Una din cele mai de succes campanii ale verii 2024 a fost cea pentru gama de absorbante Always Sensitive White. Obiectivul proiectului a fost acela de a crea BUZZ pentru a susține relansarea gamei Sensitive White prin intermediul BUZZerilor, consumatori obișnuiți, lideri de opinie în grupurile lor de prieteni, colegi și urmăritori din Social Media.
În cadrul campaniei s-au înscris peste 2000 de femei cu vârste între 18-45 de ani, din toate județele țării. în urma aplicării filtrelor de relevanță stabilite cu echipa Always precum și a validării tuturor profilelor de Social Media ale BUZZerilor înscriși, au fost selectați 400 de participanți din toate categoriile de vârstă și cu acoperire natională.
Coletele au inclus 4 pachete de absorbante pentru zi și noapte și o mască delicată de protecție anti-lumină pentru ochi, ideală pentru un somn liniștit în călătorie sau acasă.
Orice BUZZer știe ca poate testa gratuit acasă noi produse în schimbul opiniilor sale de testare autentice exprimate prin postari în Social Media și discuții libere cu colegii și prietenii. Livrabilele acestei campanii au inclus:
- 1 feed post pe Instagram si/sau Facebook;
- 2 Instagram si/sau Facebook stories;
- 1 reel pe Instagram si/sau TikTok.
În cadrul campaniei BUZZerii au creat:
# 423 de postari si reels pe Instagram ce au generat, conform ZeList Monitor, peste 740k impresii
# 147 TikTok videos, cu peste 200k impresii
Spune-ți părerea despre acest produs.