveghere a Datelor cu Caracter Personal). Totodata, la solicitarea Participantilor, Organizatorul se obliga sa dea curs acestora in conditiile legii.
Prin semnarea acordului, Participantii selectati sunt de acord ca fotografiile, filmuletele si textele postate in cadrul CAMPANIEI sa fie utilizate de catre Organizator sau Beneficiar in campaniile publicitare ulterioare ale acestuia in mediul online (web site, site-uri socializare), dar fara a se limita la acesta fara nici un cost suplimentar pentru Organizator sau Beneficiar. Pentru campanii ulterioare, altele decat prezenta, participantilor li se va solicita acordul in mod expres si neechivoc, avand o durata determinata. Participantii selectati declara pe propria lor raspundere, cunoscand sanctiunile prevazute de legea penala privind falsul in declaratii, ca sunt autorii fotografiilor, filmuletelor, textelor postate in cadrul acestei campanii si ca nici unul dintre aceste materiale nu incalca dreptul de autor si/sau orice alt drept conex al vreunui tert.
Fotografiile postate de catre Participanti trebuie sa respecte conditiile de mai jos:
- sa nu includa continut licentios, imoral sau antisocial;
- sa nu contina detalii defaimatoare, cuvinte sau simboluri care sunt jignitoare in general sau in mod direct pentru persoane de o anumita rasa, etnie, religie, orientare sexuala sau grup socio-economic;
- sa nu contina amenintari catre nicio terta persoana, loc, afacere sau grup, sa nu lezeze intimitatea, dreptul la viata privata si/sau alte drepturi ale niciunei terte persoane, firme sau entitate si sa nu incalce in niciun alt mod legislatia si reglementarile aplicabile.
- sa nu contina referiri sau imagini cu privire la marci inregistrate sau neinregistrate; in cazul in care Organizatorul doreste sa afiseze un video care contine referiri sau imagini cu privire la marci inregistrate sau neinregistrate, acesta isi rezerva dreptul de a publica si de a sterge sau inlocui respectivele referiri/imagini;
- sa nu contina aluzii/referiri directe sau indirecte la marci de tigarete sau alcool;
- sa nu contina aluzii/referiri directe sau indirecte la persoane minore;
- sa respecte tematica CAMPANIEI asa cum este descrisa pe site;
- sa fie original si sa nu contina elemente obscene, jignitoare sau antisociale, iar activitatea desfasurat nu trebuie sa puna in pericol in niciun fel sanatatea copilului sau a participantului;
- sa fie realist, fara texte, logo-uri sau orice alte materiale care implica drepturi de autor sau care nu apartin participantului;
Acolo unde este cazul, Organizatorul se obliga sa calculeze, sa retina si sa vireze impozitul datorat pentru produsele acordate cu titlu gratuit in cadrul campaniei de testare, in conformitate cu legislatia in vigoare privind impozitul pe venit.
Prezenta CAMPANIE poate inceta inainte de data de 30.09.2024 (data de final a CAMPANIEI) in cazul producerii unui eveniment ce constituie forta majora, inclusiv in cazul imposibilitatii Organizatorului, din motive independente de vointa sa, de a continua prezenta CAMPANIE.
Eventualele litigii aparute intre Organizator si participantii la prezenta CAMPANIE se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente.
Participanti:
Horvath Rakhel, Gherla
Tatiana Nucsoreanu , București
Theodora Bianca Dabija, Bucuresti
Giulia Levai, Cugir
Daniela Făcîlă, Brasov
Gabriela Leonte, Popești Leordeni
Anastasia Carp, București
Antonia Cotoi, Cluj
Maria-Andreea Hosszu, București
Gianina Alexandra Albu, Câmpulung Moldovenesc
Malina Machidon, Iasi
Adina-Florentina Buliga, București
Alexandra Petre, Bucuresti
Amada Murariu, Targu Neamt
Diana Cosmina Todoran , Cumpana
Diana Drogotel, Timisoara
Ana Ciorobea, Vișeu de Sus
Maria Ghinea, Bucuresti
Antonia Horvat, Alba Iulia
Alexandra Mirea, Craiova
Adriana Gherghiceanu, Chisoda
ANDREEA Liță, Iasi
Alesia Porumb, CLUJ-NAPOCA
Ana Bulgaru, Bucuresti
Raluca Ciurla, Mogosoaia
Casandra Contora, Sambateni
Denisa Constantinescu, București
Ioana Bruma, Suceava
Cristina Andreea Balea, Iasi
Alexandra Rusu, Iasi
Teodora Lazea , Bucuresti
Tania Fodor, Cluj-Napoca
Mădălina-Anamaria Baltac, Mangalia
Adriana Nedelcu, Dumitresti
Madalina Lazar, Targu Mures
Ioana Balica, Hateg
Lavinia Aroșculesei, Agigea
Adina Fericean, Bucuresti
Casandra Dohotar, Oradea
Maria Galan, Malu mare
alina harabagiu, Bucuresti
Ada Iura, Bucuresti
Natalia Lupu, Urlati
Carla Gaulea, Bucuresti
Diana Grigore, Bucuresti
Andreea Beldian, Alba Iulia
Alexandra Bobes, Bucuresti
Daria Budihala, Strehaia
Maria toma, Santana
Cristiana Drîngu, Boroaia
Izabela Pastor , Turda
Catalina Valenciuc, Botosani
Ruxandra Bejinariu, Iasi
Daria Udrescu, București
Andreea Cristina Dragomir, Magurele
Madalina Tapu, Piatra Neamț
Elena Nicu, Constanta
Madalina Curelea, Popesti-Leordeni
Elisabeta Dragulschi, Bucuresti
Andreea Maria Horga, Arad
Cătălina Nica, Bacau
Cosmina Elena Olteanu, Tecuci
Andreea Burghelea, Bacau
Cristina Guinea, Bucuresti
Eliza-Elena Șuiu, Com Tomșani sat Bogdănești
Corina Balasa, Craiova
Alexandra-Maria Ștefănescu , București
Simona - Elena Butaru, Măgurele
Marisa Amato, bucuresti
Andreea Mihalik, Șelimbăr
Daria Bazavan, Chiajna
Iasmina Dragomir, Bucuresti
Diana-Maria Chiorean, Fagaras
Adina Costea, Targu Mures
Jesyca Nikola, Arad
Daiana Bujor, Brasov
Adriana Giubernea, Bucuresti
Alex Sumanariu, Targoviste
Andra-Maria Gologan, Bucuresti
Cristiana Ionita, Poiana
Mihaela Carmen Haralambie, BUCURESTI
Bianca Nicolae, Bucuresti
Alex Ioniță, Poiana
Teodora Birtea, Bucuresti
Maria Andrioaei, Prajesti, com. Magiresti
Simona Stratulat, BUCURESTI
Daniela Pavel, București
Emanuela Foica, Oradea
marinela urmes, București
Daniela Diana Lefter , Bucuresti
Aadreea Raicu, Glambocelu
Diana Elena Butoi , Cluj Napoca
Maria Ciracu, Bucuresti
Laura Tig, Oradea
Ionita Georgiana, Voluntari
laura vintila, Deva
Andreea Bujor, Galați
Anissia Maria Ignătescu , Brașov
Adelina Tifrea, Baia Mare
Adriana Giubernea, Bucuresti
Carmina Muntea, Alba Iulia
Activitatea mea in campanie
Trebuie sa fii participant pentru a putea posta!
Finalizare
Trebuie sa fii participant pentru a completa chestionarul de finalizare! Intra in contul tau!