Oriflame – Love Nature

/Oriflame – Love Nature

Oriflame – Love Nature

Campanie

08.05.2019 - 10.06.2019

50 participanti

50 kituri

Bucura-te din plin de binefacerile naturii!

Gama Love Nature, cu formule fara parabeni, contine extracte din surse organice din ingrediente bogate in nutrienti si antioxidanti:

# Aloe Vera & Apa din nuca de cocos –  hidrateaza si  improspateaza tenul normal;

# Arbore de ceai & Lime – purifica si matifiaza tenul gras;

# Ovaz & Fructe Goji – hranesc si  calmeaza tenul uscat

Formulele ce necesita clatire nu contin silicon, sunt biodegradabile si folosesc particule exfoliante in exclusivitate de origine naturala. Recipientele produselor sunt fabricate din plastic reciclat in proportie de 40%!

Te bucuri de o experienta naturala, placuta, ce confera pielii tale un aspect, o senzatie si o aroma incantatoare.

  • Apă micelară calmanta cu extracte din ovaz organic si fructe goji, indeparteaza machiajul si impuritatile intr-un singur pas, fara sa usuce pielea. Actioneaza delicat pentru a purifica, improspata si mentine hidratarea, totodata tonifiind si calmand pielea, pentru o senzatie imediata de confort. Pentru piele uscata.
  • Masca exfoliant 2-in-1 cu ulei esential din arbore de ceai si extract din lamaie verde curata in profunzime, exfoliaza si reduce aspectul porilor. Lasa pielea neteda, matifiata si luminoasa. Contine acid salicilic pentru echilibrarea pielii predispuse la acnee. Pentru ten gras. A se utiliza de doua ori pe saptamana.
  • Masca exfoliant 2-in-1 cu aloe vera si apa de nuca de cocos organice curata in profunzime, lasand pielea hidratata si stralucitoare. Exfoliaza, inchide porii si revitalizeaza pielea cu aspect tern si obosit. Pentru piele normala. A se utiliza de doua ori pe saptamana.

Oferă pielii tale o nouă experiență cu extractele organice pure din produsele Love Nature!

Cum poti pastra produsele la finalul campaniei de testare?

# Esti fan al paginilor de Facebook si Instagram BUZZStore si Oriflame (https://www.facebook.com/oriflamero/; https://www.instagram.com/oriflameromania/)

# Realizezi un numar minim de 2 postari pe profilul personal de Facebook cu tag la pagina de Facebook Oriflame si impresii din perioada de testare sub forma de text si foto:

  • O postare va prezenta intreaga gama testata (poze tip flat lay si text)
  • O postare va promova unul din produsele testate si va fi insotita de link-ul aferent de pe oriflame.ro (poze tip flat lay, text si link catre produsul din site)

# Realizezi un numar minim de 2 postari pe profilul personal de Instagram (un Insta post si un Insta story) cu tag la pagina Oriflame si impresii din perioada de testare sub forma de text si poze tip flat lay, daca ai cont pe aceasta retea

# Postezi un articol pe blogul/ vlogul propriu (daca ai) SAU pe un forum/ grup pe retele de socializare cu impresiile din campania de testare.

# Distribui pliantele de la Oriflame catre 3 prietene sau colege, impreuna cu parerile tale de testare.

# Completezi integral cu informatii corecte chestionarul de finalizare a campaniei, in maxim cinci zile lucratoare de la informarea pe e-mail.

# Incarci in My BUZZ raportul de activitate care sa ateste postarile efectuate in campanie, asa cum apar ele la sectiunea 6 din regulament, in termen de maxim cinci zile lucratoare de la informarea pe e-mail.

# Folosesti in toate postarile, exceptand review-urile de pe site-ul oriflame.ro, hashtagurile campaniei #buzzoriflame #buzzlovenature #lovenature

Regulament

SECTIUNEA 1 - ORGANIZATORUL SI REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI

Campania de testare produs, denumita in continuare CAMPANIA este organizata si desfasurata de SC BUZZSTORE SRL cu sediul social in Bucuresti, Sector 2, Str. Tuzla nr. 9-27, Bl I, apt I33, inmatriculata la Registrul Comertului sub nr. J40/2974/15.03.2012, avand CUI RO29917150 denumit in continuare „Organizatorul”. Organizatorul a fost mandatat in acest sens de catre compania ORIFLAME, detinatoarea marcii Love Nature, denumita in continuare “Beneficiar”.

 

Campania este organizata si se deruleaza cu scopul de a promova marcile si produsele Beneficiarului in randul participantilor si a prietenilor acestuia atat prin comunicarea beneficiilor produselor in mediul online (retele sociale, pagini web tip blog) cat si offline (discutii directe cu colegii/ prietenii).

CAMPANIA se va derula conform prevederilor prezentului Regulament oficial (denumit in continuare “Regulamentul”), fiind obligatoriu pentru toti Participantii la CAMPANIE. Participantii la CAMPANIE sunt obligati sa respecte termenii si conditiile Regulamentului potrivit celor mentionate mai jos.

Regulamentul CAMPANIEI este intocmit si facut public in mod gratuit pe pagina www.buzzstore.ro, in sectiunea special dedicata CAMPANIEI. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica sau schimba prezentul regulament oficial, urmand ca astfel de modificari sa intre in vigoare numai dupa anuntarea in prealabil a acestora catre participantii implicati in campanie.

SECTIUNEA 2 - DURATA CAMPANIEI

CAMPANIA va fi lansata pe data de 08.05.2019 si va dura pana pe data de 31.05.2019.  Organizatorul isi rezerva dreptul de a prelungi perioada CAMPANIEI pe parcursul derularii acesteia, dar nu inainte de a anunta prelungirea in mod public, pe pagina de internet www.buzzstore.ro dedicata CAMPANIEI.

SECTIUNEA 3 - DREPTUL DE PARTICIPARE

CAMPANIA este deschisa participarii tuturor persoanelor fizice, in varsta de minim 18 ani (impliniti la data lansarii prezentei Campanii) care indeplinesc, cumulativ, urmatoarele conditii:

3.1. au domiciliul/ resedinta in Romania, inclusiv cetatenii straini rezidenti pe teritoriul Romaniei (care pot face dovada acestui statut, pe baza certificatului de rezidenta fiscala inregistrat la Administratia Financiara.)
3.2. sunt membri ai comunitatii BUZZStore, mai precis, s-au inscris benevol pe site-ul www.buzzstore.ro pentru a lua parte la campanii de testare gratuite organizate de SC BUZZStore SRL si accepta termenii si conditiile prezentului Regulament Oficial

3.3. nu sunt reprezentanti de vanzari Oriflame sau ai altei companii de vanzari directe in domeniul produselor cosmetice

3.4. completeaza corect si integral chestionarul de inscriere

3.5. profilul lor personal de consumator (femei, varsta 18-30 ani, resedinta, venituri medii pe membru al familiei, activ in campul muncii, profesie, obiceiuri de consum, dar fara a se limita la acestea) are afinitate cu publicul tinta al produselor testate precum si a activitatii desfasurate in mediul online sau in campaniile anterioare derulate de BUZZStore.

3.6. Nu au drept de participare la campanie doi sau mai multi membri ai aceleasi familii (rude de gradul I sau II), persoane ce locuiesc in aceeasi resedinta si nici rudele de gradul I si II ale Organizatorului sau Beneficiarului.

SECTIUNEA 4 - ELIGIBILITATE

Pentru a participa la CAMPANIE si pentru a fi desemnati parte din panelul de persoane ce vor testa acasa produsele CAMPANIEI, Participantii trebuie sa urmeze urmatorii pasi:
4.1. sa aibe un cont activ pe site-ul www.buzzstore.ro si un cont activ pe site-urile de socializare Facebook si Instagram, cu minim 500 de prieteni/ followeri. Detinerea unui blog propriu de frumusete, un vlog pe YouTube in domeniul moda sau lifestyle reprezinta un avantaj, dar nu este o conditie obligatorie.
4.2. sa fie fani ai paginii de Facebook BUZZStore (www.facebook.com/BUZZStoreRomania), Instagram BUZZStore (www.instagram.com/the_buzzstore/) si Oriflame Romania Facebook (https://www.facebook.com/oriflamero/)  si  Instagram (www.instagram.com/oriflameromania)

4.3. Sa completeze cu informatii reale chestionarul de inscriere, disponibil pe microsite-ul campaniei la sectiunea INSCRIERE, alcatuit din intrebari ce privesc obiceiurile de consum ale participantilor.
4.4. Dupa anuntarea prin e-mail a calitatii de participant la CAMPANIE, sa confirme acceptul de participare si adresa unde doreste sa primeasca coletul (daca este diferita de cea cu care este inscris in baza de date a Organizatorului, in 48h de la data primirii email-ului de acceptare in campanie. Neconfirmarea in timp util, poate duce la pierderea calitatii de participant.

4.5. Sa receptioneze coletul cu produsele oferite spre testare de la reprezentantul Organizatorului (firma de curierat).

SECTIUNEA 5 – DESFASURAREA CAMPANIEI

5.1. Perioada si conditiile de inscriere – Incepand cu data de 08.05.2019, orele 16.00, Organizatorul va permite inscrierea in CAMPANIE a BUZZerilor. Inscrierile sunt deschise pana la completarea cu persoane eligibile (Participanti) a tuturor locurilor disponibile.

5.2. Pachetul de testare si locuri disponibilie –  In cadrul CAMPANIEI  sunt 50 de locuri, respectiv 50 de pachete pentru  testare. Pachetele vor fi alocate acelor participanti care, in urma analizei raspunsurilor din Chestionarul de inscriere in CAMPANIE, corespund criteriilor de selectie, asa cum sunt ele enuntate in sectiunea 5 si sectiunea 7 a prezentului regulament, iar profilul lor  personal prezinta afinitate cu produsele oferite spre testare. Odata cu cei  50 de participanti selectionati pentru campania de testare, se vor desemna si  5 rezerve ce ii vor putea inlocui pe cei ce renunta la calitatea de participant in campanie.

5.3. Modalitatea de testare si posibilitatea pastrarii la final a produselor – Participantii vor avea la dispozitie cca 15 zile pentru testarea produsului si pentru a-si formula o parere de utilizare avizata, pe care o vor comunica prin mediile sociale in care activeaza sau in conversatii directe catre prieteni, colegi sau familie. Cei ce indeplinesc cerintele campaniei, asa cum apar ele in sectiunea 6 a prezentului regulament, pastreaza cu titlu gratuit produsele. Organizatorul isi rezerva dreptul de a solicita returul produselor, in starea initiala, celor ce nu indeplinesc integral sau partial cerintele campaniei.

5.4. Anuntarea participantilor –  se va face initial prin e-mail/sms iar ulterior, dupa completarea formularului de confirmare a participarii si asumarii prezentului regulament, vor fi publicati pe platforma www.buzzstore.ro, in pagina dedicata campaniei, sectiunea Participanti. In termen de maxim 48h de la anuntarea prin email/sms BUZZerii selectionati vor confirma prin completarea unui formular de confirmare dorinta de a participa in campanie. In situatia in care dupa 48h participantul selectionat nu a completat chestionarul, Organizatorul il va contacta prin SMS. Daca participantul nu poate fi contactat prin SMS sau nu confirma participarea dupa receptionarea SMS-ului, acesta isi pierde dreptul de participant in campanie, si va fi inlocuit de catre una din  rezervele selectionate, in ordinea selectionarii, de la 1 la 5, pana cand toate locurile disponibile in campanie vor fi ocupate.

SECTIUNEA 6 - CONDITIILE DE PASTRARE GRATUITA A PRODUSELOR TESTATE

Pentru a pastra cu titlu gratuit produsele oferite in cadrul campaniei de testare, participantul trebuie sa desfasoare un set minimal de activitati, conform subpunctelor de mai jos, pe perioada de derulare a campaniei, respectand codul de etica al BUZZerilor, disponibil pe https://www.buzzstore.ro/despre-noi/, sectiunea BUZZerul ideal.

6.1. sa citeasca cu atentie materialele informative primite in colet si comunicarile prin e-mail aferente campaniei

6.2. sa testeze periodic pe parcursul campaniei produsele primite in testare, conform instructiunilor de pe ambalaj  si sa-si formeze o parere personala despre acestea.

6.3. sa-si faca cunoscuta opinia despre produsele testate in randul unui numar cat mai mare de prieteni, cunostinte si colegi fie in conversatii directe, fie pe internet (retele sociale – Facebook, Instagram, YouTube, blog, etc) dupa cum urmeaza:

6.3.1 Sa fie fani ai paginilor de Facebook si Instagram BUZZStore si Oriflame Romania (https://www.facebook.com/oriflamero/https://www.instagram.com/oriflameromania/https://www.facebook.com/BUZZStoreRomania/https://www.instagram.com/the_buzzstore/)

6.3.2 Sa realizeze un numar minim de 2 postari pe profilul personal de Facebook cu tag la pagina de Facebook Oriflame si impresii din perioada de testare sub forma de text si foto:

  • O postare va prezenta intreaga gama testata (poze tip flat lay si text)
  • O postare va promova unul din produsele testate si va fi insotita de link-ul aferent de pe oriflame.ro (poze, text si link catre produsul din site)

6.3.3 Sa realizeze un numar minim de 2 postari pe profilul personal de Instagram (un Insta post si un Insta story) cu tag la pagina Oriflame si impresii din perioada de testare sub forma de text si poze tip flat lay, daca are cont de Instagram SI/SAU sa posteze un articol pe blogul propriu  SAU pe un forum/ grup pe retele de socializare cu impresiile din campania de testare.

6.3.4 Pe baza experientei personale, sa realizeze minimum doua review-uri pentru doua din produsele testate pe site-ul www.oriflame.ro.

6.3.5 Sa distribuie pliantele de la Orilfame catre 3 prietene sau colege, impreuna cu parerile sale de testare.

6.3.6 Sa completeze integral cu informatii corecte chestionarul de finalizare a campaniei, in maxim cinci zile lucratoare de la informarea pe e-mail.

6.3.7 Sa foloseasca in toate postarile, exceptand review-urile de pe site-ul oriflame.ro, hashtagurile campaniei #buzzoriflame #buzzlovenature #lovenature

6.4. Sa incarce in My BUZZ raportul de activitate care sa ateste postarile efectuate in campanie, asa cum apar ele la punctele 6.3.1 – 6.3.8. din prezentul regulament, in termen de maxim 5 (cinci) zile lucratoare de la informarea pe e-mail.

In masura in care BUZZerul participant la campanie nu indeplineste criteriile de la punctele 6.1.-6.4, Organizatorul este indreptatit sa solicite participantului returnarea produselor primite, in starea initiala. De asemenea, Organizatorul percepe o penalitate de pana la 200 de puncte eligibile din contul BUZZerului si isi rezerva dreptul de a nu-l mai selecta pe respectivul BUZZer in campaniile viitoare.

SECTIUNEA 7 – PRODUSE ACORDATE SPRE TESTARE SI PREMII

7.1. In cadrul campaniei, Beneficiarul ofera spre testare, prin intermediul Organizatorului, 50 de seturi de produse din gama Oriflame Love Nature si diverse materiale promotionale si informative.  Valoarea medie de raft a produselor oferite spre testare este de 120 lei (TVA inclus)/set.

7.2. In cadrul campaniei, Organizatorul va derula concursuri cu premii destinate tututor membrilor comunitatii online BUZZStore prin intermediul paginilor sale de Facebook si Instagram. Modalitatea de acordare a premiilor va fi prin tragere la sorti. Premiile se vor expedia prin posta sau curier rapid, pe cheltuiala organizatorului, in maxim 30 de zile de la data validarii castigatorilor. Valoarea medie de raft a premiilor acordate este de 600lei, TVA inclus.

SECTIUNEA 8 - DREPTURI SI OBLIGATII

Organizatorul isi rezerva dreptul de a elimina din CAMPANIE Participantii care nu au furnizat date corecte de contact, care nu au acordul sau incuviintarea cerute in Sectiunea 5, punctul 2 sau a celor care desfăsoara actiuni cu caracter fraudulos/ilicit în cadrul CAMPANIEI. Orice eventuala contestatie, inclusiv privind modul de selectie a participantilor sau castigatorilor, poate fi formulata in scris de catre Participant in maxim 5 (cinci) zile lucratoare de la data anuntarii acestora si expediata prin e-mail la adresa de mail: contact@buzzstore.ro si va contine obligatoriu cel putin: i) datele de identificare ale Participantului contestatar; ii) prezentarea motivelor de fapt pe care se intemeiaza contestatia; iii) prevederile continute de prezentul regulament pe care participantul contestatar le considera incalcate. Contestatia se va solutiona in termen de maximum 5 (cinci) zile lucratoare de la primire. In cazul in care contestatorul va fi nemultumit de decizie se va incerca rezolvarea contestatiei pe cale amiabila, iar in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente.   In cadrul postarii opiniilor din cadrul acestei campanii este interzisa folosirea: limbajului abuziv sau trivial; limbajului sau imaginilor ofensatoare sau explicite sexual ori care dauneaza minorilor sau care incalca dreptul persoanei la viata privata; amenintari sau manifestari rasiste, pornografice, criminale, violente; continut ce incalca legea sau care poate incalca drepturile altor persoane; continut neadecvat paginii; promovare pentru alte servicii sau produse decat cele din Campanie. Organizatorul isi rezerva dreptul de a inlatura un astfel de continut si nu isi asuma responsabilitatea pentru el. Pentru orice act sau fapt care poate aduce prejudicii de imagine sau marca ale Organizatorului sau ale oricaruia din partenerii sai comerciali, Organizatorul are dreptul de a se adresa autoritatilor competente si de a solicita tragerea la raspundere civila si/sau penala –dupa caz a persoanelor vinovate precum si obligarea acestora la plata de daune interese.

SECTIUNEA 9 - RESPONSABILITATE

9.1. Prin participarea la CAMPANIE, toti Participantii si eventualii castigatori sunt de acord si se obliga sa respecte si sa se conformeze tuturor cerintelor si conditiilor impuse de Organizator prin prezentul Regulament Oficial, nerespectarea acestora atragand raspunderea personala si exclusiva a participantilor si a eventualilor castigatori. Organizatorul nu are nici o obligatie de a intretine corespondenta cu solicitantii unor revendicari necastigatoare ce apar ulterior acordarii efective a premiilor sau dupa termenul de revendicare a premiilor prevazut in prezentul Regulament Oficial.

 

9.2. Inscriere la acesta CAMPANIE valideaza consimtamantul implicit al Participantului cu privire la termenii si conditiile inscrise in acest Regulament. De asemenea, prin înscrierea la CAMPANIE, dar fara a le fi prejudiciate drepturile prevazute de Legea 677/ 2001, respectiv dreptul la informare (art.12), dreptul de acces la date (art.13), dreptul de interventie asupra datelor (art.14) si dreptul de opozitie (art. 15), participanţii sunt de acord ca datele lor de contact sa fie comunicate de catre Organizator Beneficiarului in scopul expedierii de marteriale de comunicare in campaniile marcii Oriflame. Prezentului paragraf se completeaza cu cele ale sectiunii 10. PROTECTIA DATELOR PERSONALE de mai jos.

 

9.3. Organizatorul CAMPANIEI nu isi asuma responsabilitatea pentru pierderile, intarzierile sau orice alte probleme la inscrierea in CAMPANIE, cauzate de furnizorul de internet sau conexiunea la internet a persoanei care doreste sa se inscrie in CAMPANIE. De asemenea, Organizatorului nu i se pot imputa intreruperile/disfunctionalitatile neanuntate ale furnizorului de internet sau blocarea accesului intern datorita aglomerarii retelelor pe perioadele de trafic intens care pot periclita inscrierea in CAMPANIE in perioada de desfasurare a CAMPANIEI.

 

9.4. Totodata, Organizatorul nu raspunde pentru niciun fel de daune directe sau indirecte cauzate Participantilor, in cazul in care acestia primesc mesaje scrise pe telefonul mobil prin care se pretinde castigarea unor anumite sume de bani sau premii ca urmare a participarii la acesta CAMPANIE sau orice alta campanile organizata de Organizator si care nu au fost transmise de catre Organizator conform prezentului Regulament. In acest sens, oricaror persoane care intentioneaza sa participe la CAMPANIE sau participa la CAMPANIE, li se pune in vedere ca, in situatia castigarii unui premiu in cadrul acestei CAMPANII, informarea initiala referitoare la castigarea premiilor se va face prin publicarea pe www.buzzstore.ro a Participantilor castigatori, urmand ca o confirmare a obtinerii premiului sa se faca telefonic, dupa transmiterea informatiilor de catre Participantul castigator, pe email, Organizatorului.

 

9.5. Organizatorul/Beneficiarul nu va fi raspunzator pentru niciunul dintre prejudiciile ce ar putea fi suferite de catre participant in legatura cu produsele testate, indiferent de natura acestor prejudicii cu exceptia situatiilor expres prevazute de lege si care ar institui o astfel de raspundere.

 

9.6. Organizatorul nu isi asuma nicio raspundere si nu poate fi facut responsabil cu privire la calitatea si natura produselor oferite spre testare sau a continutului materialelor informative/ promotionale expediate. Organizatorul nu isi asuma nicio responsabilitate privind pierderile, deteriorarea sau livrarea cu intarziere a coletelor.

 

9.7. Organizatoruleste indreptatit sa ia toate masurile necesare in caz de frauda sau de tentativa de frauda a acestei Campanii, a sistemului folosit, precum si in cazul oricarui abuz sau orice alte fapte sau tentative care ar putea afecta imaginea Organizatorului.

 

9.8. Dupa data limita de inscriere pe site, Organizatorul nu este responsabil pentru inscrierile in Campanie efectuate prin intermediul formularului electronic de inscriere pe website.

SECTIUNEA 10 - PROTECTIA DATELOR PERSONALE

Prelucrarea datelor cu caracter personal de catre organizator in scop de reclama, marketing si publicitate este inregistrata in Registrul de Evidenţă a Prelucrărilor de Date cu Caracter Personal gestionat de Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP) cu numarul 26652. Prin participarea la CAMPANIE, participantii isi dau in mod expres consimtamantul ca datele furnizate (inclusiv imagini foto, video, text) sa fie folosite de Organizator si Beneficiar in scopul Campaniei pe o durata maxima de 1 an de zile de la data finalizarii campaniei. Refuzul unui Participant de a i se procesa datele personale in scopul Campaniei de catre Organizator indreptateste Organizatorul sa refuze inscrierea acestuia in CAMPANIE. Organizatorul se obliga de asemenea sa respecte prevederile Legii nr. 677/ 2001, privind protectia datelor personale stocate. Ca atare, Organizatorul se angajeaza sa pastreze confidentialitatea datelor personale ale participantilor/ castigatorilor la prezenta CAMPANIE si sa le utilizeze conform prezentului Regulament Oficial si legislatiei in vigoare. Participantii la CAMPANIE, in calitate de persoane vizate, au, conform Legii 677/ 2001, urmatoarele drepturi: dreptul la informare (art.12), dreptul de acces la date (art.13), dreptul de interventie asupra datelor (art.14) si dreptul de opozitie (art. 15).Totodata, la cererea scrisa a Participantilor, datata si semnata, expediata pe adresa Organizatorului, acesta se obliga: (a) sa confirme solicitantului daca prelucreaza sau nu date cu caracter personal ale acestuia, in mod gratuit; (b) sa rectifice, actualizeze, stearga etc., date a caror prelucrare nu este conforma cu dispozitiile Legii nr. 677/2001; si/sau (c) sa inceteze prelucrarea datelor cu caracter personal ale solicitantului.

SECTIUNEA 11- DREPTUL DE PROPRIETATE

Prin confirmarea participarii la CAMPANIE, participantii selectati sunt de acord ca fotografiile, filmuletele si textele postate in cadrul campaniei sa fie utilizate de catre Organizator sau Beneficiar in campanile publicitare ulterioare ale acestuia in mediul online (web site, site-uri socializare), dar fara a se limita la acesta fara niciun cost suplimentar pentru Organizator sau Beneficiar. Pentru campanii ulterioare, altele decat prezenta, participantilor li se va solicita acordul in mod expres si neechivoc, avand o durata determinata. Participantii selectati declara pe propria lor raspundere, cunoscand sanctiunile prevazute de legea penala privind falsul in declaratii, ca sunt autorii fotografiilor, filmuletelor, textelor postate in cadrul acestei campanii si ca nici unul dintre aceste materiale nu incalca dreptul de autor si/sau orice alt drept conex al vreunui tert.

SECTIUNEA 12 – TAXE SI IMPOZITE

Acolo unde este cazul, Organizatorul se obliga sa calculeze, sa retina si sa vireze impozitul datorat pentru produsele acordate cu titlu gratuit in cadrul campaniei de testare, in conformitate cu legislatia in vigoare privind impozitul pe venit.

SECTIUNEA 13 - INCETAREA CAMPANIEI

Prezenta CAMPANIE poate inceta inainte de data de 31.05.2019 (data de final a CAMPANIEI) in cazul producerii unui eveniment ce constituie forta majora, inclusiv in cazul imposibilitatii Organizatorului, din motive independente de vointa sa, de a continua prezenta CAMPANIE.

SECTIUNEA 14 – LITIGII

Eventualele litigii aparute intre Organizator si participantii la prezenta CAMPANIE se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente.

Inscriere

Ne pare rau, dar perioada de inscriere pentru aceasta campanie s-a terminat!
Pentru a fi printre primii la curent cu noile campanii iti sugeram sa ne urmaresti pe Facebook si Instagram.


Participanti:

Admin BUZZStore, Sectorul 1


SORINA APETREI, BUCURESTI


,


Iulia Plugar, Brasov


Cristina Pocol, BAIA MARE


Bianca Muresan, Floresti


Elena Mateica, Petrosani


Delia-Daniela Babii, Dudestii-Noi


Oana Făgărășian, Codlea


Ana Maria Gogu, BAIA


Ioana Radu, Targoviste


Irina Madalina Iordache, Ploiesti


,


,


Ecaterina Maria Leoveanu, DEVA


Monica Alexandra Nechifor, Brasov


Ioana Alexandra Parvu, Ploiesti


,


,


Florica Manda, Craiova


Daiana Slavuteanu, bucuresti


,


,


Paula Sosoi, FALTICENI


andreea elena ghinet, BACAU


Andreea Nicoleta Minzu, Galati


Monica maria Dobrila, Braila


,


,


Alina Medesan, Cluj napoca


Cristina Barbieru, MATCA


,


,


Bianca-Elena Alexandrescu, Bucuresti


Laura Tincu, LUGOJ


Sinziana Ionescu, TARGOVISTE


Georgiana Nedelcu, Constanta


Ioana Andrisan, Radauti


,


Elena Georgiana Haloiu, Ramnicu Valcea


Madalina Acozmulesei, Cluj-Napoca


,


Simona Antonia Bruma, REBRISOARA


Monica` Rebreanu, Floresti


Raluca Bumbulut, Floresti


Alexandra Herepean, SIBIU


ALINA MIRELA Ivan, Pantelimon


Andreea Curutiu, FLORESTI


,


Andrea Chetan, Târgu Mureș


Ana Dragu, Bucuresti


Activitatea mea in campanie

Trebuie sa fii participant pentru a putea posta!

Finalizare

Trebuie sa fii participant pentru a completa chestionarul de finalizare! Intra in contul tau!

Aboneaza-te acum!

Fii printre primii care afla noutati despre campanii, BUZZBox si BUZZAcademy.