Yves Rocher Hair Care
Campanie
20.02.2023 - 27.03.2023
100 participanti
100 kituri
Cel mai de preț accesoriu al fiecărei femei este părul, hidratatat, îngrijit și ușor de coafat.
Este importantă alegerea corectă și atentă a produselor de îngrijire, de la șampon până la produsele de styling.
Yves Rocher inovează responsabil produse care să răspundă perfect nevoilor individuale.
Datorită ingredientelor atent alese, transparența proceselor de fabricare și a ambalajelor gândite pentru un viitor mai bun, anul 2023 este despre schimbarea în bine și despre încurajarea alegerii produselor delicate, naturale și sustenabile.
Șampoanele conțin agenți tensioactivi blânzi și organici, pentru o spălare ușoară a părului, respectând în același timp echilibrul scalpului și păstrând bariera hidrolipidică a fibrei de păr.
Formula lor fără sulfați și cu PH neutru (cel puțin 5), NU duce la iritarea scalpului și la uscarea firului de păr.
Îți prezentăm o gamă perfecționată, care așteaptă să fie testată și să devină vedetă în rutina ta. Tu o alegi pe cea care ți se potrivește!
REPARARE: Pentru un păr mult mai rezistent, șamponul are ca ingredient principal Uleiul de Jojoba BIO și este bogat în acizi grași, cum ar fi omega-6 și omega-9. Special formulat FĂRĂ SULFAȚI, repară, hrănește intens părul uscat, deteriorat și fragil, redându-i strălucirea și suplețea. Rezultat: reduce ruperea părului cu 94%.
COLOR: Oferă prospețime și radianță părului vopsit și menține culoarea până la 3 săptămâni, datorită Oțetului de Zmeură. Hrănește, protejează și neutralizează reflexiile nedorite. Rezultat: părul devine mătăsos și strălucitor.
DETOX: Pentru păr normal spre gras, șamponul curăță părul și purifică scalpul până la 48 de ore. Îmbogățit cu Alge BIO din Bretania, reduce excesul de sebum. Scalpul este detoxifiat, părul este mai luminos, ușor și strălucitor. Rezultat: 97% impurități eliminate.
DELICAT: Pentru păr normal și uscat, scalpuri sensibile și iritate de spălarea frecventă, șamponul fără sulfați, îmbogățit cu lapte de Castane BIO, hrănește în profunzime, catifelează și descurcă părul fragil. Rezultat: păr hrănit 24h.
Pentru a beneficia de produsele oferite spre testare şi a putea participa şi la viitoare campanii, implicarea ta este esenţială! Exprimă-ţi in mod creativ părerile de testare în mediul online, după cum urmează:
REALIZEZI POSTÃRI ÎN SOCIAL MEDIA
Testează kit-ul Yves Rocher şi împărtăşeste cu noi experienţa ta, în postari cât mai creative:
# 2 stories pe Instagram sau Facebook şi alte 2 postări pe Instagram şi/sau Facebook care să descrie beneficiile produselor testate și (dupa caz) un Reel pe Instagram sau un video pe Tik Tok (review). Nu uita să dai tag conturilor Yves Rocher în postările tale: @yvesrocherro pe Instagram și @Yves Rocher Romania pe Facebook.
# Realizezi câte o recenzie pentru fiecare produs din kit-ul de testare pe care să o publici sub forma unui review pe site-ul www.yves-rocher.ro.
Postările de mai sus trebuie să conţină hashtagul campaniei, etichetarea paginilor BUZZStore şi Yves Rocher Romania, să pună în evidenţă produsele testate, fără a conţine alte mărci în imagine. Vei include impresii din perioada de testare însoţite de fotografii şi/sau video expresive în care cele produsele să apară într-un context cât mai natural.
ALTE ACTIVITÃŢI ONLINE
# Publici un articol pe blogul propriu, dacă ai unul SAU pe un forum/ grup de socializare despre frumuseţe/fashion în care activezi (nu pe grupuri de BUZZeri) SAU un filmuleţ pe YouTube cu impresiile din campania de testare.
# Foloseşti în toate postările, exceptând review-urile de pe magazinele online, hashtagul campaniei #BUZZYvesRocher și #YvesRocher.
# Rămâi la curent cu noutăţile campaniei, devenind fan al paginilor de Facebook şi Instagram BUZZStore şi Facebook, Instagram și Youtube Yves Rocher România;
FINALIZEZI CAMPANIA
# Încarci în My BUZZ raportul de activitate care să ateste postările efectuate în campanie, aşa cum apar ele la punctele 6.3.1 – 6.3.5. din regulament. Link-urile postărilor pot fi încărcate în MyBUZZ pe toată perioada campaniei;
# La finalul campaniei, completezi integral cu informaţii corecte chestionarul de satisfacţie pe care îl vei găsi în secţiunea Finalizare. Acesta va fi disponibil după cca două săptămâni de la începerea perioadei de testare şi trebuie completat până la finalul perioadei de testare anunţată pe site sau prin newsletter.
Regulament
Campania de marketing participativ, denumita in continuare CAMPANIA este organizata si desfasurata de SC BUZZStore SRL cu sediul social in Bucuresti, Sector 2, Str. Tuzla nr. 9-27, Bl I, apt I33, inmatriculata la Registrul Comertului sub nr. J40/2974/15.03.2012, avand CUI RO29917150 denumit in continuare „Organizatorul”. Organizatorul a fost mandatat in acest sens de catre Yves Rocher Romania, , denumit in continuare “Beneficiar”.
Campania este organizata si se deruleaza cu scopul de promova marcile si produsele Beneficiarului in randul participantilor si al prietenilor acestora, atat prin comunicarea beneficiilor produselor in mediul online (retele sociale, pagini web tip blog), cat si offline (discutii directe cu colegii/ prietenii).
CAMPANIA se va derula conform prevederilor prezentului Regulament oficial (denumit in continuare “Regulamentul”), fiind obligatoriu pentru toti Participantii la CAMPANIE. Participantii la CAMPANIE sunt obligati sa respecte termenii si conditiile Regulamentului potrivit celor mentionate mai jos.
Regulamentul CAMPANIEI este intocmit si facut public in mod gratuit pe pagina www.buzzstore.ro, in sectiunea special dedicata CAMPANIEI. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica sau schimba prezentul regulament oficial, urmand ca astfel de modificari sa intre in vigoare numai dupa anuntarea in prealabil a acestora catre participantii implicati in campanie.
CAMPANIA va fi lansata pe data de 01.03.2023 si va dura pana pe data de 01.04.2023. Organizatorul isi rezerva dreptul de a prelungi perioada CAMPANIEI pe parcursul derularii acesteia, dar nu inainte de a anunta prelungirea in mod public, pe pagina de internet www.buzzstore.ro dedicata CAMPANIEI.
CAMPANIA este deschisa participarii tuturor persoanelor fizice, femei, in varsta de minimum 18 ani (impliniti la data lansarii prezentei Campanii) care indeplinesc, cumulativ, urmatoarele conditii:
3.1. au domiciliul/ resedinta in Romania, inclusiv cetatenii straini rezidenti pe teritoriul Romaniei (care pot face dovada acestui statut, pe baza certificatului de rezidenta fiscala inregistrat la Administratia Financiara.)
3.2. sunt membri ai comunitatii BUZZStore, mai precis, s-au inscris benevol pe site-ul www.buzzstore.ro pentru a lua parte la campanii de testare gratuite organizate de SC BUZZStore SRL si accepta termenii si conditiile prezentului Regulament Oficial
3.3. completeaza corect si integral chestionarul de inscriere
3.4. profilul lor personal de consumator (varsta, resedinta, venituri, status in campul muncii, profesie, obiceiuri de consum, dar fara a se limita la acestea) are afinitate cu publicul tinta al produselor testate precum si a activitatii desfasurate in mediul online sau in campaniile anterioare derulate de BUZZStore.
3.5. nu au drept de participare la campanie doi sau mai multi membri ai aceleasi familii (rude de gradul I sau II), persoane ce locuiesc in aceeasi resedinta si nici rudele de gradul I si II ale Organizatorului sau Beneficiarului.
Pentru a participa la CAMPANIE si pentru a fi desemnati parte din panelul de persoane ce vor testa acasa produsele CAMPANIEI, Participantii trebuie sa parcurga urmatorii pasi:
4.1. sa aiba un cont activ pe site-ul www.buzzstore.ro si un cont activ pe retelele sociale Facebook si Instagram, cu minim 350 de prieteni/ followeri. Detinerea unui blog propriu de beauty/sanatate reprezinta un avantaj, dar nu este o conditie obligatorie.
4.2. sa fie fani ai paginii de Facebook BUZZStore (www.facebook.com/BUZZStoreRomania), ai contului de Instagram BUZZStore (https://www.instagram.com/the_buzzstore_ro) si ai paginilor de Facebook Yves Rocher (https://www.facebook.com/YvesRocherRoumanie) si Instagram (https://www.instagram.com/yvesrocherro/) si subscriberi la canalul de Youtube Yves Rocher (https://www.youtube.com/user/yvesrocherromania).
4.3. Sa completeze cu informatii reale chestionarul de inscriere, disponibil pe pagina campaniei la sectiunea INSCRIERE, alcatuit din intrebari ce privesc obiceiurile de consum ale participantilor.
4.4. Dupa anuntarea prin e-mail a calitatii de participant la CAMPANIE, sa confirme acceptul de participare si adresa unde doreste sa primeasca coletul (daca este diferita de cea cu care este inscris in baza de date a Organizatorului, in 48h de la data primirii email-ului de acceptare in campanie). Neconfirmarea in timp util poate duce la pierderea calitatii de participant.
4.5. Sa receptioneze coletul cu produsele oferite spre testare de la reprezentantul Organizatorului (firma de curierat).
5.1. Perioada si conditiile de inscriere – Incepand cu data de 01.03.2023, orele 16.00, Organizatorul va permite inscrierea in CAMPANIE a BUZZerilor. Inscrierile sunt deschise pana la completarea cu persoane eligibile (Participanti) a tuturor locurilor disponibile.
5.2. Pachetul de testare si locuri disponibilie – In cadrul CAMPANIEI sunt 100 de locuri, respectiv 100 de pachete de testare formate din cate 3 produse Yves Rocher pentru ingrijirea parului, si o perie de par din lemn. Odata cu cei 100 de participanti selectati pentru campania de testare, se vor desemna si 10 rezerve ce ii vor putea inlocui pe cei ce renunta la calitatea de participant in campanie.
5.3. Modalitatea de testare si posibilitatea pastrarii la final a produselor – Participantii vor avea la dispozitie circa 20 de zile pentru testarea produselor si pentru a-si formula o parere de utilizare avizata, pe care o vor comunica prin mediile sociale in care activeaza sau in conversatii directe catre prieteni, colegi sau familie. Cei ce indeplinesc cerintele campaniei, asa cum apar ele in sectiunea 6 a prezentului regulament, pastreaza cu titlu gratuit produsele. Organizatorul isi rezerva dreptul de a solicita returul produselor, in starea initiala, celor ce nu indeplinesc integral sau partial cerintele campaniei.
5.4. Anuntarea participantilor – se va face initial prin e-mail/sms, iar ulterior, dupa completarea formularului de confirmare a participarii si asumarii prezentului regulament, vor fi publicati pe platforma www.buzzstore.ro, in pagina dedicata campaniei, sectiunea Participanti. In termen de maxim 48h de la anuntarea prin email/sms BUZZerii selectionati vor confirma prin completarea unui formular de confirmare dorinta de a participa in campanie. In situatia in care dupa 48h participantul selectionat nu a completat chestionarul, Organizatorul il va contacta prin SMS. Daca participantul nu poate fi contactat prin SMS, acesta isi pierde dreptul de participant in campanie, si va fi inlocuit de catre una din rezervele selectionate, in ordinea selectionarii, de la 1 la 10, pana cand toate locurile disponibile in campanie vor fi ocupate.
Pentru a pastra cu titlu gratuit produsele oferite in cadrul campaniei de testare, participantul trebuie sa desfasoare un set minimal de activitati, conform subpunctelor de mai jos, pe perioada de derulare a campaniei, respectand codul de etica al BUZZerilor, disponibil pe https://www.buzzstore.ro/despre-noi/ sectiunea BUZZerul ideal.
6.1. sa citeasca cu atentie materialele informative primite in colet si comunicarile prin e-mail aferente campaniei
6.2. sa testeze periodic pe parcursul campaniei produsele primite in testare conform instructiunilor producatorului si sa-si formeze o parere personala despre acestea.
6.3. sa-si faca cunoscuta opinia sincera despre produsele testate in randul unui numar cat mai mare de prieteni, cunostinte si colegi fie in conversatii directe, fie pe internet (retele sociale – Facebook, Instagram, Pinterest, YouTube etc.), pe blog sau pagina personala de internet dupa cum urmeaza:
6.3.1 Sa fie fani ai paginilor de Facebook si Instagram BUZZStore si Facebook si Instagram Yves Rocher Romania si sa fie abonati ai canalului de Youtube Yves Rocher
6.3.2 Sa realizeze un numar minim de 2 postari tip story (poveste vizuala) si 2 postari de profil pe retelele sociale in care activeaza (Facebook si/sau Instagram), cu etichetarea paginilor BUZZStore si Yves Rocher Romania si impresii din perioada de testare insotite de fotografii si/sau video in care sa apara intr-un context natural produsele testate.
6.3.3 Sa realizeze cate o recenzie la produsele testate si sa fie publicate pe site-ul www.yves-rocher.ro.
6.3.4 Sa posteze un articol pe blogul propriu, daca au unul, SAU pe un forum / grup de beauty in care activeaza pe retelele sociale, cu impresii din perioada de testare SAU un video pe Youtube in care sa prezinte produsul
6.3.5 Sa foloseasca in toate postarile hashtagul campaniei #BUZZYvesRocher si #YvesRocher
6.4. Sa incarce in My BUZZ raportul de activitate care sa ateste postarile efectuate de participant in campanie, asa cum apar ele la punctele 6.3.1 – 6.3.5 din prezentul regulament. Link-urile postarilor pot fi incarcate in MyBuzz pe toata perioada campaniei, acestea fiind dovada contributiilor participantului.
6.5. Sa completeze integral, la finalul campaniei, cu informatii corecte si sincere, chestionarul de satisfactie (prezent in tab-ul Finalizare), acesta fiind disponibil dupa perioada de testare. Chestionarul de satisfactie va putea fi completat in maxim cinci zile lucratoare de la data primirii emailului de informare ce atesta publicarea acestuia pe pagina campaniei.
6.6. In masura in care BUZZerul participant la campanie nu indeplineste criteriile de la punctele 6.1.-6.5, Organizatorul este indreptatit sa solicite participantului returnarea produselor primite, in starea initiala. De asemenea, Organizatorul percepe o penalitate de pana la 200 de puncte eligibile din contul BUZZerului si isi rezerva dreptul de a nu-l mai selecta pe respectivul BUZZer in campaniile viitoare.
In cadrul campaniei, Beneficiarul ofera spre testare, prin intermediul Organizatorului, 100 de seturi de produse Yves Rocher si diverse materiale promotionale si informative. Valoarea medie totala a produselor oferite spre testare este de 100 lei, TVA inclus.
Organizatorul isi rezerva dreptul de a elimina din CAMPANIE Participantii care nu au furnizat date corecte de contact, care nu au acordul sau incuviintarea cerute in Sectiunea 5, punctul 4 sau a celor care desfăsoara actiuni cu caracter fraudulos/ilicit în cadrul CAMPANIEI. Orice eventuala contestatie, inclusiv privind modul de selectie a participantilor sau castigatorilor, poate fi formulata in scris de catre Participant in maxim 5 (cinci) zile lucratoare de la data anuntarii acestora si expediata prin e-mail la adresa de mail: contact@buzzstore.ro si va contine obligatoriu cel putin: i) datele de identificare ale Participantului contestatar; ii) prezentarea motivelor de fapt pe care se intemeiaza contestatia; iii) prevederile continute de prezentul regulament pe care participantul contestatar le considera incalcate. Contestatia se va solutiona in termen de maximum 5 (cinci) zile lucratoare de la primire. In cazul in care contestatorul va fi nemultumit de decizie se va incerca rezolvarea contestatiei pe cale amiabila, iar in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente. In cadrul postarii opiniilor din cadrul acestei campanii este interzisa folosirea: limbajului abuziv sau trivial; limbajului sau imaginilor ofensatoare sau explicite sexual ori care dauneaza minorilor sau care incalca dreptul persoanei la viata privata; amenintari sau manifestari rasiste, pornografice, criminale, violente; continut ce incalca legea sau care poate incalca drepturile altor persoane; continut neadecvat paginii; promovare pentru alte servicii sau produse decat cele din Campanie. Organizatorul isi rezerva dreptul de a inlatura un astfel de continut si nu isi asuma responsabilitatea pentru el. Pentru orice act sau fapt care poate aduce prejudicii de imagine sau marca ale Organizatorului sau ale oricaruia din partenerii sai comerciali, Organizatorul are dreptul de a se adresa autoritatilor competente si de a solicita tragerea la raspundere civila si/sau penala –dupa caz a persoanelor vinovate precum si obligarea acestora la plata de daune interese.
9.1. Prin participarea la CAMPANIE, toti Participantii si eventualii castigatori sunt de acord si se obliga sa respecte si sa se conformeze tuturor cerintelor si conditiilor impuse de Organizator prin prezentul Regulament Oficial, nerespectarea acestora atragand raspunderea personala si exclusiva a participantilor si a eventualilor castigatori. Organizatorul nu are nici o obligatie de a intretine corespondenta cu solicitantii unor revendicari necastigatoare ce apar ulterior acordarii efective a premiilor sau dupa termenul de revendicare a premiilor prevazut in prezentul Regulament Oficial.
9.2. Inscrierea la aceasta CAMPANIE valideaza consimtamantul implicit al Participantului cu privire la termenii si conditiile inscrise in acest Regulament. De asemenea, prin înscrierea la CAMPANIE, dar fara a le fi prejudiciate drepturile prevazute de Legea 677/ 2001, respectiv dreptul la informare (art.12), dreptul de acces la date (art.13), dreptul de interventie asupra datelor (art.14) si dreptul de opozitie (art. 15), participanţii sunt de acord ca datele lor de contact sa fie comunicate de catre Organizator Beneficiarului in scopul expedierii de marteriale de comunicare in campaniile marcii Yves Rocher. Prezentului paragraf se completeaza cu cele ale sectiunii 10. PROTECTIA DATELOR PERSONALE de mai jos.
9.3. Organizatorul CAMPANIEI nu isi asuma responsabilitatea pentru pierderile, intarzierile sau orice alte probleme la inscrierea in CAMPANIE cauzate de furnizorul de internet sau conexiunea la internet a persoanei care doreste sa se inscrie in CAMPANIE. De asemenea, Organizatorului nu i se pot imputa intreruperile/disfunctionalitatile neanuntate ale furnizorului de internet sau blocarea accesului intern datorita aglomerarii retelelor pe perioadele de trafic intens care pot periclita inscrierea in CAMPANIE in perioada de desfasurare a CAMPANIEI.
9.4. Totodata, Organizatorul nu raspunde pentru niciun fel de daune directe sau indirecte cauzate Participantilor, in cazul in care acestia primesc mesaje scrise pe telefonul mobil prin care se pretinde castigarea unor anumite sume de bani sau premii ca urmare a participarii la acesta CAMPANIE sau orice alta campanile organizata de Organizator si care nu au fost transmise de catre Organizator conform prezentului Regulament. In acest sens, oricaror persoane care intentioneaza sa participe la CAMPANIE sau participa la CAMPANIE, li se pune in vedere ca, in situatia castigarii unui premiu in cadrul acestei CAMPANII, informarea initiala referitoare la castigarea premiilor se va face prin publicarea pe www.buzzstore.ro a Participantilor castigatori, urmand ca o confirmare a obtinerii premiului sa se faca telefonic, dupa transmiterea informatiilor de catre Participantul castigator, pe email, Organizatorului.
9.5. Organizatorul/Beneficiarul nu va fi raspunzator pentru niciunul dintre prejudiciile ce ar putea fi suferite de catre participant in legatura cu produsele testate, indiferent de natura acestor prejudicii cu exceptia situatiilor expres prevazute de lege si care ar institui o astfel de raspundere.
9.6. Organizatorul nu isi asuma nicio raspundere si nu poate fi facut responsabil cu privire la calitatea si natura produselor oferite spre testare sau a continutului materialelor informative/ promotionale expediate. Organizatorul nu isi asuma nicio responsabilitate privind pierderile, deteriorarea sau livrarea cu intarziere a coletelor.
9.7. Organizatorul este indreptatit sa ia toate masurile necesare in caz de frauda sau de tentativa de frauda a acestei Campanii, a sistemului folosit, precum si in cazul oricarui abuz sau orice alte fapte sau tentative care ar putea afecta imaginea Organizatorului.
9.8. Dupa data limita de inscriere pe site, Organizatorul nu este responsabil pentru inscrierile in Campanie efectuate prin intermediul formularului electronic de inscriere pe website.
La data 25.05.2018 a devenit aplicabil Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (denumit in continuare „Regulamentul general privind protecția datelor” sau „Regulamentul”). In cadrul operatiunilor de prelucrare a datelor cu caracter personal, Organizatorul se obliga sa aplice masurile tehnice si organizatorice adecvate pentru protejarea datelor cu caracter personal impotriva distrugerii accidentale sau ilegale, pierderii, modificarii, dezvaluirii sau accesului neautorizat, in special daca prelucrarea respectiva comporta transmisii de date in cadrul unei retele, precum si impotriva oricarei alte forme de prelucrare ilegala.
In cadrul acestei campanii, BUZZStore va colecta urmatoarele date cu caracter personal:
- Nume, prenume, adresa postala, adresa de email, numar de telefon – in vederea expedierii coletelor de testare
- Adresa conturilor de pe retelele sociale – in vederea stabilirii calitatii de bun comunicator pentru selectarea in campanie
- Obiceiuri de consum – in vederea stabilirii compatibilitatii cu produsele testate si selectarea in campanie.
Prelucrarea datelor cu caracter personal de catre organizator in scop de reclama, marketing si publicitate este inregistrata in Registrul de Evidenţă a Prelucrărilor de Date cu Caracter Personal gestionat de Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP) cu numarul 26652.
Prin participarea la CAMPANIE, participantii isi dau in mod expres consimtamantul ca datele furnizate (inclusiv imagini foto, video, text) sa fie folosite de Organizator si Beneficiar in scopul Campaniei pe o durata maxima de 1 an de zile de la data finalizarii campaniei. Refuzul unui Participant de a i se procesa datele personale in scopul Campaniei de catre Organizator indreptateste Organizatorul sa refuze inscrierea acestuia in CAMPANIE.
Organizatorul se obliga de asemenea sa respecte prevederile Regulamentului in vigoare privind protectia datelor personale stocate. Ca atare, Organizatorul se angajeaza sa pastreze confidentialitatea datelor personale ale participantilor/ castigatorilor la prezenta CAMPANIE si sa le utilizeze conform prezentului Regulament Oficial si legislatiei in vigoare. Participantii la CAMPANIE, in calitate de persoane vizate, au, conform Regulamentului (UE) 2016/679, urmatoarele drepturi: dreptul la informare (art.13), dreptul de acces la date (art.15), dreptul de interventie asupra datelor (art.14), dreptul la rectificare si stergere (art. 16 si 17) si dreptul de opozitie (art. 21). Totodata, la cererea scrisa a Participantilor, datata si semnata, expediata pe adresa Organizatorului, acesta se obliga: (a) sa confirme solicitantului daca prelucreaza sau nu date cu caracter personal ale acestuia, in mod gratuit; (b) sa rectifice, actualizeze, stearga etc., date a caror prelucrare nu este conforma cu dispozitiile Regulamentului (UE) 2016/679; si/sau (c) sa inceteze prelucrarea datelor cu caracter personal ale solicitantului.
Prin confirmarea participarii la CAMPANIE, participantii selectati sunt de acord ca fotografiile, filmuletele si textele postate in cadrul campaniei sa fie utilizate de catre Organizator sau Beneficiar in campaniile publicitare ulterioare ale acestuia in mediul online (web site, site-uri socializare), dar fara a se limita la acesta fara niciun cost suplimentar pentru Organizator sau Beneficiar. Pentru campanii ulterioare, altele decat prezenta, participantilor li se va solicita acordul in mod expres si neechivoc, avand o durata determinata. Participantii selectati declara pe propria lor raspundere, cunoscand sanctiunile prevazute de legea penala privind falsul in declaratii, ca sunt autorii fotografiilor, filmuletelor, textelor postate in cadrul acestei campanii si ca nici unul dintre aceste materiale nu incalca dreptul de autor si/sau orice alt drept conex al vreunui tert.
Acolo unde este cazul, Organizatorul se obliga sa calculeze, sa retina si sa vireze impozitul datorat pentru produsele acordate cu titlu gratuit in cadrul campaniei de testare, in conformitate cu legislatia in vigoare privind impozitul pe venit.
Prezenta CAMPANIE poate inceta inainte de data de 01.04.2023 (data de final a CAMPANIEI) in cazul producerii unui eveniment ce constituie forta majora, inclusiv in cazul imposibilitatii Organizatorului, din motive independente de vointa sa, de a continua prezenta CAMPANIE.
Eventualele litigii aparute intre Organizator si participantii la prezenta CAMPANIE se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente.
Participanti:
Oana Zamfirescu, Bucuresti
Daiana Baleanu, Com. Simian, sat Simian
Admin BUZZStore, Sectorul 1
Izabela Gavrilescu, Tismana
Madalina Dobre, Bucuresti
Denisa Belia, Lugoj
Catalina Valenciuc, Botosani
Maria Matei, Ploiesti
miroiu elena mihaela, CLUJ-NAPOCA
Ana Popescu, București
Corina Revnic, BUCURESTI
Diana Grigore, Bucuresti
Iuliana Vatră, Iasi
Delia Hanga, Oradea
Diana Chelu, Timișoara
alina harabagiu, Bucuresti
Andreea Bădiță, Rucăr, Argeș
Diana Lavric, Valea Adanca
Ana Maria Popa, Miroslava
Sorina Elena Despea, Cluj Napoca
Mia Mia, Piatra-Neamț
Andreea Melinescu, CRAIOVA
Mihaela Istrate, Iasi
Bianca-Adriana Tarau, Oradea
Sabina Alexandra Sava, Bacau
Nica Adelina, galati
Cosmina Arsinte, Sânpetru
Alexandra Cancel, Ghiroda
Larisa Militaru, PITESTI
Ruxandra Nastase, BUCURESTI
Maria- Georgiana Pirvulescu, Ramnicu Valcea
Petra Todoran, Sectorul 4
Jenifer Mustatea, Mioveni
Ana-Maria Bocancea, Sectorul 6
Emanuela Vatavu, Bucuresti
Anamaria Tolnoi, Marghita
Karina Bianca Ghita, Bucuresti
Florina Harabagiu, Sânpetru
Claudia Pîrlogea, Craiova
Ana Bulgaru, Bucuresti
Alina Racovita, Șelimbăr
Lavinia Ioana Raț, BAIA MARE
Catalina Damian, Bucuresti
Larisa Benta, Cluj
Diana Cucan, Bucuresti
Silvia Alina Pop, Timişoara
Alexandra Rusie, Sibiu
Bianca Ioana Popa, Bucuresti
Simona Ionel, Iasi
Oana Nicoleta Iliescu, Ploiești
Bianca-Andreea Profir, București
Laura Cupen, Voluntari
Vladescu Mihaela Diana, Chiajna
Beatrice Danci, Cluj
Alexia Pavelescu, Ploieşti
Andra Dobre , București
Ilinca Ioana Iliescu, Bucuresti
Livia Dorina Bîrlea , Alba Iulia
Ioana Daniela Vasile , Cobadin
Patricia Sovec, Floresti
Daria Groza, Cluj Napoca
Maria Luiza Casuneanu, Brăila
Semida Gaidos, Osorhei
Georgiana Andrei, Uzunu
Anastasia Carp, București
Andreea Roșca, Târgu-Jiu
Otilia Țurcanu, Iasi
Bogdana Crăcană, Bucuresti
Oana Cosma, Cluj-Napoca
Elena Bălănică, Suceava
serena valois, Constanta
Cristiana Fuicu, Oravita
andreea cirnu, Dolj
Aura Toma, sector 4
Elena Radu, Sarateni
Amelia Zmaranda, BUCURESTI
Alexandra Ghencea, Timisoara
Florentina Gheorghe, Chiajna
Dana Dordea, Targu Mures
Roxana Deac, ORADEA
Ruxandra Bejinariu, Iasi
Alexandra Olariu, Iasi
Andreea Zana, Constanta
Dalia Bocsa, Cluj-Napoca
Florentina Constantin, Voluntari
Andreea Albu, Manastirea Humorului
Ana Maria Carali, Constanța
catalina miuta, horezu
Maria Galan, Malu mare
Cosmina-Ioana Mătăsaru, Ramnicu Vâlcea
Diana Pirvu, Bucuresti
Alexandra Scorus, Bucuresti
Daniela Varga, Valani de Pomezeu
Magda Angela Paraschiv, Galati
Olivia Neagu, Bucuresti
Alexandra Stan, Ploiesti
Andreea Camelia Ionita, Chiajna
Andreea Georgiana Stoica, FOCSANI
Stela Ciciu, Bucharest
Diana Morelli, Iasi
Activitatea mea in campanie
Trebuie sa fii participant pentru a putea posta!
Finalizare
Trebuie sa fii participant pentru a completa chestionarul de finalizare! Intra in contul tau!