Vara aceasta ne-a adus o super campanie, aun adevărat val de hidratare pentru BUZZeri. 💦 Această lansare a fost cu adevărat una memorabilă iar noi ne-am bucurat că echipa Vichy a adăugat și componenta de WOM în mixul de marketing. Produsul a stârnit imediat interesul BUZZerilor, iar campania a adunat peste 1.000 de înscrieri din toată țara. Cu ajutorul criteriilor de selecție și validarea atentă a profilurilor de Social Media, 100 de BUZZeri au fost aleși să testeze produsul și să împărtășească experiența lor.
Kit-ul a fost un adevărat răsfăț: un Minéral 89 Fluid Hidratant 72H cu SPF50+, o mostră Minéral 89 Gel Booster, și, pentru un plus de surpriză, o sticlă reîncărcabilă pentru apă din partea Vichy, pentru a nu uita ce important este să ne hidratăm și pe interior. 🎁
Pentru a crea acel BUZZ autentic, BUZZerii au primit provocarea de a realiza:
- 2 story-uri
- 1 video pe Instagram/TikTok
- 1 postare pe Instagram, în care să-și împărtășească opinia sinceră despre noul produs.
În cadrul campaniei BUZZerii au creat:
# 94 de postari si reels pe Instagram ce au generat, conform ZeList Monitor, peste 176k impresii;
# 49 TikTok videos, cu peste 53k impresii.
Spune-ți părerea despre acest produs.