BUZZerii noștri s-au bucurat să testeze în această vară noi produse din gama Effaclar. Fiind deja a doua campanie din acest an pentru gama Effaclar, cea pentru produsele DUO M+ de la La Roche-Posay s-a bucurat de un mare succes, reușind să genereze un BUZZ semnificativ atât pe rețelele de socializare cât și în discuții offline, prin mostrele incluse in colet.
În această campanie, peste 1000 de persoane, cu vârste cuprinse între 18 și 45 de ani, din toate județele țării, s-au înscris pentru a testa gratuit produsele.. După aplicarea criteriilor de selecție și validarea profilurilor de Social Media în baza criteriilor stabilite cu echipa La Roche-Posay, 200 de BUZZeri au fost aleși pentru a testa produsul și a împărtăși experiența lor cu prietenii, colegii sau familia. Astfel, peste 120.000 de persoane au aflat cum pot corecta micile imperfecțiuni ale pielii.
Coletul de testare a fost generos și bine pregătit: a inclus un Effaclar DUO+ M, 3 Mini Effaclar Gel Spumant Purifiant +M și câteva monstre de Protecție solară Anthelios UVMune 400 Fluid Invizibil SPF50+ pentru a fi împărțite cu apropiații. Cadoul surpriză a fost o bandană perfectă de folosit în timpul unei bine meritate rutine de îngrijire a pielii. 🎁
BUZZerii au avut misiunea de a-și exprima părerea sinceră în Social Media, prin:
- 1 postare video sau carousel publicată pe Instagram și Tik Tok sau Facebook;
- 1 set de minim 3 story-uri.
În cadrul campaniei BUZZerii au creat:
# 174 de postari si reels pe Instagram ce au generat, conform ZeList Monitor, peste 238k impresii;
# 121 TikTok videos, cu peste 100k impresii.
Spune-ți părerea despre acest produs.