Gerblé Work from Home
Campanie
17.07.2020 - 06.09.2020
150 participanti
150 kituri
Cine a spus ca munca de acasa e incompatibila cu starea de bine?
Munca de acasa are in majoritatea cazurilor numeroase beneficii, cum ar fi economie de bani si timp, confort, mai mult timp petrecut cu familia, ore de somn in plus, dar si dezavantaje: sedentarism, lipsa activitatii fizice, lipsa unor granite intre serviciu si viata privata, mai mult stres sau o dieta dezechilibrata. De aceea, cei ce lucreaza in perioada aceasta de acasa trebuie sa aibe mare grija la mentinerea unui echilibru fin pentru o stare de bine, iar o alimentatie cat mai naturala, cu produse cu continut redus de zahar, sare si grasimi sau fara alergeni poate fi una din solutii, alaturi de miscare regulata, plimbari in natura si practicarea unui hobby.
In aceasta noua campanie, te invitam sa descoperi produsele Gerblé, marca franceza pionier in alimentatia sanatoasa inca din anii ‘70. Gama contine produse de panificatie si patiserie pentru un stil de viata sanatos si echilibrat, pe care il poti adopta chiar daca acum lucrezi de acasa. Imbina aceste produse cu un stil de viata activ si cultivarea unui mod de gandire pozitiv!
Iata de ce produse te vei bucura in aceasta campanie:
#MADLENE LAMAIE FARA ZAHAR DE LA GERBLÉ GLUCOREGUL, 196g
Prajiturici moi, delicate si gurmande fara zahar si o aroma desavarsita de lamaie, fara coloranti si conservanti, cu arome exclusiv naturale.
#GERBLÉ EXPERT DIETETIC BISCUITI OMEGA 3 CASTANE-IN, 200g
Sursa de Omega 3, sursa de vitaminele B6 si B12. Cu -58% zaharuri, -79% acizi grasi saturati comparativ cu media biscuitilor din piata, bogati in fibre, fara coloranti si conservanti, cu arome exclusiv naturale.
#GERBLÉ EXPERT DIETETIC BISCUITI MIERE-SUSAN, 200g
Bogati in fibre (o portie de 5 biscuiti acopera 22% din aportul zilnic recomandat), cu -46% zaharuri, -78% acizi grasi saturati si -56% sare, comparativ cu media biscuitilor din piata.
#GERBLÉ CHEC MARMORAT FARA GLUTEN & FARA LACTOZA, 200g
O gustare pufoasa, special creata pentru cei ce doresc sau sunt nevoiti sa elimine lactoza si glutenul din alimentatie. Fara lapte, fara ulei de palmier.
#GERBLÉ MADLENE CU OUA FARA GLUTEN & FARA LACTOZA, 200g
Madlena aromata, cu oua proaspete si continut redus de zahar: -36% fata de media madlenelor din piata, fara coloranti, ulei de pamier sau lapte.
#GERBLÉ PAINE RUSTICA FARA GLUTEN, 350g
Paine feliata cu maia, dupa o reteta traditionala. Sursa de fibre, pentru o digestie imbunatatita, ideala pentru cei ce sunt nevoiti sau doresc sa renunte la gluten.
Produse gratuite in schimbul parerii tale!
Pachetul de testare include 3 produse Fara Gluten si Lactoza, 2 pachete de biscuiti Expertul Dietetic, 1 pachet de madlene Fara Zahar si 1 cadou pentru tine.
Pentru a beneficia de acest pachet iti vei exprima parerile de testare in mediul online si in conversatii directe cu prietenii, dupa cum urmeaza:
# Ramai la curent cu noutatile campaniei, devenind fan al paginilor de Facebook si Instagram BUZZStore, Facebook si Instagram NutrivitaRo
# Realizezi un numar minim de 3 postari si 3 story-uri pe retelele sociale in care activezi (Facebook si/sau Instagram), cu impresii din perioada de testare insotite de fotografii in care sa apara intr-un context natural toate produsele testate.
#Realizezi un review pentru fiecare din produsele testate pe site-ul www.nutrivita.ro (doar sub forma de text, fara imagini), fara sa folosesti hashtag-urile campaniei.
# Postezi un articol pe blogul propriu, daca ai unul, SAU pe un forum / grup de nutritie in care activezi pe retelele sociale, cu impresii din perioada de testare SAU un video pe Youtube in care sa prezinti produsele.
# Folosesti in toate postarile, exceptand review-urile de pe site-ul www.nutrivita.ro, hashtagurile campaniei #buzzgerble #workfromhome
# Incarci in My BUZZ raportul de activitate care sa ateste postarile efectuate in campanie, asa cum apar ele la punctele 6.3.1 – 6.3.4. din regulament. Link-urile de la postari pot fi incarcate in MyBuzz pe toata perioada campaniei, dar nu mai tarziu de maxim 5 zile lucratoare de la termenul de finalizare a campaniei;
# La finalul campaniei, completezi integral cu informatii corecte chestionarul de satisfactie pe care il vei gasi in sectiunea Finalizare. Acesta va fi disponibil dupa circa doua saptamani de la inceperea perioadei de testare si trebuie completat pana la finalul perioadei de testare anuntata pe site sau newsletter.
Regulament
CAMPANIA de testare produs, denumita in continuare CAMPANIA este organizata si desfasurata de BUZZSTORE SRL cu sediul social in Bucuresti, Sector 2, Str. Tuzla nr. 9-27, Bl I, apt I33, inmatriculata la Registrul Comertului sub nr. J40/2974/15.03.2012, avand CUI RO29917150 denumit in continuare „Organizatorul”. Organizatorul a fost mandatat in acest sens de catre compania NUTRIVITA SRL, cu sediul in Bucuresti, sector 2 si punct de lucru in com. Voluntari, jud. Ilfov, B-dul Eroilor nr. 4, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J40/1855/2007, cod înregistrare fiscală RO20892524, denumita in continuare “Beneficiar”.
CAMPANIA este organizata si se deruleaza cu scopul de a testa si promova produsele Beneficiarului, prin comunicarea calitatii produselor atat in mediul online (retele sociale, pagini web tip blog), cat si offline (discutii directe cu colegii/ prietenii).
CAMPANIA se va derula conform prevederilor prezentului Regulament oficial (denumit in continuare “Regulamentul”), fiind obligatoriu pentru toti Participantii la CAMPANIE. Participantii la CAMPANIE sunt obligati sa respecte termenii si conditiile Regulamentului potrivit celor mentionate mai jos. Prin participarea la Campanie, se prezuma cunoasterea si respectarea integrala, expresa si neechivoca a tuturor termenilor, conditiilor si prevederilor Regulamentului si acordul Participantului. Participantii se obliga sa respecte si sa se conformeze tuturor termenilor, conditiilor si prevederilor prezentului Regulament.
Regulamentul CAMPANIEI este intocmit si facut public in mod gratuit pe pagina www.buzzstore.ro , in sectiunea special dedicata CAMPANIEI. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica si/sau completa oricand Regulamentul, precum si dreptul de a suspenda si/sau inceta si/sau intrerupe si/sau prelungi oricand desfasurarea CAMPANIEI, cu conditia ca orice modificari/completari aduse prevederilor acestui Regulament sa fie supuse instiintarii prealabile a participantilor cu cel putin 24 de ore inainte de data la care orice modificare/completare la Regulament va deveni aplicabila.
CAMPANIA va fi lansata pe data de 16.07.2020 ora 16:00 si va dura pana pe data de 06.09.2020 ora 22:00. Organizatorul isi rezerva dreptul de a prelungi perioada CAMPANIEI pe parcursul derularii acesteia, dar nu inainte de a anunta prelungirea in mod public, pe pagina de internet www.buzzstore.ro dedicata CAMPANIEI.
CAMPANIA este deschisa participarii tuturor persoanelor fizice, in varsta de minim 18 ani (impliniti la data lansarii prezentei Campanii) care indeplinesc, cumulativ, urmatoarele conditii:
3.1. au domiciliul/ resedinta in Romania, inclusiv cetatenii straini rezidenti pe teritoriul Romaniei (care pot face dovada acestui statut, pe baza certificatului de rezidenta fiscala inregistrat la Administratia Financiara.)
3.2. sunt membri ai comunitatii BUZZStore, mai precis, s-au inscris benevol pe site-ul www.buzzstore.ro pentru a lua parte la campanii de testare gratuite organizate de SC BUZZStore SRL si accepta termenii si conditiile prezentului Regulament Oficial
3.3. completeaza corect si integral chestionarul de inscriere
3.4. profilul lor personal de consumator (varsta, resedinta, venituri, status in campul muncii, profesie, obiceiuri de consum, dar fara a se limita la acestea) are afinitate cu publicul tinta al produselor testate
3.5 Nu pot participa la Campanie urmatoarele categorii de persoane:
- Doi sau mai multi membri ai aceleasi familii (rude de gradul I sau II), persoane ce locuiesc in aceeasi resedinta si nici rudele de gradul I si II ale Organizatorului sau Beneficiarului;
- Angajatii companiei NUTRIVITA SRL si ai distribuitorilor acesteia;
- Angajatii oricaror companii implicate in realizarea oricaror activitati legate de organizarea si desfasurarea CAMPANIEI.
De asemenea, rudele angajatilor mentionati mai sus (respectiv copii/parinti, frati/surori, sot/sotie) nu au dreptul de a participa la Campanie.
Pentru a participa la CAMPANIE si pentru a fi desemnati parte din panelul de persoane ce vor testa produsele CAMPANIEI, Participantii trebuie sa urmeze urmatorii pasi:
4.1. sa aiba un cont activ pe site-ul www.buzzstore.ro si un cont activ pe site-urile de socializare Facebook si/sau Instagram, cu minim 500 de prieteni/ followeri. Detinerea unui blog propriu reprezinta un avantaj, dar nu este o conditie obligatorie
4.2. sa fie fani ai paginilor de Facebook si Instagram BUZZStore (www.facebook.com/BUZZStoreRomania), (https://www.instagram.com/the_buzzstore_ro) si Gerblé Romania (https://www.facebook.com/Gerble.Romania) si Nutrivita (https://www.instagram.com/nutrivitaro/?hl=ro)
4.3. Sa completeze cu informatii reale chestionarul de inscriere, disponibil pe microsite-ul CAMPANIEI la sectiunea INSCRIERE, alcatuit din intrebari ce privesc obiceiurile de consum ale participantilor. Atunci cand organizatorul constata existenta unei neconcordante a datelor furnizate, isi rezerva dreptul de a declara participantul neeligibil.
4.4. Dupa anuntarea prin e-mail a calitatii de participant la CAMPANIE, sa confirme acceptul de participare in 48h de la data primirii email-ului de acceptare in campanie. In cazul in care Participantul nu confirma acceptul de participare in termenul anterior mentionat, Partcipantul va pierde dreptul asupra kit-ului de testare, fara nicio pretentie de despagubire din partea Organizatorului, urmand sa fie contactate rezervele, in ordinea desemnarii lor.
5.1. Perioada si conditiile de inscriere – Incepand cu data de 16.07.2020 orele 17.00, Organizatorul va permite inscrierea in CAMPANIE a BUZZerilor. Inscrierile sunt deschise pana la completarea cu persoane eligibile a tuturor locurillor disponibile.
5.2. Kit-urile de testare – In cadrul CAMPANIEI, Beneficiarul ofera, prin intermediul Organizatorului, 150 de seturi de produse, fiecare set avand o valoare nominala de 106,70 Ron (TVA inclus) in vederea testarii produselor Gerblé si diverse materiale promotionale si informative. Valoarea totala a produselor oferite este de 16.004,82 Ron (TVA inclus). Produsele vor fi alocate acelor participanti care, in urma analizei raspunsurilor efectuata de catre Organizator, din Chestionarul de inscriere in CAMPANIE, corespund criteriilor de selectie, asa cum sunt ele enuntate in sectiunea 5 si sectiunea 7 a prezentului regulament, iar profilul lor personal prezinta afinitate cu produsele oferite spre testare. Odata cu cei 150 de participanti selectionati pentru CAMPANIA de testare, se vor desemna si 15 de rezerve ce ii vor putea inlocui pe cei ce renunta la calitatea de participant in campanie.
5.3. Modalitatea de testare– Participantii vor avea la dispozitie circa 30 de zile pentru testarea produselor si pentru a-si formula o parere avizata, pe care o vor comunica prin retelele sociale in care activeaza sau in conversatii directe catre prieteni, colegi sau familie.
5.4. Anuntarea participantilor – se va face initial prin e-mail/sms iar ulterior, dupa completarea formularului de confirmare a participarii si asumarii prezentului regulament, vor fi publicati pe platforma www.buzzstore.ro , in pagina dedicata CAMPANIEI, sectiunea Participanti. In termen de maxim 48h de la anuntarea prin email/sms BUZZerii selectionati vor confirma prin completarea unui formular de confirmare dorinta de a participa in campanie si a unui formular pentru acordarea consimtamantului in scopul procesarii datelor cu caracter personal. In situatia in care dupa 48h participantul selectionat nu a completat chestionarul, Organizatorul il va contacta prin SMS. Daca participantul nu poate fi contactat prin SMS, acesta isi pierde dreptul de participant in campanie, si va fi inlocuit de catre una din rezervele selectionate, in ordinea selectionarii, de la 1 la 15, pana cand toate locurile disponibile in campanie vor fi ocupate. Vor fi luate in calcul toate inscrierile valide pentru Campanie, in conformitate cu prevederile si conditiile prezentului Regulament.
5.5. Organizatorul isi rezerva dreptul de a anula orice participare la Campanie ce se efectueaza prin incalcarea prezentului Regulament si de a refuza livrarea kit-ului de testare in cazul constatarii unor asemenea situatii.
5.6. Orice incercare de fraudare se soldeaza cu eliminarea participantului in cauza din Campanie, Organizatorul rezervandu-si dreptul de a decide modalitatea prin care va informa respectivul participant cu privire la aceasta decizie.
Pentru a beneficia de produsele oferite in cadrul CAMPANIEI de testare, participantul trebuie sa desfasoare un set minimal de activitati, conform subpunctelor de mai jos, pe perioada de derulare a CAMPANIEI, respectand codul de etica al BUZZerilor, disponibil pe https://www.buzzstore.ro/despre-noi/ sectiunea BUZZerul ideal.
6.1. sa citeasca cu atentie comunicarile prin e-mail aferente CAMPANIEI si sa accepte termenii si conditiile prezentului regulament.
6.2. pe parcursul CAMPANIEI sa testeze produsul si sa-si formeze o parere personala despre acestea.
6.3. sa-si faca cunoscuta opinia sincera despre produsul testat in randul unui numar cat mai mare de prieteni, cunostinte si colegi, fie in conversatii directe, fie pe internet (retele sociale – Facebook, Twitter, Pinterest, YouTube etc), pe blog sau pagina personala de internet dupa cum urmeaza:
sa fie fan al paginilor de Facebook si Instagram BUZZStore Romania
( https://www.facebook.com/BUZZStoreRomania / https://www.instagram.com/the_buzzstore_roInstagram ), Gerblé Romania (https://www.facebook.com/Gerble.Romania) si Nutrivita (https://www.instagram.com/nutrivitaro/?hl=ro )
- sa realizeze minim 3 postari (fiecare postare cu toate produse testate) pe profilul sau personal de Facebook/Instagram cu tag la pagina de Facebook a BUZZStore/Gerblé si impresii din perioada de testare insotite de fotografii care sa nu faca referire la alte branduri/marci inregistrate sau alte persoane.
- sa posteze un articol pe blogul propriu (in cazul in care detine) SAU o recenzie pe un grup de Facebook in care activeaza in care sa sublinieze minimum 3 caracteristici ale produselor.
- Sa realizeze un review pentru fiecare din produsele testate pe site-ul www.nutrivita.ro (doar sub forma de text, fara imagini).
- sa completeze integral, cu informatii corecte, chestionarul de finalizare a CAMPANIEI, in maxim cinci zile lucratoare de la informarea pe e-mail.
- sa foloseasca in toate postarile hashtagurileCAMPANIEI #BuzzGerble #RamaiInFormaAcasa si sa eticheteze paginile de Facebook/Instagram BUZZStore Romania si Gerblé
- sa incarce in My BUZZ raportul de activitate care sa ateste postarile efectuate in campanie, asa cum apar ele la punctele 6.3.1 – 6.3.4. din prezentul regulament, in termen de maxim 5 (cinci) zile lucratoare de la informarea pe e-mail.
In masura in care BUZZerul participant la campanie nu indeplineste criteriile de la punctele 6.1.-6.6, Organizatorul percepe o penalitate de pana la 200 de puncte eligibile din contul BUZZerului si isi rezerva dreptul de a nu-l mai selecta pe respectivul BUZZer in campaniile viitoare.
Organizatorul isi rezerva dreptul de a elimina din CAMPANIE Participantii care nu au furnizat date corecte de contact, care nu au acordul sau incuviintarea cerute in Sectiunea 5, punctul 2 sau a celor care desfăsoara actiuni cu caracter fraudulos/ilicit în cadrul CAMPANIEI.
Orice eventuala contestatie, inclusiv privind modul de selectie a participantilor, poate fi formulata in scris de catre Participant in maxim 5 (cinci) zile lucratoare de la data anuntarii acestora si expediata prin e-mail la adresa de mail: contact@buzzstore.ro si va contine obligatoriu cel putin: i) datele de identificare ale Participantului contestatar; ii) prezentarea motivelor de fapt pe care se intemeiaza contestatia; iii) prevederile continute de prezentul regulament pe care participantul contestatar le considera incalcate. Contestatia se va solutiona in termen de maximum 5 (cinci) zile lucratoare de la primire. In cazul in care contestatorul va fi nemultumit de decizie se va incerca rezolvarea contestatiei pe cale amiabila, iar in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente.
In cadrul postarii opiniilor din cadrul acestei campanii este interzisa folosirea: limbajului abuziv sau trivial; limbajului sau imaginilor ofensatoare sau explicite sexual ori care dauneaza minorilor sau care incalca dreptul persoanei la viata privata; amenintari sau manifestari rasiste, pornografice, criminale, violente; continut ce incalca legea sau care poate incalca drepturile altor persoane; continut neadecvat paginii; promovare pentru alte servicii sau produse decat cele din Campanie. Organizatorul isi rezerva dreptul de a inlatura un astfel de continut si nu isi asuma responsabilitatea pentru el.
Pentru orice act sau fapt care poate aduce prejudicii de imagine sau marca ale Organizatorului sau ale oricaruia din partenerii sai comerciali, Organizatorul are dreptul de a se adresa autoritatilor competente si de a solicita tragerea la raspundere civila si/sau penala –dupa caz a persoanelor vinovate precum si obligarea acestora la plata de daune interese.
8.1. Prin participarea la CAMPANIE, toti Participantii sunt de acord si se obliga sa respecte si sa se conformeze tuturor cerintelor si conditiilor impuse de Organizator prin prezentul Regulament Oficial, nerespectarea acestora atragand raspunderea personala si exclusiva a participantilor. Organizatorul nu are nici o obligatie de a intretine corespondenta cu solicitantii unor revendicari ce apar ulterior acordarii calitatii de participanti sau dupa termenul de revendicare a premiilor prevazut in prezentul Regulament Oficial.
8.2. Inscrierea la aceasta CAMPANIE valideaza consimtamantul implicit al Participantului cu privire la termenii si conditiile inscrise in acest Regulament. Prin înscrierea la CAMPANIE, in conformitate cu Regulamentul European nr. 679/2016, participantii sunt informati cu privire la procesarea datelor personale, iar in cazurile necesare, isi vor acorda consimtamantul.
8.3. Organizatorul CAMPANIEI nu isi asuma responsabilitatea pentru pierderile, intarzierile sau orice alte probleme la inscrierea in CAMPANIE, cauzate de furnizorul de internet sau conexiunea la internet a persoanei care doreste sa se inscrie in CAMPANIE. De asemenea, Organizatorului nu i se pot imputa intreruperile/disfunctionalitatile neanuntate ale furnizorului de internet sau blocarea accesului intern datorita aglomerarii retelelor pe perioadele de trafic intens care pot periclita inscrierea in CAMPANIE in perioada de desfasurare a CAMPANIEI.
8.4. Totodata, Organizatorul nu raspunde pentru niciun fel de daune directe sau indirecte cauzate Participantilor, in cazul in care acestia primesc mesaje scrise pe telefonul mobil prin care se pretinde castigarea unor anumite sume de bani sau premii ca urmare a participarii la acesta CAMPANIE sau orice alta campanie organizata de Organizator si care nu au fost transmise de catre Organizator conform prezentului Regulament. In acest sens, oricaror persoane care intentioneaza sa participe la CAMPANIE sau participa la CAMPANIE, li se pune in vedere ca, in situatia castigarii unui premiu in cadrul acestei CAMPANII, informarea initiala referitoare la castigarea premiilor se va face prin publicarea pe www.buzzstore.ro a Participantilor castigatori, urmand ca o confirmare a obtinerii premiului sa se faca telefonic, dupa transmiterea informatiilor de catre Participantul castigator, pe email, Organizatorului.
8.5. Organizatorul/Beneficiarul nu va fi raspunzator pentru niciunul dintre prejudiciile ce ar putea fi suferite de catre participant in legatura cu produsele testate, indiferent de natura acestor prejudicii cu exceptia situatiilor expres prevazute de lege si care ar institui o astfel de raspundere.
9.6. Organizatorul nu isi asuma nicio raspundere si nu poate fi facut responsabil cu privire la calitatea si natura produselor oferite spre testare sau a continutului materialelor informative/promotionale expediate. Organizatorul nu isi asuma nicio responsabilitate privind pierderile, deteriorarea sau livrarea cu intarziere a produselor oferite spre testare.
8.7. Organizatorul este indreptatit sa ia toate masurile necesare in caz de frauda sau de tentativa de frauda a acestei Campanii, a sistemului folosit, precum si in cazul oricarui abuz sau orice alte fapte sau tentative care ar putea afecta imaginea Organizatorului.
8.8. Dupa data limita de inscriere pe site, Organizatorul nu este responsabil pentru inscrierile in Campanie efectuate prin intermediul formularului electronic de inscriere pe website.
9.1. In conformitate cu legislatia protectiei datelor cu caracter personal si a Regulamentului nr. 679/2016 in special, prelucrarea datelor cu caracter personal de catre organizator in scop de reclama, marketing, imagini foto, imagini video, inregistrari audio, text si publicitate este insotita de o informare prealabila a participantilor si se va efectua pe baza legala si/sau de consimtamant, in scopuri exprese si pe perioade determinate de timp. Refuzul unui Participant de a i se procesa datele personale in scopul CAMPANIEI de catre Organizator indreptateste Organizatorul sa refuze inscrierea acestuia in CAMPANIE.
9.2. Organizatorul se obliga de asemenea sa respecte prevederile Regulamentului nr. 679/2016, privind protectia datelor personale. Ca atare, Organizatorul se angajeaza sa pastreze confidentialitatea datelor personale ale participantilor la prezenta CAMPANIE si sa le utilizeze conform prezentului Regulament Oficial si legislatiei in vigoare. Participantii la CAMPANIE, in calitate de persoane vizate, au, conform Regulamentului nr. 679/2016, urmatoarele drepturi: dreptul la informare, dreptul de acces la date, dreptul de interventie asupra datelor (dreptul de opozitie, dreptul la portabilitate, dreptul de a se adresa Autoritatii Nationale de Supraveghere a Datelor cu Caracter Personal).Totodata, la solicitarea Participantilor, Organizatorul se obliga sa dea curs acestora in conditiile legii.
Prin semnarea acordului, Participantii selectati sunt de acord ca fotografiile, filmuletele si textele postate in cadrul CAMPANIEI sa fie utilizate de catre Organizator sau Beneficiar in campanile publicitare ulterioare ale acestuia in mediul online (web site, site-uri socializare), dar fara a se limita la acesta fara niciun cost suplimentar pentru Organizator sau Beneficiar. Pentru campanii ulterioare, altele decat prezenta, participantilor li se va solicita acordul in mod expres si neechivoc, avand o durata determinata. Participantii selectati declara pe propria lor raspundere, cunoscand sanctiunile prevazute de legea penala privind falsul in declaratii, ca sunt autorii fotografiilor, filmuletelor, textelor postate in cadrul acestei campanii si ca nici unul dintre aceste materiale nu incalca dreptul de autor si/sau orice alt drept conex al vreunui tert.
Fotografiile postate de catre Participanti trebuie sa respecte conditiile de mai jos:
- sa nu includa continut licentios, imoral sau antisocial;
- sa nu contina detalii defaimatoare, cuvinte sau simboluri care sunt jignitoare in general sau in mod direct pentru persoane de o anumita rasa, etnie, religie, orientare sexuala sau grup socio-economic;
- sa nu contina amenintari catre nicio terta persoana, loc, afacere sau grup, sa nu lezeze intimitatea, dreptul la viata privata si/sau alte drepturi ale niciunei terte persoane, firme sau entitate si sa nu incalce in niciun alt mod legislatia si reglementarile aplicabile.
- sa nu contina referiri sau imagini cu privire la marci inregistrate sau neinregistrate; in cazul in care Organizatorul doreste sa afiseze un video care contine referiri sau imagini cu privire la marci inregistrate sau neinregistrate, acesta isi rezerva dreptul de a publica si de a sterge sau inlocui respectivele referiri/imagini;
- sa nu contina aluzii/referiri directe sau indirecte la marci de tigarete sau alcool;
- sa nu contina aluzii/referiri directe sau indirecte la persoane minore;
- sa respecte tematica CAMPANIEI asa cum este descrisa pe site;
- sa fie original si sa nu contina elemente obscene, jignitoare sau antisociale, iar activitatea desfasurata/sportul practicat in cadrul videoului nu trebuie sa puna in pericol in niciun fel sanatatea copilului sau a participantului;
- sa fie realist, fara texte, logo-uri sau orice alte materiale care implica drepturi de autor sau care nu apartin participantului;
Acolo unde este cazul, Organizatorul se obliga sa calculeze, sa retina si sa vireze impozitul datorat pentru produsele acordate cu titlu gratuit in cadrul CAMPANIEI de testare, in conformitate cu legislatia in vigoare privind impozitul pe venit.
Prezenta CAMPANIE poate inceta inainte de data de 06.09.2020 (data de final a CAMPANIEI) in cazul producerii unui eveniment ce constituie forta majora, inclusiv in cazul imposibilitatii Organizatorului, din motive independente de vointa sa, de a continua prezenta CAMPANIE.
Eventualele litigii aparute intre Organizator si participantii la prezenta CAMPANIE se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente.
Participanti:
Admin BUZZStore, Sectorul 1
,
,
Maria Cerchia, CLUJ-NAPOCA
Andreea Danila, Sfantu Ilie
Anca Damaris Miclea, Oradea
Andreea Ghita, CRAIOVA
Diana Maria Dascalu, IASI
liana soima, selimbar
Orsolya Fesus , Brasov
Ioana Duca, BUCURESTI
alexandra paparusca, Cluj-Napoca
Andra Cristiana Enea, Moinesti
Mirela Vaida, TIMISOARA
Iulia Achim, Bucuresti
Raluca Arabolu, NAVODARI
Monica Fita, Bucuresti
Oana Monica Dutu, Constanta
Ana-Maria Pristavu, Sibiu
Alexandra Molodoi, TIMISOARA
Mihaela Sotiriade, Brasov
Adelina - Daniela Boca - Danciu, Cluj-Napoca
Doina Radu, SLATINA
Brigitta Dozsa, Cluj-Napoca
,
ELENA ALEXANDRA POPESCU, PLOIEȘTI
andreea elena ghinet, BACAU
Daniela Truta, AIUD
Timea Dr Cseke, Oradea
Ciprian Ignat, Horia
,
Alina Canura, BUCURESTI
Gabriela Bratu, BRAILA
,
Alexandra Ioana Giurgiu, Oradea
Mihaela Vaida (ex Radoi), Cluj Napoca
Madalina Ciubotariu, Salard
viorica gemanar, FRASIN
miroiu elena mihaela, CLUJ-NAPOCA
,
Mariana Alina Edu, București
Georgiana Scripcaru, Murfatlar
Denise Ferat, Constanta
Corina Podocea, OLTENITA
Denisa Giulvezan, Timisoara
Gabriela Podocea, OLTENITA
Geanina Constantinescu, IASI
Lavinia Veress, TARGU MURES
Laura Florina Paraschiv, BUCURESTI
Matusa Diana, Budesti
Iulia Raluca Sandu, CRAIOVA
Simona Hristescu, Pitesti
Cristina Voda, Galati
,
Ana Buliga, Bucuresti
Roberta Oprea, BUCURESTI
Alexandra Bolea, Pantelimon
ALINA MIRELA Ivan, Pantelimon
Victoria Dragan, BUCURESTI
Elena Catalina Dragan, PLOIESTI
,
Giorgiana Mecea, Vladimirescu
Delia Stan, BUCURESTI
Ionica Janina Stegaru, Comuna livezile
,
Alexandra Draghia , București
Raluca Somesan, Cluj-Napoca
Alexandra Cîrlea, BUCURESTI
Nicoleta Calugarasu, București
zenaida savin, Sendreni
Navi Grigore, BUCURESTI
,
Andreea Tabaras, Bucuresti
Andreea Lucia Iavorenciuc, IASI
Laura Căuneac, Botosani
Patranescu dora silvana, Popești-Leordeni
Oana Făgărășian, Codlea
Maria Luiza Casuneanu, Brăila
DENISA MATEI, Popesti Leordeni
Raluca GROSU, Timisoara
,
Camelia Costin, SATU MARE
,
Luiza Stefania Ionescu, TIMISOARA
,
Andreea Calinoschi, Suceava
,
alina craciun, Constanta
Larisa Laura Ofrim, SIGHETU MARMATIEI
Alina Muresan, Clinceni
Diana Besleaga, Iasi
Raluca Andreea Sandu, Bacau
Crenguta Bacaoanu, Roman
Andreea Gabriela Voicu, Bucuresti
Alexandra Ursu, IASI
Alexandra Rogojan, Tautii de Sus
Ioana Claudia Darie, Floresti
Alexandra Matis, Oradea
Vlad Florin Tudosa, SUCEAVA
Krisztina Ajtai, CLUJ-NAPOCA
Maria-Elena Danel, Bucuresti
,
Maria Gabriela Riga, Popeşti-Leordeni Leordeni
Cristina Nicolae, BUCURESTI
,
,
Viorica Rarinca, Iași
Violeta Mihale, București Sector 6
Ioana Bianca Cucos, Cluj Napoca
Loredana Sighet, Timisoara
Denisa Maria Paun, Ploiesti
Androne Anca, Popesti leordeni
Ana Maria Tatucu, BUCURESTI
Madalina Bumb, Floresti
,
Lavinia Gitu, Iasi
,
,
,
Irini Dinu Scarlat, BUCURESTI
Oana Miroseanu, Dudu
Anamaria Spiridon, Bâcu
Costel Dumitriu, Galati
Madalina Ginerica, Chiajna
Bianca-Elena Alexandrescu, Bucuresti
,
,
Maria Alexandra Ionica, GALATI
Cristiana Pavel, Tulcea
Raluca Maier, Gilau
Iasmina Roxana Popa, Nadlac
,
Sabina Bobu, Aroneanu
Roxana Sandu, Ploiești
Irina Alexandra Urs, Bucuresti
EMANUELA DIANA LEMNARU, BUCURESTI
Diana Mihaela Popescu, Popesti Leordeni
,
Iuliana Haluță, Curtea de Arges
Ioana-Alexandra Stroescu, Bucuresti
,
,
Sibel Grigore, POPESTI LEORDENI
Iulia Alexandra Dogar, Riciu
Maria Teodora Nițu, Pitești
Florica Manda, Craiova
Zsofia Jenei, Târgu Mureş
Livia Motoi, Telesti
Mihaela-Alexandra Nicolae, Bucuresti
Activitatea mea in campanie
Trebuie sa fii participant pentru a putea posta!
Finalizare
Trebuie sa fii participant pentru a completa chestionarul de finalizare! Intra in contul tau!