Cris-Tim LactoChef

/Cris-Tim LactoChef

Cris-Tim LactoChef

Campanie

04.04.2025 - 26.04.2025

100 participanti

0 kituri

Gătește ca un LactoChef o rețeta de Pască creată cu produsele Cris Tim Lactate!

Acum, în prag de Sărbători, când abia așteptăm să ne așezăm cu cei dragi la masă și să degustăm bucate alese, căutăm să recompensăm 100 de creatori de conținut și ale lor spectaculoase rețete video de pască (tradițională sau nu) postate pe rețelele de socializare și realizate cu produsele Cris-Tim Lactate! Te numeri printre pasionații de gătit? Surprinde-ne cu rețeta ta.

Pasul 1: INGREDIENTELE

Cumperi din orice magazin Carrefour Hypermarket, Cris-Tim sau chiar magazinul tau de cartier minim 1 pachet de unt si 2 pahare de smântâna 25% grăsime de la Cris-Tim Lactate. Dacă nu găsești produsele, scrie-ne la innovation@cristim.ro și te vom direcționa în cel mai apropiat magazin.

Pasul 2: REȚETA

Realizezi și filmezi rețeta ta preferată de Pască, folosind produsele de mai sus, pentru a demonstra că preparatele tradiționale pot fi reinventate și ușor de realizat! Îți vom trimite după înscriere un brief detaliat.

Pasul 3: POSTAREA

Postezi rețeta ta pe contul tău de Instagram, TikTok sau/și Facebook cu collab sau/și tag la Cris-Tim Lactate și te înscrii în competiția națională LactoChef, unde ai parte de super-premii, în plus față de cele din proiectul BUZZStore.

Pasul 4: JURIZAREA ȘI PREMIEREA

Toate rețetele intră în concurs în tragerea la sorți pentru 20 de coșuri de Cris-Tim lactate în valoare de 200 lei. În plus, 100 din cele mai creative și atractive postări sunt recompensate cu un voucher emag.ro de 75 RON. Rețeta care ne va încânta cel mai mult primeste GOLDEN BUZZ și merge direct în marea finală LactoChef din toamna acestui an. Mai multe detalii despre competiție pe LactoChef

Câștigă cu rețeta ta!

Realizează materialul video a rețetei de Pască  în mod creativ, postează pe canalele pe care ești activ/ă în mediul online si finalizează cu succes campania pentru a intra în competiția pentru un loc în finala LactoChef 2025, unul din cele 20 de coșuri Cris-Tim Lactate de 200 de lei și 100 de vouchere x 75 lei.

POSTĂRI ÎN SOCIAL MEDIA

  • 1 x reel în feed pe Instagram/TikTok și/sau Facebook în care vei filma rețeta ta de Pască pe care o faci de regulă în apropierea sărbătorilor Pascale.
  • Share in story pe Instagram sau/și Facebook a reel-ului
  • Folosești în toate postările hashtag-urile dedicate campaniei: #BUZZ_LactoChef #LactoChef #PascaLactoChef
  • Dai tag și collab paginii @cristimlactate și @buzzstore în funcție de paginile de socializare pe care vei posta.

ALTE ACTIVITĂȚI

  • Rămâi la curent cu noutățile campaniei, devenind fan al paginilor de Instagram, TikTok și Facebook:  BUZZStore și Cris-Tim Lactate.

FINALIZEZI CAMPANIA

  • Încarci în MyBUZZ raportul de activitate care să ateste postările efectuate în campanie, așa cum apar ele la punctele 6.3.1 – 6.3.4. din regulament. Link-urile postărilor pot fi încărcate în MyBUZZ pe toată perioada campaniei;
  • La finalul campaniei, completezi integral cu informații corecte chestionarul de satisfacție pe care îl vei găsi în secțiunea Finalizare. Acesta va fi disponibil după cca două săptămâni de la începerea perioadei de testare și trebuie completat până la finalul perioadei de testare anunțată pe site sau prin newsletter.

 

Regulament

SECTIUNEA 1 - ORGANIZATORUL SI REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI

CAMPANIA de testare produs, denumita in continuare CAMPANIA este organizata si desfasurata de SC BUZZ STORE SRL cu sediul social in Bucuresti, Sector 2, Str. Tuzla nr. 9-27, Bl I, apt I33, inmatriculata la Registrul Comertului sub nr. J40/2974/15.03.2012, avand CUI RO29917150 denumit in continuare „Organizatorul”.  Organizatorul a fost mandatat in acest sens de catre compania CRIS-TIM FAMILY HOLDING S.R.L. , detinatorul marcii Cris-Tim Lactate, denumita in continuare “Beneficiar”.

CAMPANIA este organizata si se deruleaza cu scopul de a testa si promova produsele Beneficiarului, prin comunicarea calitatii produselor atat in mediul online (retele sociale, pagini web tip blog), cat si offline (discutii directe cu colegii/ prietenii).

CAMPANIA se va derula conform prevederilor prezentului Regulament oficial (denumit in continuare “Regulamentul”), fiind obligatoriu pentru toti Participantii la CAMPANIE. Participantii la CAMPANIE sunt obligati sa respecte termenii si conditiile Regulamentului potrivit celor mentionate mai jos. Prin participarea la Campanie, se prezuma cunoasterea si respectarea integrala, expresa si neechivoca a tuturor termenilor, conditiilor si prevederilor Regulamentului si acordul Participantului. Participantii se obliga sa respecte si sa se conformeze tuturor termenilor, conditiilor si prevederilor prezentului Regulament.

Regulamentul CAMPANIEI este intocmit si facut public in mod gratuit pe pagina www.buzzstore.ro, in sectiunea special dedicata CAMPANIEI. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica si/sau completa oricand Regulamentul, precum si dreptul de a suspenda si/sau inceta si/sau intrerupe si/sau prelungi oricand desfasurarea CAMPANIEI, cu conditia ca orice modificari/completari aduse prevederilor acestui Regulament sa fie supuse instiintarii prealabile a participantilor cu cel putin 24 de ore inainte de data la care orice modificare/completare la Regulament va deveni aplicabila.

SECTIUNEA 2 - DURATA CAMPANIEI

CAMPANIA va fi lansata pe data de 04.04.2025 ora 18:30 si va dura pana pe data de 18.04.2025 ora 22:00. Organizatorul isi rezerva dreptul de a prelungi perioada CAMPANIEI pe parcursul derularii acesteia, dar nu inainte de a anunta prelungirea in mod public, pe pagina de internet www.buzzstore.ro dedicata CAMPANIEI.

SECTIUNEA 3 - DREPTUL DE PARTICIPARE

CAMPANIA este deschisa participarii tuturor persoanelor fizice, in varsta de minim 18 ani (impliniti la data lansarii prezentei Campanii) care indeplinesc, cumulativ, urmatoarele conditii:

3.2. sunt membri ai comunitatii BUZZStore, mai precis, s-au inscris benevol pe site-ul www.buzzstore.ro pentru a lua parte la campanii de testare gratuite organizate de SC BUZZStore SRL si accepta termenii si conditiile prezentului Regulament Oficial.

3.3. completeaza corect si integral chestionarul de inscriere.

3.4. achiziționează în perioada campaniei minim 1 pachet de unt și 2 pahare de smântână 24% grăsime din magazine, realizează o rețetă video de pască cu aceste ingrediente și o postează pe conturile de Social Media Facebook, Instagram și/sau TikTok în care activează, etichetând paginile Cris-Tim Lactate.

3.5 Nu pot participa la Campanie urmatoarele categorii de persoane:

  • Doi sau mai multi membri ai aceleasi familii (rude de gradul I sau II), persoane ce locuiesc in aceeasi resedinta si nici rudele de gradul I si II ale Organizatorului sau Beneficiarului;
  • Angajatii companiei CRIS-TIM si ai distribuitorilor acesteia;
  • Angajatii oricaror companii implicate in realizarea oricaror activitati legate de organizarea si desfasurarea CAMPANIEI.

De asemenea, rudele angajatilor mentionati mai sus (respectiv copii/parinti, frati/surori, sot/sotie) nu au dreptul de a participa la Campanie.

SECTIUNEA 4 - ELIGIBILITATE

Pentru a participa la CAMPANIE, Participantii trebuie sa urmeze urmatorii pasi:

4.1. sa aiba un cont activ pe site-ul www.buzzstore.ro si un cont activ pe site-urile de socializare Facebook si Instagram și/sau TikTok, cu minim 500 de prieteni/ followeri. Detinerea unui blog propriu sau YouTube reprezinta un avantaj, dar nu este o conditie obligatorie

4.2. sa fie fani ai paginilor BUZZStore de Facebook (www.facebook.com/BUZZStoreRomania), Instagram (https://www.instagram.com/the_buzzstore_ro), TikTok (https://www.tiktok.com/@buzzstore_ro), si ai paginilor de Cris-Tim Facebook (https://www.facebook.com/cristimromania), Instagram (https://www.instagram.com/cristim.ro/ ) si TikTok (https://www.tiktok.com/@cristimromania)

4.3. Sa completeze cu informatii reale chestionarul de inscriere, disponibil pe microsite-ul CAMPANIEI la sectiunea INSCRIERE, alcatuit din intrebari ce privesc obiceiurile de consum ale participantilor. Atunci cand organizatorul constata existenta unei neconcordante a datelor furnizate, isi rezerva dreptul de a declara participantul neeligibil.

4.4. Dupa înscrierea în campanie, să achziționeze minim 1 pachet de unt și 2 pahare de smântână 24% grăsime din magazine, să realizeaze o rețetă video de pască cu aceste ingrediente și să o posteze pe conturile de Social Media Facebook, Instagram și/sau TikTok în care activează, etichetând paginile Cris-Tim Lactate.

SECTIUNEA 5 – DESFASURAREA CAMPANIEI

5.1. Perioada si conditiile de inscriere – Incepand cu data de 04.04.2025 orele 18.30, Organizatorul va permite inscrierea in CAMPANIE a BUZZerilor. Inscrierile sunt deschise până pe 18.04.2025.

5.2. Premiile – In cadrul CAMPANIEI, Beneficiarul ofera, prin intermediul Organizatorului, 100 de vouchere in valoare de 75 de lei fiecare pentru cele mai creative postări și rețete și 20 coșuri cu produse Cris-Tim Lactate in valoare de 200 de lei Tva inclus fiecare. Unul dintre cei top 10 buzzeri va intra direct în finala competiției LactoChef 2025, al cărei organizator pune la dispoziție participanțitlor, în mod gratuit, regulamentul pe https://grup.cristim.ro/lactochef

5.3. Modalitatea de participare la concurs – Participantii vor avea la dispozitie circa 14 de zile pentru a realiza o rețetă de pască cu produsele Cris-Tim menționate în prezentul regulament, să o documenteze video și să o posteze pe retelele sociale in care activeaza. Cei ce indeplinesc cerintele campaniei, asa cum apar ele in sectiunea 6 a prezentului regulament, sunt eligibili pentru a intra in etapa de jurizare a campaniei, cu sansa de a câstiga unul din premiile descrise in prezentul regulament. Organizatorul isi rezerva dreptul de a solicita returul premiilor celor ce sterg ulterior postarile aferente campaniei.

5.4. Organizatorul isi rezerva dreptul de a anula orice participare la Campanie ce se efectueaza prin incalcarea prezentului Regulament si de a refuza livrarea kit-ului de testare in cazul constatarii unor asemenea situatii.

5.5. Orice incercare de fraudare se soldeaza cu eliminarea participantului in cauza din Campanie, Organizatorul rezervandu-si dreptul de a decide modalitatea prin care va informa respectivul participant cu privire la aceasta decizie.

SECTIUNEA 6 - CONDITIILE DE PARTICIPARE

Pentru a beneficia de produsele oferite in cadrul CAMPANIEI de testare, participantul trebuie sa desfasoare un set minimal de activitati, conform subpunctelor de mai jos, pe perioada de derulare a CAMPANIEI, respectand codul de etica al BUZZerilor, disponibil pe https://www.buzzstore.ro/despre-noi/ sectiunea BUZZerul ideal.

6.1. sa citeasca cu atentie comunicarile prin e-mail aferente CAMPANIEI si sa accepte termenii si conditiile prezentului regulament prin completatrea chestionarului de inscriere.

6.2. sa cumpere din orice magazin Carrefour Hypermarket, Cris-Tim sau chiar magazinul tau de cartier minim 1 pachet de unt si 2 pahare de smântâna 25% grăsime de la Cris-Tim Lactate

6.3. sa realizeze o reteta de pasca si sa o posteze sub forma de video si text descriptiv pe conturile de Social Media Facebook si /sau Instagram si /sau TikTok in perioada 7.04-19.04.2025 :

6.3.1. 1 reel în feed pe Instagram/TikTok și Facebook în care va filma rețeta de Pască;

  • Să folosească în toate postările hashtag-urile campaniei: #BUZZ_LactoChef #LactoChef #PascaLactochef
  • Să dea tag și collab paginii @cristimlactate in functie de pagina de socializare pe care comunica ;
  • Participantii vor eticheta in postarile campaniei paginile de Facebook, Instagram si TikTok ale BUZZStore Romania (facebook.com/BUZZStoreRomania si https://www.instagram.com/the_buzzstore_ro si https://www.tiktok.com/@buzzstore_ro) si ale Cris-Tim Lactate https://www.facebook.com/cristimlactate.ro , https://www.instagram.com/cristimlactate.ro/ și https://www.tiktok.com/@cristimlactate in care sa apara intr-un context natural, precum fotografii in bucatarie, cu preparate ce contin produsele testate.
  • In postarile realizate produsele participante vor fi prezentate intr-un cadru potrivit categoriei de produse si nu vor fi asociate unor alte branduri sau persoane.
  • Continutul creat va fi unul original, pentru care participantul garanteaza ca este creat de el insusi. Nu se vor folosi imagini create de alti utilizatori.
  • Sa se inscrie in competitia LactoChef pe site-ul concursului
  • Sa completeze integral, la finalul campaniei, cu informatii corecte, chestionarul de finalizare a CAMPANIEI, in maxim cinci zile lucratoare de la informarea pe e-mail.
  • Sa incarce in MyBUZZ raportul de activitate care sa ateste postarile efectuate in campanie, asa cum apar ele la punctele 6.3.1 – 6.3.5. din prezentul regulament, in termen de maxim 3 (trei) zile lucratoare de la informarea pe e-mail.
SECTIUNEA 7 - DREPTURI SI OBLIGATII, PENALITATI

7.1 Drepturile si obligatiile participantului

Prin participarea la CAMPANIE, toti Participantii sunt de acord si se obliga sa respecte si sa se conformeze tuturor cerintelor si conditiilor impuse de Organizator prin prezentul Regulament Oficial, nerespectarea acestora atragand raspunderea personala si exclusiva a participantilor. Organizatorul nu are nici o obligatie de a intretine corespondenta cu solicitantii unor revendicari ce apar ulterior acordarii calitatii de participanti sau dupa termenul de revendicare a premiilor prevazut in prezentul Regulament Oficial.

Participantul are dreptul de a-si exprima parerile personale in cadrul postarilor, fara a fi in vreun fel directionat de catre Organizator.

In masura in care BUZZerul participant la campanie nu indeplineste criteriile de la punctele 6.1.-6.6, Organizatorul percepe o penalitate de pana la 100 de puncte din contul BUZZerului si isi rezerva dreptul de a nu-l mai selecta pe respectivul BUZZer in campaniile viitoare.

7.2 Drepturile si obligatiile organizatorului

Organizatorul isi rezerva dreptul de a elimina din CAMPANIE Participantii care nu au furnizat date corecte de contact, care nu au acordul sau incuviintarea cerute in Sectiunea 5, punctul 2 sau a celor care desfăsoara actiuni cu caracter fraudulos/ilicit în cadrul CAMPANIEI.

Finalizarea parțială a campaniei  (CHESTIONAR DE FINALIZARE sau MYBUZZ) se penalizează cu până la 150 de puncte de BUZZ ce vor fi retrase din contul participantului la închiderea campaniei, în funcție de activitățile și condițiile neindeplinite. Nefinalizarea niciunuia din cei doi pasi ai procesului de finalizare (CHESTIONAR FINALIZARE și MyBUZZ), va  primi o penalizare de 100 de puncte de BUZZ din punctajul curent. Nefinalizarea campaniei atrage după sine și posibilitatea de a nu avea acces la viitoare campanii.

BUZZStore își rezervă dreptul de a face verificări la 3 luni, 6 luni și 9 luni de la finalizarea campaniei. În situația în care postările au fost șterse de către BUZZer, Cris-Tim are dreptul de a solicita, prin intermediul BUZZStore, returnarea produsului oferit spre testare.

Organizatorul CAMPANIEI nu isi asuma responsabilitatea pentru pierderile, intarzierile sau orice alte probleme la inscrierea in CAMPANIE, cauzate de furnizorul de internet sau conexiunea la internet a persoanei care doreste sa se inscrie in CAMPANIE. De asemenea, Organizatorului nu i se pot imputa intreruperile/disfunctionalitatile neanuntate ale furnizorului de internet sau blocarea accesului intern datorita aglomerarii retelelor pe perioadele de trafic intens care pot periclita inscrierea in CAMPANIE in perioada de desfasurare a CAMPANIEI.

Pentru orice act sau fapt care poate aduce prejudicii de imagine sau marca ale Organizatorului sau ale oricaruia din partenerii sai comerciali, Organizatorul are dreptul de a se adresa autoritatilor competente si de a solicita tragerea la raspundere civila si/sau penala – dupa caz a persoanelor vinovate precum si obligarea acestora la plata de daune interese.

SECTIUNEA 8 – CONTESTATII, REGLEMENTARI LEGALE

8.1. Orice eventuala contestatie, inclusiv privind modul de selectie a participantilor, poate fi formulata in scris de catre Participant in maxim 5 (cinci) zile lucratoare de la data anuntarii acestora si expediata prin e-mail la adresa de mail: contact@buzzstore.ro si va contine obligatoriu cel putin: i) datele de identificare ale Participantului contestatar; ii) prezentarea motivelor de fapt pe care se intemeiaza contestatia; iii) prevederile continute de prezentul regulament pe care participantul contestatar le considera incalcate. Contestatia se va solutiona in termen de maximum 5 (cinci) zile lucratoare de la primire. In cazul in care contestatorul va fi nemultumit de decizie se va incerca rezolvarea contestatiei pe cale amiabila, iar in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente.

8.2. In cadrul postarii opiniilor din cadrul acestei campanii este interzisa folosirea: limbajului abuziv sau trivial; limbajului sau imaginilor ofensatoare sau explicite sexual ori care dauneaza minorilor sau care incalca dreptul persoanei la viata privata; amenintari sau manifestari rasiste, pornografice, criminale, violente; continut ce incalca legea sau care poate incalca drepturile altor persoane; continut neadecvat paginii; promovare pentru alte servicii sau produse decat cele din Campanie. Organizatorul isi rezerva dreptul de a inlatura un astfel de continut si nu isi asuma responsabilitatea pentru el.

8.3 Inscrierea la aceasta CAMPANIE valideaza consimtamantul implicit al Participantului cu privire la termenii si conditiile inscrise in acest Regulament.  Prin înscrierea la CAMPANIE, in conformitate cu Regulamentul European nr. 679/2016, participantii sunt informati cu privire la procesarea datelor personale, iar in cazurile necesare, isi vor acorda consimtamantul.

8.4. Totodata, Organizatorul nu raspunde pentru nici un fel de daune directe sau indirecte cauzate Participantilor, in cazul in care acestia primesc mesaje scrise pe telefonul mobil prin care se pretinde castigarea unor anumite sume de bani sau premii ca urmare a participarii la acesta CAMPANIE sau orice alta campanie organizata de Organizator si care nu au fost transmise de catre Organizator conform prezentului Regulament. In acest sens, oricaror persoane care intentioneaza sa participe la CAMPANIE sau participa la CAMPANIE, li se pune in vedere ca, in situatia castigarii unui premiu in cadrul acestei CAMPANII, informarea initiala referitoare la castigarea premiilor se va face prin publicarea pe www.buzzstore.ro a Participantilor castigatori, urmand ca o confirmare a obtinerii premiului sa se faca telefonic, dupa transmiterea informatiilor de catre Participantul castigator, pe email, Organizatorului.

8.5. Organizatorul/Beneficiarul nu va fi raspunzator pentru niciunul dintre prejudiciile ce ar putea fi suferite de catre participant in legatura cu produsele testate, indiferent de natura acestor prejudicii cu exceptia situatiilor expres prevazute de lege si care ar institui o astfel de raspundere.

8.6. Organizatorul nu isi asuma nicio raspundere si nu poate fi facut responsabil cu privire la calitatea si natura produselor oferite spre testare sau a continutului materialelor informative/ promotionale expediate. Organizatorul nu isi asuma nicio responsabilitate privind pierderile, deteriorarea sau livrarea cu intarziere a produselor oferite spre testare.

8.7. Organizatorul este indreptatit sa ia toate masurile necesare in caz de frauda sau de tentativa de frauda a acestei Campanii, a sistemului folosit, precum si in cazul oricarui abuz sau orice alte fapte sau tentative care ar putea afecta imaginea Organizatorului.

8.8. Dupa data limita de inscriere pe site, Organizatorul nu este responsabil pentru inscrierile in Campanie efectuate prin intermediul formularului electronic de inscriere pe website.

SECTIUNEA 9 - PROTECTIA DATELOR PERSONALE

9.1. In conformitate cu legislatia protectiei datelor cu caracter personal si a Regulamentului nr. 679/2016 in special, prelucrarea datelor cu caracter personal de catre organizator in scop de reclama, marketing, imagini foto, imagini video, inregistrari audio, text si publicitate este insotita de o informare prealabila a participantilor si se va efectua pe baza legala si/sau de consimtamant, in scopuri exprese si pe perioade determinate de timp. Refuzul unui Participant de a i se procesa datele personale in scopul CAMPANIEI de catre Organizator indreptateste Organizatorul sa refuze inscrierea acestuia in CAMPANIE.

9.2. Organizatorul se obliga de asemenea sa respecte prevederile Regulamentului nr. 679/2016, privind protectia datelor personale. Ca atare, Organizatorul se angajeaza sa pastreze confidentialitatea datelor personale ale participantilor la prezenta CAMPANIE si sa le utilizeze conform prezentului Regulament Oficial si legislatiei in vigoare. Participantii la CAMPANIE, in calitate de persoane vizate, au, conform Regulamentului nr. 679/2016, urmatoarele drepturi: dreptul la informare, dreptul de acces la date, dreptul de interventie asupra datelor (dreptul de opozitie, dreptul la portabilitate, dreptul de a se adresa Autoritatii Nationale de Supraveghere a Datelor cu Caracter Personal). Totodata, la solicitarea Participantilor, Organizatorul se obliga sa dea curs acestora in conditiile legii.

SECTIUNEA 10 - DREPTUL DE PROPRIETATE

Prin semnarea acordului, Participantii selectati sunt de acord ca fotografiile, filmuletele si textele postate in cadrul CAMPANIEI sa fie utilizate de catre Organizator sau Beneficiar in campaniile publicitare ulterioare ale acestuia in mediul online (web site, site-uri socializare), dar fara a se limita la acesta fara nici un cost suplimentar pentru Organizator sau Beneficiar. Pentru campanii ulterioare, altele decat prezenta, participantilor li se va solicita acordul in mod expres si neechivoc, avand o durata determinata. Participantii selectati declara pe propria lor raspundere, cunoscand sanctiunile prevazute de legea penala privind falsul in declaratii, ca sunt autorii fotografiilor, filmuletelor, textelor postate in cadrul acestei campanii si ca nici unul dintre aceste materiale nu incalca dreptul de autor si/sau orice alt drept conex al vreunui tert.

Fotografiile postate de catre Participanti trebuie sa respecte conditiile de mai jos:

  • sa nu includa continut licentios, imoral sau antisocial;
  • sa nu contina detalii defaimatoare, cuvinte sau simboluri care sunt jignitoare in general sau in mod direct pentru persoane de o anumita rasa, etnie, religie, orientare sexuala sau grup socio-economic;
  • sa nu contina amenintari catre nicio terta persoana, loc, afacere sau grup, sa nu lezeze intimitatea, dreptul la viata privata si/sau alte drepturi ale niciunei terte persoane, firme sau entitate si sa nu incalce in niciun alt mod legislatia si reglementarile aplicabile.
  • sa nu contina referiri sau imagini cu privire la marci inregistrate sau neinregistrate; in cazul in care Organizatorul doreste sa afiseze un video care contine referiri sau imagini cu privire la marci inregistrate sau neinregistrate, acesta isi rezerva dreptul de a publica si de a sterge sau inlocui respectivele referiri/imagini;
  • sa nu contina aluzii/referiri directe sau indirecte la marci de tigarete sau alcool;
  • sa nu contina aluzii/referiri directe sau indirecte la persoane minore;
  • sa respecte tematica CAMPANIEI asa cum este descrisa pe site;
  • sa fie original si sa nu contina elemente obscene, jignitoare sau antisociale, iar activitatea desfasurat nu trebuie sa puna in pericol in niciun fel sanatatea copilului sau a participantului;
  • sa fie realist, fara texte, logo-uri sau orice alte materiale care implica drepturi de autor sau care nu apartin participantului;
SECTIUNEA 11 – TAXE SI IMPOZITE

Acolo unde este cazul, Organizatorul se obliga sa calculeze, sa retina si sa vireze impozitul datorat pentru produsele acordate cu titlu gratuit in cadrul CAMPANIEI de testare, in conformitate cu legislatia in vigoare privind impozitul pe venit.

SECTIUNEA 12 - INCETAREA CAMPANIEI

Prezenta CAMPANIE poate inceta inainte de data de 18.04.2025 (data de final a CAMPANIEI) in cazul producerii unui eveniment ce constituie forta majora, inclusiv in cazul imposibilitatii Organizatorului, din motive independente de vointa sa, de a continua prezenta CAMPANIE.

SECTIUNEA 13 – LITIGII

Eventualele litigii aparute intre Organizator si participantii la prezenta CAMPANIE se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente.

Inscriere

Pentru a completa formularul de inscriere trebuie sa fii autentificat in contul tau!

Participanti:

Aceasta campanie nu are participanti !

Activitatea mea in campanie

Trebuie sa fii participant pentru a putea posta!

Aboneaza-te acum!

Fii printre primii care afla noutati despre campanii, BUZZBox si BUZZAcademy.